Ik heb het nog nooit aan iemand gevraagd, dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan jou gespierde kluif wil menig chinese meid wel kluiven?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan jou gespierde kluif wil menig chinese meid wel kluiven?
Maar hoelaat sta je op het perronquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan iemand gevraagd, dus ik weet het niet.
DEZE ONRECHTVAARDIGHEID. OPEN JE OGEN! HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG WEER!!!!11!!einz!!einz!!!11!!!11quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Welke hoer heeft mij uit de OP verwijderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.quote:
Wil je op aanwezig dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Welke hoer heeft mij uit de OP verwijderd?
Iemand heeft last van pleinvrees.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.
Ik bedoelde ook Goudaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben eingelijk te lui om te helemaal af te reizen naar Utrecht, zeker nu ik last heb van mijn maag. Als ik kom, kan je me rond 19:15 verwachten op Gouda.
Ben jij er wel dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand heeft last van pleinvrees.
ik kan niet dansen, ik ben zo ontezettend stijfquote:
Als je pik maar stijf staatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kan niet dansen, ik ben zo ontezettend stijf
jij trollt volop. Alsof jij komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sta al helemaal los te gaan in de Beurs! Ff wachten, een chick begint te schuren.
Ik houd niet erg van grote drukte nee. Pleinvrees is wel weer overdreven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand heeft last van pleinvrees.
Niet al de hele week in de Beurs zitten wachtende op de eerste FOK!er en jezelf met pep wakker houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sta al helemaal los te gaan in de Beurs! Ff wachten, een chick begint te schuren.
Hij durft ten minste, pussyquote:
Ik vind jullie wel wat voor elkaar. De grootste bekvechters worden soms de grootste geliefden.quote:
Hihaho!quote:
sms je rond 7u of je komt?quote:
Hallo hallo zie je me? Ik ben die jongen die een chick aan het vingeren onder de bar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet al de hele week in de Beurs zitten wachtende op de eerste FOK!er en jezelf met pep wakker houden.
Beltegoed is op...quote:
Ik vind ze ook wel schattig samen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel wat voor elkaar. De grootste bekvechters worden soms de grootste geliefden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |