ben jij al opgemaakt en aangekleed?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Veel plezier schatjes, geen gekke dingen doen
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dan hoeft het al niet meer, wou alleen jou gebruiken om naar the fast and furious te gaan.
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, succes en veel plezier haan.
Al zegt iets me dat ik je vast nog wel tegenkom op het forum vanavond.
Is goed, zeg maar waar en wanneer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!Kijken of je in real life ook hard to get bent!
Prima, je hoort van me.quote:
Zal ongetwijfeldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...
Dan zit jouw modtaak er weer bijna op na 7 reeksen waarvan 2 strikt ontopic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
Ja, eh, nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Meteen over uiterlijk beginnen te zeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
ik ben 21, je mag wel mijn zoontje zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal ook zeker werken ja.Een zuipende en rondneukende student van 20 met een chick die nog niet tot 3 kan tellen.
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frankquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frank
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.
Een stevig peloton, in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.
Wat bedoel je? Dat er een meet is? Het schijnt ja.quote:
Ga nu dan. Het is serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit serieus? Anders kom ik met mijn ripped lichaam ook nog wel ff kijken of er wat lekkere smatjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |