Zolang het niet in Groningen wordt gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen deze zomer.
[..]
Of dan toont Chai haar tieten, hup banquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Me, myself and I.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met wat emancipatie?
[..]
Noem dan één ding waar je goed in bent, wat is je talent, je unique selling point?
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel als ik in NL ben, geen gym meet zonder ircute & fanta
Ik ben voor Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Is het nou een trollmeet of is er wel meer dan 1 iemand?
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef gargamelnl het volgende:
Eerste pic van de meeting in volle gang
[ afbeelding ]
lekker schuren in de escape met zn allen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
jij was te ugly voor die sitequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daar
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij simpele ziel.
Vertel me je geheim, ik wil ook zo'n makkelijk leven.
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.
Volgens de laatste berichten is haan33 zwanger geraakt, fuck deze kanalen, laat ze het zelf maar vertellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.
AJ, we zijn al 3 stappen verder, dus bij deze wil ik je netjes meedelen, dat ik niet meer ga reageren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten dan![]()
Apenrots?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
Ik betaal niet voor seksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |