Goh nee, wat een tip joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Fucking autisten! Loop eens gewoon naar elkaar toe man
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij bent niet eens gekomen jij moet je bek houden
Je zou het verwachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt nou ook deze meet in het water?
Volgens mij draai je wat dingen om, je zat in groep 99 en had een IQ van 8, maar dat kwam omdat je had afgekeken bij de geranium op de tafel van de leraar...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmmjam! die is een keer getest in groep 8 toen had ik 99![]()
Alsof zulke testjes betrouwbaar zijn, Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
Ik zie jullie nergens, heb elke parasol op de Grote Markt al omgekeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
We zitten buiten onder de parasollen voor wie het niet kan vinden!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik sta achter de kapstok, heb rode tanktop aan.
Hoe intelligent ben jij volgens jezelf dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmmjam! die is een keer getest in groep 8 toen had ik 99![]()
Alsof zulke testjes betrouwbaar zijn, Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
we hebben allemaal ons fok klb shirt aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
En daar gaat het gros de fout in.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
Ik ben dan ook een fanatiek driftig mannetje.quote:
Wie zijn daar al dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
Ik had een beetje hetzelfde als gelovigen. Ik wilde geloven dat deze meet door zou gaan maar natuurlijk wist ik dat het onzin wss was.quote:
Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Maar ik dankje namens de andere voor jouw nutteloze tipquote:
Je liep alleen een beetje labiel te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.
Dat dacht ik ook, eerst enthousiast doen met zijn allen. Maar als puntje bij paaltje komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde als gelovigen. Ik wilde geloven dat deze meet door zou gaan maar natuurlijk wist ik dat het onzin wss was.
ik heb verborgen intelligentie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Volgens mij draai wat dingen om, je zat in groep 99 en had een IQ van 8, maar dat kwam omdat je had afgekeken bij de geranium op de tafel van de leraar...
Gemiddeld. In sommige dingen ben ik dom in andere dingen wel slim.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe intelligent ben jij volgens jezelf dan?En wat was je CITO-score?
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Maar ik dankje namens de andere voor jouw nutteloze tip
Jij durft niet eens te komen dus ssssh.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Fucking autisten! Loop eens gewoon naar elkaar toe man
Goed teken op zich.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, eerst enthousiast doen met zijn allen. Maar als puntje bij paaltje komt.
Nee hoor! Er is wel een meet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef NewMexico het volgende:
Deze meeting is een troll. Voordat dit topic werd geopend, hadden ze het over de vorige troll meet. Toen heeft Christina (die waarschijnlijk in U.S is) dit topic aangemaakt voor een volgende troll meet.
De anderen in dat gesprek speelden en spelen de spelletje mee.
Jij weet niet half hoe psychopathisch sommige mensen hier kunnen worden denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed teken op zich.
Het besef wat voor raars je zou gaan doen, wildvreemde FOK!kers in het echte leven ontmoeten. Moeten we niet willen.
Die is zo goed verborgen, die wordt niet meer gevonden hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
gelukkig ben jij 85 kiloquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.
Ga naar buiten. Daar staan zequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen dus ssssh.
Ik ben 1.60quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.
In welke dingen ben je dom en in welke dingen ben je slim?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
Gemiddeld. In sommige dingen ben ik dom in andere dingen wel slim.
quote:Ik heb geen citotoets gemaakt
Je kunt als meisje beter 1.60m met heels zijn dan een bakbeest van 1.83m en 200 pond. Leave AJ alone.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is zo goed verborgen, die wordt niet meer gevonden hoor.Een paar leraren hebben het nog wel geprobeerd, zo heeft ze haar basisschool af kunnen ronden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Kesefkesef het volgende:
een 30 jarige vrouw die een 16 jarig meisje af probeert te kraken op uiterlijk. en faalt
!!!!!!!!!!!
Dat is ook wat waard, he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I wishEy. Voordeel: kan jou en AJ in 1 zit verpletteren.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
JONGENS, IK WIL NIET OVER MIJN SEKSLEVEN HEBBEN OMG HOU OP!!!!
Wow wat een humor. Onbekende mensen trollen, ach ik zal maar niks zeggen als ubertroller.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef NewMexico het volgende:
Deze meeting is een troll. Voordat dit topic werd geopend, hadden ze het over de vorige troll meet. Toen heeft Christina (die waarschijnlijk in U.S is) dit topic aangemaakt voor een volgende troll meet.
De anderen in dat gesprek speelden en spelen de spelletje mee.
Is jouw pussy echt horizontaal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
JONGENS, IK WIL NIET OVER MIJN SEKSLEVEN HEBBEN OMG HOU OP!!!!
Alleen domme mensen interesseren zich hier voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In welke dingen ben je dom en in welke dingen ben je slim?
[..].
Als ze op haar zij ligt wel ja...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is jouw pussy echt horizontaal?
snorlaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I wishEy. Voordeel: kan jou en AJ in 1 zit verpletteren.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen domme mensen interesseren zich hier voor.![]()
Mmm never mind.
Gastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is jouw pussy echt horizontaal?
1m90 - 85 kgquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:07 schreef Ambipur het volgende:
hahahahahha zo voorspelbaar dit![]()
Alle skinniess + dwergen verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |