SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 11-05-2013 17:32:04 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
heb je een anonieme kaart?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had ooit een keertje 20 euro gestrot op mijn OV, kan hiermee gewoon reizen?ik had ook gehoord dat je minimum 20 euro op je kaart moest hebben ofzo :S
alleen als jij zorgt voor de regenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Neem jij nog wat witte sneeuw mee?
dan moet je minimaal tientje erop hebben staanquote:
fuck dan moet ik sowieso opladen, ik weet niet eens hoe dat moet..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
dan moet je minimaal tientje erop hebben staan
volgens mij wel toch,quote:
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zijn jullie je al aan het voorbereiden voor een openingszin? Of wordt het halfslachtig tegen die billetjes aanrijden?
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zijn jullie je al aan het voorbereiden voor een openingszin? Of wordt het halfslachtig tegen die billetjes aanrijden?
Nee, als je chicks wil versieren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.
vanaf tienen wordt een een danskroegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?
Voor trein wel, tenzij je studentenOV hebt, dan vanaf 10.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had ooit een keertje 20 euro gestrot op mijn OV, kan hiermee gewoon reizen?ik had ook gehoord dat je minimum 20 euro op je kaart moest hebben ofzo :S
GA JIJ EENS WEG HIERquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor trein wel, tenzij je studentenOV hebt, dan vanaf 10.
Als wij eraan komen is het nog een eetcafe, maar later wordt de boel omgetoverd tot een heuse danskroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is de Beurs een danstent of meer een kroeg?
spreken we 7u af op het perron? dan praten we nog ff watquote:
Ik gebruik eigenlijk geen openingszinnen, maar er is 1tje die ik vanavond wel graag wil gebruiken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee zeg: jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon: "Hoi, ik ben Dimachaerus". Moet goed genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |