Als alles wat ik heb gepost een troll was zou ik nu serieus met een stijve op de grond aan het rollenbollen zijn van het lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik denk gewoon dat er een meet is. En als CY niet echt is: Damn, dan is ze goed.
Ik geloof dat ze nu genietende zijn! en dat Wickedmen juist fuckt.
Trollquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als alles wat ik heb gepost een troll was zou ik nu serieus met een stijve op de grond aan het rollenbollen zijn van het lachen.
Helaas is het niet meer dan de waarheid.
De tijd zal het leren of er echt een meet was en ik ze op de een of andere manier niet heb kunnen vinden of dat het een perfecte troll was van Christina.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijk
Neuh heb het hier prima naar mijn zinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien had 9gag beter voor je geweest om te modereren.
helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Neuh heb het hier prima naar mijn zin
ach, FOK!kers halen de raarste capriolen uit op meetsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, Herman van Veen
Wat hebben ze gedaan, heeft die overarticulerende blonde Chinees het weer eens te druk voor je?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, Herman van Veen.
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan, heeft die overarticulerende blonde Chinees het weer eens te druk voor je?
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, leugen, want jij kwam met Piye etc
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?
of blijft dat bij FOK praat ?
fok alphaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?
Denkt dat panzermaus daar nog iets te verlegen voor is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat zn mantra's alleen op FOK! werkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denkt dat panzermaus daar nog iets te verlegen voor is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
Agree. Ik post hier ook omdat ik te lui ben om nu eten te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |