SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 11-05-2013 17:32:04 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
heb je een anonieme kaart?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had ooit een keertje 20 euro gestrot op mijn OV, kan hiermee gewoon reizen?ik had ook gehoord dat je minimum 20 euro op je kaart moest hebben ofzo :S
alleen als jij zorgt voor de regenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Neem jij nog wat witte sneeuw mee?
dan moet je minimaal tientje erop hebben staanquote:
fuck dan moet ik sowieso opladen, ik weet niet eens hoe dat moet..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
dan moet je minimaal tientje erop hebben staan
volgens mij wel toch,quote:
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zijn jullie je al aan het voorbereiden voor een openingszin? Of wordt het halfslachtig tegen die billetjes aanrijden?
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zijn jullie je al aan het voorbereiden voor een openingszin? Of wordt het halfslachtig tegen die billetjes aanrijden?
Nee, als je chicks wil versieren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.
vanaf tienen wordt een een danskroegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?
Voor trein wel, tenzij je studentenOV hebt, dan vanaf 10.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had ooit een keertje 20 euro gestrot op mijn OV, kan hiermee gewoon reizen?ik had ook gehoord dat je minimum 20 euro op je kaart moest hebben ofzo :S
GA JIJ EENS WEG HIERquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor trein wel, tenzij je studentenOV hebt, dan vanaf 10.
Als wij eraan komen is het nog een eetcafe, maar later wordt de boel omgetoverd tot een heuse danskroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?
spreken we 7u af op het perron? dan praten we nog ff watquote:
Ik gebruik eigenlijk geen openingszinnen, maar er is 1tje die ik vanavond wel graag wil gebruiken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee zeg: jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.
IJsblokjes uit de dame haar drankje pakken erop gaan staan en zeggen 'zo, nu is het ijs gebroken'. Een klassieker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
"ik ben beter in fucken dan FOK!en"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk geen openingszinnen, maar er is 1tje die ik vanavond wel graag wil gebruiken.
HAHAHA JIJ HEBT EEN OPENING EN IK HEB ZIN EINZZWEIDREI HERTMITGEWEIquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk geen openingszinnen, maar er is 1tje die ik vanavond wel graag wil gebruiken.
en dan uitglijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
IJsblokjes uit de dame haar drankje pakken erop gaan staan en zeggen 'zo, nu is het ijs gebroken'. Een klassieker.
Dan zeg je "zoals je ziet, ben ik al voor je gevallen".quote:
En wat als ze geen ijsblokjes in haar drankje heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
IJsblokjes uit de dame haar drankje pakken erop gaan staan en zeggen 'zo, nu is het ijs gebroken'. Een klassieker.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan zeg je "zoals je ziet, ben ik al voor je gevallen".
Dan ga je op haar hoofd stampenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat als ze geen ijsblokjes in haar drankje heeft?
Hoi ik ben klaagbaakmoderatorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Sowieso dat je pussy gaat pullen.quote:
jatofh kk strak helemaal llssoekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
helesamal naarad e kanek r kan efsniet merer typoee annefleuitr zit me enui te pijpe
Dan biedt je haar een drankje aan met ijsblokjes. Dan ben je én hoffelijk én je hebt een openingszin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat als ze geen ijsblokjes in haar drankje heeft?
Als ik er maar ben en er drank isquote:
yoloquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Welke hoer heeft mij uit de OP verwijderd?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als ik er maar ben en er drank is en er maar aan mn piemel wordt gezogen![]()
![]()
Niemand die dat wil doen.quote:
Aan jou gespierde kluif wil menig chinese meid wel kluiven?quote:
Ik heb het nog nooit aan iemand gevraagd, dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan jou gespierde kluif wil menig chinese meid wel kluiven?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan jou gespierde kluif wil menig chinese meid wel kluiven?
Maar hoelaat sta je op het perronquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan iemand gevraagd, dus ik weet het niet.
DEZE ONRECHTVAARDIGHEID. OPEN JE OGEN! HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG WEER!!!!11!!einz!!einz!!!11!!!11quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef wickedmen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.quote:
Wil je op aanwezig dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Iemand heeft last van pleinvrees.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.
Ik bedoelde ook Goudaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.
Ben jij er wel dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand heeft last van pleinvrees.
ik kan niet dansen, ik ben zo ontezettend stijfquote:
Als je pik maar stijf staatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kan niet dansen, ik ben zo ontezettend stijf
jij trollt volop. Alsof jij komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sta al helemaal los te gaan in de Beurs! Ff wachten, een chick begint te schuren.
Ik houd niet erg van grote drukte nee. Pleinvrees is wel weer overdreven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand heeft last van pleinvrees.
Niet al de hele week in de Beurs zitten wachtende op de eerste FOK!er en jezelf met pep wakker houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sta al helemaal los te gaan in de Beurs! Ff wachten, een chick begint te schuren.
Hij durft ten minste, pussyquote:
Ik vind jullie wel wat voor elkaar. De grootste bekvechters worden soms de grootste geliefden.quote:
Hihaho!quote:
sms je rond 7u of je komt?quote:
Hallo hallo zie je me? Ik ben die jongen die een chick aan het vingeren onder de bar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet al de hele week in de Beurs zitten wachtende op de eerste FOK!er en jezelf met pep wakker houden.
Beltegoed is op...quote:
Ik vind ze ook wel schattig samen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel wat voor elkaar. De grootste bekvechters worden soms de grootste geliefden.
BEN JIJ DIE SMEERLAP DIE MET Z'N DIKKE WORSTENVINGERS IN MIJN ANUS ZIT TE WROETEN??!!11quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hallo hallo zie je me? Ik ben die jongen die een chick aan het vingeren onder de bar.
geen abbo hebbenquote:
WIL JIJ VOLGENDE KEER DIE TARRELS VERWIJDEREN, MN MOEDER KAN DADELIJK MN POEPVINGERS RUIKENquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
BEN JIJ DIE SMEERLAP DIE MET Z'N DIKKE WORSTENVINGERS IN MIJN ANUS ZIT TE WROETEN??!!11
DAT IS EEN INGEGROEIDE BIJBAL JIJ VUILE@#$%^&*quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
WIL JIJ VOLGENDE KEER DIE TARRELS VERWIJDEREN, MN MOEDER KAN DADELIJK MN POEPVINGERS RUIKEN
Ga je nooit halen man voor 19.24!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef haan33 het volgende:
godverdomme moet nog beginnen met gourmetten
ik ga half 7 weg. had ik al aangekondigd hier, dus geen zorgenquote:
Gouda is echt maar 20 minuutjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ga half 7 weg. had ik al aangekondigd hier, dus geen zorgen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Piye het volgende:
[..]
DEZE ONRECHTVAARDIGHEID. OPEN JE OGEN! HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG WEER!!!!11!!einz!!einz!!!11!!!11Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:
Je staat er in. Geen weg meer terug vanaf nu.quote:
Helemaal niet/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wow die route van centraal naar de beurs is best moeilijk.
Achteraf 1 grote hoax...quote:
DRINKYOGHURT!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat het vandaag was. Net terug uit de stad en geen zin om weer terug te gaan.
#k
Komt nouquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat het vandaag was. Net terug uit de stad en geen zin om weer terug te gaan.
#k
weet je al of je gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
DRINKYOGHURT!!!Jou had ik sowieso willen zien.
:"(!!!!!!!!!!!!!!!!RT5HEWERGERGAERGEARGRGquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGENS ER ZIT EEN FOKKER OP MIJN FB..HIJ GEBRUIKTE EEN HUILLACH SMILEY..OHNOES.
*Zie OP*quote:
Zie post #95.quote:
De ergste ken ik gelukkig al...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
volgens mij zit iedereen nu aan het eten te bibberen *straks zie ik andere Fok1ers*
Ik zit al bieris te klappen in de trein hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
volgens mij zit iedereen nu aan het eten te bibberen *straks zie ik andere Fok1ers*
beter ben je er iets over 7 al.quote:
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, fanta, christina, dima, piye, geelman, haan, madelief, mahl en ene piraat dingetje.
Nee ik ga vanavond forever alone op de bank een film kijken.quote:
En jij!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, fanta, christina, dima, piye, geelman, haan, madelief, mahl en ene piraat dingetje.
Jawel en Dqod ook en nog wel meer mensen die in de OP staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?
reageer danquote:
Oh ja, chai en dqodquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?
[..]
Nee ik ga vanavond forever alone op de bank een film kijken.
Ik ga half 7 rijden. Je hebt m'n nummer.quote:
Gaan jullie een groepsfoto maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel en Dqod ook en nog wel meer mensen die in de OP staan.
Matig hoor, ik had je willen versieren!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat was hoax, werd gedwongen om het te posten zodat jij gaat
Neen.quote:
nee die heb ik niet lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ga half 7 rijden. Je hebt m'n nummer.
Meh.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee die heb ik niet lol
nummers waren weg
Check DM.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee die heb ik niet lol
nummers waren weg
Denk niet dat het je was gelukt, maar nice tryquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Matig hoor, ik had je willen versieren!
Niet weten dat Geelman keizerlijke hosseltactieken heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk niet dat het je was gelukt, maar nice try
Hard to get?! Maar ja, je komt toch niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo, even een subtiele steek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat straks in real life gaat!quote:
Heb je m'n nummer genoteerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:14 schreef haan33 het volgende:
over anderhalf uur mogen jullie mij eindelijk ontmoeten
uiteraard.quote:
Dat kan alleen de toekomst uitwijzen. Wat ik wel weet is dat het aan je kleding niet kunt liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat straks in real life gaat!
Wanneer bios date dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hard to get?! Maar ja, je komt toch niet.
GEELMAN VUILE FIXXEEER ":dddquote:
Zeg het maar. Anytime, anywhere.quote:
FOCKMET GEELMAN EN JE KRIJGT MIJ ERBIJ VUILE SLET IK HOU JE IN DE GATEN IK EEN GEELMAN ZIJN SAMEN 1!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind 30 februari 2014 wel chill voor een eerste date
Je schuift het wel op de lange baan!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind 30 februari 2014 wel chill voor een eerste date
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je schuift het wel op de lange baan!In de zomer heb ik tijd voor je. Medio juni.
Heb je mijn nummer nou? Komt Piye ook naar Gouda?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:17 schreef haan33 het volgende:
dus jij rijdt half 7 weg
ik ben rond kwart voor 7 bij de appie
ik ben rond 7 op het perron
Nee dan hoeft het al niet meer, wou alleen jou gebruiken om naar the fast and furious te gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je schuift het wel op de lange baan!In de zomer heb ik tijd voor je. Medio juni.
wij stappen om 19.24 bij hem in de treinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer nou? Komt Piye ook naar Gouda?
Nou, succes en veel plezier haan.quote:
Zorg ervoor dat er niks uit de hand loopt héquote:
ben jij al opgemaakt en aangekleed?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Veel plezier schatjes, geen gekke dingen doen
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dan hoeft het al niet meer, wou alleen jou gebruiken om naar the fast and furious te gaan.
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, succes en veel plezier haan.
Al zegt iets me dat ik je vast nog wel tegenkom op het forum vanavond.
Is goed, zeg maar waar en wanneer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!Kijken of je in real life ook hard to get bent!
Prima, je hoort van me.quote:
Zal ongetwijfeldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...
Dan zit jouw modtaak er weer bijna op na 7 reeksen waarvan 2 strikt ontopic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
Ja, eh, nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Meteen over uiterlijk beginnen te zeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
ik ben 21, je mag wel mijn zoontje zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal ook zeker werken ja.Een zuipende en rondneukende student van 20 met een chick die nog niet tot 3 kan tellen.
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frankquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frank
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.
Een stevig peloton, in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.
Ga nu dan. Het is serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit serieus? Anders kom ik met mijn ripped lichaam ook nog wel ff kijken of er wat lekkere smatjes zijn.
Ik kan me een tijd herinneren dat de vonken tussen jou en Meloewa er vanaf spoten wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe, dat constante gemekker op elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren dat de vonken tussen jou en Meloewa er vanaf spoten wat dat betreft
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren dat de vonken tussen jou en Meloewa er vanaf spoten wat dat betreft
Nee, ik denk dat het meer is dat je nu smurfenblauw bent en je geen persoonlijke rants meer kan veroorloven...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Meloewa haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, begon er pas wat later aan te wennen.
Misschien moet je even hurken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Troll je nu? Ben er al en zie geen kleine Turk?
Hij bedoelt CS misschien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Troll je nu? Ben er al en zie geen kleine Turk?
Dat komt door jou. Een verliefd mens wordt zacht en sentimenteel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Of ben je echt zacht geworden?
Niks van gemerkt anders, vannacht heb je mijn kaak nog ontwricht met die opblaasbare gagballquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jou. Een verliefd mens wordt zacht en sentimenteel.
ja ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef wickedmen het volgende:
Waar is iedereen?
Is er iemand al aanwezig?
Ik gok dat de helft niet eens komtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef wickedmen het volgende:
Waar is iedereen?
Ik heb begrepen dat er nu in De Beurs een loop van Rick Ashleys "never gonna give you up" wordt gedraaid...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef wickedmen het volgende:
Waar is iedereen?
Als ik eraan terugdenk verschijnt er een lachje op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Meloewa haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, begon er pas wat later aan te wennen.
Roep dan heel hard wickedmenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
ja ikmaar herken niemand, zit hier nu eenzaam. Heb dqod al gsmsy
Those where the daysquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik eraan terugdenk verschijnt er een lachje op mijn gezicht.![]()
Elk topic had ik zo'n ergelijke post dat jij je genoodzaakt voelde om mij te quoten en mij de les te lezen.
Ze zijn in Den Haag, het Paard van Trojequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Gulmez het volgende:
waar zijn jullie ik ben dit moment in zoetermeer welke stad aleleen als ik ga meot met trein dus niet met audi
dat moet wel na al die praatjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Wessell het volgende:
[..]
en hoe bevalt het gesprek? zijn ze net zo adrem als op het forum
gulmz matti kun jy my oppikke met je dikke audiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Gulmez het volgende:
waar zijn jullie ik ben dit moment in zoetermeer welke stad aleleen als ik ga meot met trein dus niet met audi
Ze zijn @ beursquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Den Haag, Paard van Trojequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik ook, ik zit rechts van de deur en heb een grote zwarte jas aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker wilde dominantie moet kunnen op z'n tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders, vannacht heb je mijn kaak nog ontwricht met die opblaasbare gagball
Achteraf was het erg grappig. Destijds kon jij me altijd triggeren om een fanatieke reactie terug te geven. Maar goed, je went er aan en je gaat het nog waarderen ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik eraan terugdenk verschijnt er een lachje op mijn gezicht.![]()
Elk topic had ik zo'n ergelijke post dat jij je genoodzaakt voelde om mij te quoten en mij de les te lezen.
Roep dan ook je username omquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit rechts van de deur en heb een grote zwarte jas aan.
ik heb een blauwe trui aan, zie je me?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb het iedereen buiten&binnen al gevraagd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Fanta kon ik leuk mee praten, als zij dat niet kunnen zijn het autisten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Wessell het volgende:
[..]
en hoe bevalt het gesprek? zijn ze net zo adrem als op het forum
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Haha ook echt.quote:
haha ja. Jij was het fanatiekst steedsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker wilde dominantie moet kunnen op z'n tijd.
[..]
Achteraf was het erg grappig. Destijds kon jij me altijd triggeren om een fanatieke reactie terug te geven. Maar goed, je went er aan en je gaat het nog waarderen ook.
Erg eigenlijk.
Wat is je IQ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha ja. Jij was het fanatiekst steeds![]()
ik was ook niet aardigGelukkig was het voor je mod tijd.
Oke!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta kon ik leuk mee praten, als zij dat niet kunnen zijn het autisten.![]()
[..]
Ga dan naar Chai toequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:53 schreef wickedmen het volgende:
Godverdomme, ik word getrolld door een stel die-hard autisten. Ik ga nu naar de hoeren en botvier daar al mijn agressie op.
Ah, je bent dus toch maar niet gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Fucking autisten! Loop eens gewoon naar elkaar toe man
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Shell gaat er naar boren
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pzee-gaan-door.dhtml
Als ze het binair uitschrijft is het best indrukwekkend hoor.quote:
Fanta zegt net dat ze met zijn 5'en zijn nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt nou ook deze meet in het water?
Jij bent niet eens gekomen jij moet je bek houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
mmmjam! die is een keer getest in groep 8 toen had ik 99quote:
Goh nee, wat een tip joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij bent niet eens gekomen jij moet je bek houden
Je zou het verwachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt nou ook deze meet in het water?
Volgens mij draai je wat dingen om, je zat in groep 99 en had een IQ van 8, maar dat kwam omdat je had afgekeken bij de geranium op de tafel van de leraar...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmmjam! die is een keer getest in groep 8 toen had ik 99![]()
Alsof zulke testjes betrouwbaar zijn, Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
Ik zie jullie nergens, heb elke parasol op de Grote Markt al omgekeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
We zitten buiten onder de parasollen voor wie het niet kan vinden!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik sta achter de kapstok, heb rode tanktop aan.
Hoe intelligent ben jij volgens jezelf dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmmjam! die is een keer getest in groep 8 toen had ik 99![]()
Alsof zulke testjes betrouwbaar zijn, Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
we hebben allemaal ons fok klb shirt aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
En daar gaat het gros de fout in.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik voel zelf wel aan hoe intelligent ik ben.
Ik ben dan ook een fanatiek driftig mannetje.quote:
Wie zijn daar al dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef CristinaYang het volgende:
Ik had een beetje hetzelfde als gelovigen. Ik wilde geloven dat deze meet door zou gaan maar natuurlijk wist ik dat het onzin wss was.quote:
Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Maar ik dankje namens de andere voor jouw nutteloze tipquote:
Je liep alleen een beetje labiel te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik KEER op KEER gezegd. Houd dus zelf je bek, skinny.
Dat dacht ik ook, eerst enthousiast doen met zijn allen. Maar als puntje bij paaltje komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde als gelovigen. Ik wilde geloven dat deze meet door zou gaan maar natuurlijk wist ik dat het onzin wss was.
ik heb verborgen intelligentie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Volgens mij draai wat dingen om, je zat in groep 99 en had een IQ van 8, maar dat kwam omdat je had afgekeken bij de geranium op de tafel van de leraar...
Gemiddeld. In sommige dingen ben ik dom in andere dingen wel slim.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe intelligent ben jij volgens jezelf dan?En wat was je CITO-score?
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Maar ik dankje namens de andere voor jouw nutteloze tip
Jij durft niet eens te komen dus ssssh.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Goed teken op zich.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, eerst enthousiast doen met zijn allen. Maar als puntje bij paaltje komt.
Nee hoor! Er is wel een meet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef NewMexico het volgende:
Deze meeting is een troll. Voordat dit topic werd geopend, hadden ze het over de vorige troll meet. Toen heeft Christina (die waarschijnlijk in U.S is) dit topic aangemaakt voor een volgende troll meet.
De anderen in dat gesprek speelden en spelen de spelletje mee.
Jij weet niet half hoe psychopathisch sommige mensen hier kunnen worden denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed teken op zich.
Het besef wat voor raars je zou gaan doen, wildvreemde FOK!kers in het echte leven ontmoeten. Moeten we niet willen.
Die is zo goed verborgen, die wordt niet meer gevonden hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
gelukkig ben jij 85 kiloquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.
Ga naar buiten. Daar staan zequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen dus ssssh.
Ik ben 1.60quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat snoezig AJ, dat je bijdehand probeert te doen. Helaas ben je 1.52 en faal je dus.
In welke dingen ben je dom en in welke dingen ben je slim?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
Gemiddeld. In sommige dingen ben ik dom in andere dingen wel slim.
quote:Ik heb geen citotoets gemaakt
Je kunt als meisje beter 1.60m met heels zijn dan een bakbeest van 1.83m en 200 pond. Leave AJ alone.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is zo goed verborgen, die wordt niet meer gevonden hoor.Een paar leraren hebben het nog wel geprobeerd, zo heeft ze haar basisschool af kunnen ronden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Kesefkesef het volgende:
een 30 jarige vrouw die een 16 jarig meisje af probeert te kraken op uiterlijk. en faalt
!!!!!!!!!!!
Dat is ook wat waard, he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I wishEy. Voordeel: kan jou en AJ in 1 zit verpletteren.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
JONGENS, IK WIL NIET OVER MIJN SEKSLEVEN HEBBEN OMG HOU OP!!!!
Wow wat een humor. Onbekende mensen trollen, ach ik zal maar niks zeggen als ubertroller.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef NewMexico het volgende:
Deze meeting is een troll. Voordat dit topic werd geopend, hadden ze het over de vorige troll meet. Toen heeft Christina (die waarschijnlijk in U.S is) dit topic aangemaakt voor een volgende troll meet.
De anderen in dat gesprek speelden en spelen de spelletje mee.
Is jouw pussy echt horizontaal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
JONGENS, IK WIL NIET OVER MIJN SEKSLEVEN HEBBEN OMG HOU OP!!!!
Alleen domme mensen interesseren zich hier voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In welke dingen ben je dom en in welke dingen ben je slim?
[..].
Als ze op haar zij ligt wel ja...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is jouw pussy echt horizontaal?
snorlaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I wishEy. Voordeel: kan jou en AJ in 1 zit verpletteren.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen domme mensen interesseren zich hier voor.![]()
Mmm never mind.
Gastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is jouw pussy echt horizontaal?
1m90 - 85 kgquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:07 schreef Ambipur het volgende:
hahahahahha zo voorspelbaar dit![]()
Alle skinniess + dwergen verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |