DRINKYOGHURT!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat het vandaag was. Net terug uit de stad en geen zin om weer terug te gaan.
#k
Komt nouquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat het vandaag was. Net terug uit de stad en geen zin om weer terug te gaan.
#k
weet je al of je gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
DRINKYOGHURT!!!Jou had ik sowieso willen zien.
:"(!!!!!!!!!!!!!!!!RT5HEWERGERGAERGEARGRGquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGENS ER ZIT EEN FOKKER OP MIJN FB..HIJ GEBRUIKTE EEN HUILLACH SMILEY..OHNOES.
*Zie OP*quote:
Zie post #95.quote:
De ergste ken ik gelukkig al...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
volgens mij zit iedereen nu aan het eten te bibberen *straks zie ik andere Fok1ers*
Ik zit al bieris te klappen in de trein hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
volgens mij zit iedereen nu aan het eten te bibberen *straks zie ik andere Fok1ers*
beter ben je er iets over 7 al.quote:
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, fanta, christina, dima, piye, geelman, haan, madelief, mahl en ene piraat dingetje.
Nee ik ga vanavond forever alone op de bank een film kijken.quote:
En jij!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, fanta, christina, dima, piye, geelman, haan, madelief, mahl en ene piraat dingetje.
Jawel en Dqod ook en nog wel meer mensen die in de OP staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?
reageer danquote:
Oh ja, chai en dqodquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zie Chai in de OP staan, gaat die niet?
[..]
Nee ik ga vanavond forever alone op de bank een film kijken.
Ik ga half 7 rijden. Je hebt m'n nummer.quote:
Gaan jullie een groepsfoto maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel en Dqod ook en nog wel meer mensen die in de OP staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |