quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je moeten gaan natuurlijk.
graag gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
He ria doe niet zo vervelend
[..]
dank je
Yeah rightquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef Furbo het volgende:
Ik zit ongeveer 4 tafels verderop en heb wat foto's gemaakt
Als ik thuis kom zal ik ze online gooien
Ok maccie zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Wat denk je aap dat kledingwinkels nu open zijn,
Horeca !
Welk plaatjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
Oke eerlijk gezegd ziet het er best gezellig uit al bevestigd dit plaatje wel het beeld wat ik van de gemiddelde fokker heb
Maak ons nou niet zo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
Oke eerlijk gezegd ziet het er best gezellig uit al bevestigd dit plaatje wel het beeld wat ik van de gemiddelde fokker heb
Ben jij die gast links? Die wannabe hipster?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
En dan lekker fappen erop zekerquote:
Jaaa, "CristinaYang" reageert niet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ze zijn ook dood op wa, niet eens mij nog meer foto's sturen
Door de bril zeker. Welke ben jij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben jij die gast links? Die wannabe hipster?
Jouw gedachten niet op mij projecteren he vriendquote:
Tja soms moet je je gedachten even openbaar maken, anders gebeuren er vreemde dingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw gedachten niet op mij projecteren he vriend. Iets met 'waar het hart vol van is...'
Add me ff aan die groepschat aub, k dm mn nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit in de groepschat, en daar zijn ze allemaal stil, niet alleen Cristina
Papzak ik ben niet pazak ik ben ripped als je tegen mij aanloopt dan breek je door 3en ik zou maar oppassen met je duckfacequote:
Moet je bij ene jackthepirate zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Add me ff aan die groepschat aub, k dm mn nummer
Huh? Kun je m ff vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |