Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.quote:
hmm dat kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.
wie heb je gespot?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef chroestjov het volgende:
Heb al een paar mooie foto's gemaakt. (van een afstandje, met een sterke zoom)
Kan toch, is ook sociaal want dan zitten ze niet de hele tijd op FOK! met hun mobielquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!'
Denk je?
Ik kan die autisten niet van elkaar onderscheiden.quote:
lotgenoten onder elkaar, vast wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan die autisten niet van elkaar onderscheiden.
Ja, terwijl zij zich al dan niet in de groep verkneukelen om de reacties straks. Kan het mis hebben hoor maar ik heb zo'n gevoel dat nu juist FOK! getrolld wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!'
Denk je?
Kan aan mij liggen, maar dat zou echt de slechtste 'troll' ooit zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, terwijl zij zich al dan niet in de groep verkneukelen om de reacties straks. Kan het mis hebben hoor maar ik heb zo'n gevoel dat nu juist FOK! getrolld wordt.
Flauw is het. Maar goed, welke reden dan ook, volgens mij is de meet gewoon bezig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat zou echt de slechtste 'troll' ooit zijn
Mensen die met een ":')" smilie reageren op mensen die speculeren ¬_¬quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu druk aan het speculeren zijn
Vervolg schakelen we Valerio en Dennis in om iedereen op te trommelen voor zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu druk aan het speculeren zijn
Dit is nog het meest plausibel trouwens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is wickedman wel de troll en is hij nooit gekomen
Ga je nou expres die kut smileys gebruiken en als ik erover ga bitchen mijn berichten weg editen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mensen die met een ":')" smilie reageren op mensen die speculeren ¬_¬
Geen broekenplasser op de meetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef skippy22 het volgende:
Ik kan niet komen,helaasch. Zou dit schouwspel voor geen goud willen missen,maar kan echt niet.
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nou expres die kut smileys gebruiken en als ik erover ga bitchen mijn berichten weg editen?
misschien had 9gag beter voor je geweest om te modereren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |