Dat zei ik ook al. Dat idee heb inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.
mmmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga hier niet eens meer op reageren, mensen weten beter.
Geniale mensen zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.
Te lui voor je huiswerk zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Agree. Ik post hier ook omdat ik te lui ben om nu eten te makenniet dat ik denk dat ze fokken.
Valt wel mee, beter ging de helft zeiken dat er niemand is, en de andere helft afzeggen en ondertussen vragen hoe het op de beura gaat. Dan zou ik het misschien geloven.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lui voor je huiswerk zul je bedoelen.
Ik vond je eigenlijk wel een type om met haan samen, schouder aan schouder, Franse chansons te zingen terwijl jullie om de vijf minuten vriendschappelijk toosten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet naar die meet.
De dingen die ik met haan33 wil doen zorgen voor een note of zelfs een ban.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond je eigenlijk wel een type om met haan samen, schouder aan schouder, Franse chansons te zingen terwijl jullie om de vijf minuten vriendschappelijk toosten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De dingen die ik met haan33 wil doen zorgen voor een note of zelfs een ban.
Jammer, heb op je gewacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet naar die meet.
Precies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef VeX- het volgende:
Ondertussen zetten de meeters het in een cafe lekker op een zuipen en zitten wij op een zaterdagavond te fokken over fokkers die meeten.
Heb je ook ping?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
DM me je nummer en we meeten een keertje.
Kan je blaas dat wel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Frenk zullen we een keertje afspreken ? Samen aan de jenever en dan even langs de vrouwtjes.
Nee, we zitten nog steeds bij paard van troje, kunnen niet weg want dat willen ze nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie nog steeds paard van troje ik moet zo naar agga ben nog 079 waar ken ik jullie vinden kom anders shoppa hollywood in schilderswijk kunnen we ff smoken bij tramhalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |