Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
Ja, eh, nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Meteen over uiterlijk beginnen te zeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi. Hoor wel van cristina hoe knap je wel of niet bent.
ik ben 21, je mag wel mijn zoontje zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal ook zeker werken ja.Een zuipende en rondneukende student van 20 met een chick die nog niet tot 3 kan tellen.
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frankquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom er nogmaals op terug. Ik vind je wel wat voor Feyenoord eigenlijk. Lekker bekvechten over en weer. Ontstaan vaak mooie relaties uit.
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil feyenoordfan wel opnieuw opvoeden Frank
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie de eerste 5 jaar niet eens aan opvoeden toekomen, tot de eerste FOK! baby op de wereld komt.
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn al wat FOK!babies ontstaan volgens mij.
Een stevig peloton, in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er loopt inmiddels een behoorlijk legertje rond heb ik begrepen inderdaad.
Wat bedoel je? Dat er een meet is? Het schijnt ja.quote:
Ga nu dan. Het is serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit serieus? Anders kom ik met mijn ripped lichaam ook nog wel ff kijken of er wat lekkere smatjes zijn.
Ik kan me een tijd herinneren dat de vonken tussen jou en Meloewa er vanaf spoten wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe, dat constante gemekker op elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren dat de vonken tussen jou en Meloewa er vanaf spoten wat dat betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |