Nee dan hoeft het al niet meer, wou alleen jou gebruiken om naar the fast and furious te gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je schuift het wel op de lange baan!In de zomer heb ik tijd voor je. Medio juni.
wij stappen om 19.24 bij hem in de treinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer nou? Komt Piye ook naar Gouda?
Nou, succes en veel plezier haan.quote:
Zorg ervoor dat er niks uit de hand loopt héquote:
ben jij al opgemaakt en aangekleed?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Veel plezier schatjes, geen gekke dingen doen
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dan hoeft het al niet meer, wou alleen jou gebruiken om naar the fast and furious te gaan.
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, succes en veel plezier haan.
Al zegt iets me dat ik je vast nog wel tegenkom op het forum vanavond.
Is goed, zeg maar waar en wanneer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen naar F&F hoor. Als ik je daar een plezier mee doe, is het me dat tientje wel waard!Kijken of je in real life ook hard to get bent!
Prima, je hoort van me.quote:
Zal ongetwijfeldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tijdens de meet allemaal klaagtopics over de meet...
Dan zit jouw modtaak er weer bijna op na 7 reeksen waarvan 2 strikt ontopic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zulke grapjes maken jongedame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |