Het is een positief punt natuurlijk dat ze hier niet hun belevenissen neer gooien. Zelfs haan houdt zich in. Nog even en ik val van mijn geloof.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
Grappig om te zien dat de mensen die niet komen het hele meet-gebeuren nog spannender vinden dan mensen die wel gewoon gaan en nu een leuke avond hebben
Die verhalen komen misschien wel als ze weer thuis zijn of als er nog meer alcohol in zit. Op dit moment kun je onmogelijk iets lulligs over je buurman zeggen, want voor hetzelfde geld checkt één van de andere KLB'ers dit topic en voor je het weet heb je oorlog in de groepquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is een positief punt natuurlijk dat ze hier niet hun belevenissen neer gooien. Zelfs haan houdt zich in. Nog even en ik val van mijn geloof.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Rectum het volgende:
oke ik zit nu in de stairway maar zie geen fokkers
Leuk toch juist. Tis eindelijk eens gelukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Contact met het front, schijnt nog gezellig te zijn ook.
Ja waz met jou, jij zou toch gaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel spijt nu dat ik niet ben gegaan.
quote:
Oke.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en jij zou ook gaan, dus hou je mond
En je bent niet eens naar jouw vriend's verjaardagquote:
Ja serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Splutje het volgende:
Vindt er nu daadwerkelijk een meet plaats?
Hij vierde het uiteindelijk alleen met familie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je bent niet eens naar jouw vriend's verjaardag
Ik ga volgende keer ook, heb ik al beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |