Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Poeh daar vraag je mij wat. Ik had echt een hele voorraad toen in huis en volgens mij is het een beetje te vergelijken met een pijnstiller/ontstekingsremmer en werkt het idd niet echt lang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke.
Baloe heeft 1 malig hoge dosis gehad. Maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat dat zo lang werkt? Ik dacht dat dexa kortdurend was.
Ik merk er niet veel van en heb er dus weinig last vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Een open relatie volgens mij is dat niks voor mij.
Dat. Kost je toch geen flikker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten komen! Nieuwe modem en alles weer even nagekeken; kan nooit kwaad
Ja, nou, ik wil dus niet op mijn 80e maar ervaring hebben met 1 jongenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben nieuwsgierig
Ja het is bij mijn weten prednison. Nou ja, bel morgenvroeg gelijk de DA wel, want hij ruft nog steeds ook... en STINKEN. Kolere.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Poeh daar vraag je mij wat. Ik had echt een hele voorraad toen in huis en volgens mij is het een beetje te vergelijken met een pijnstiller/ontstekingsremmer en werkt het idd niet echt lang.
wat niet weet wat niet deert?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van en heb er dus weinig last van
Dát zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ja, nou, ik wil dus niet op mijn 80e maar ervaring hebben met 1 jongen
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook gehecht aan de jouwequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, niet perse hoor; ben nogal gehecht aan de mijne
Oh, dat wist ik dan weer wel geloof ik. Wij hebben daar wel afspraken over. Ik weet alleen niet meer precies wat die zijn, dus ik vraag het even na, momentquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat moet ik er aan doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát zou ik ook niet willen
Maar ff serieus: doe er wat aan!
prednison kan alleen lang werken wanneer je telkens een dosis inneemt net zoals bij paracetamol ed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja het is bij mijn weten prednison. Nou ja, bel morgenvroeg gelijk de DA wel, want hij ruft nog steeds ook... en STINKEN. Kolere.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijd
Dat. Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijd
Zelfs dat niet, want volgens mij weet ik zo'n beetje alles welquote:
Nee hoor, valt best mee. We weten het zelf ook pas sinds een week of 4quote:Maar ik wist helemaal niet dat jullie een open relatie hebben.
ow echt ik loop weer hopeloos achter
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dan weer wel geloof ik. Wij hebben daar wel afspraken over. Ik weet alleen niet meer precies wat die zijn, dus ik vraag het even na, moment
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Dus dan zou hij toch helemaal niet meer van die stootkuur zoveel dorst moeten hebben? Nou ik weet dat je van tramadol ook een droog smoelwerk krijgt, maar dat is ook alweer 32u geleden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prednison kan alleen lang werken wanneer je telkens een dosis inneemt net zoals bij paracetamol ed.
Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
Ooh, trio! Now I get it.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolangquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Dus dan zou hij toch helemaal niet meer van die stootkuur zoveel dorst moeten hebben? Nou ik weet dat je van tramadol ook een droog smoelwerk krijgt, maar dat is ook alweer 32u geleden.
Ja, hij zegt nu van wel. Maar hij is diep van binnen vrij jaloersig, dus ik vraag me af of het in het echt ook zo gemakkelijk zou gaan eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolang
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!quote:
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijk
Ooh, dan is het waarquote:
Ik in het begin kotsen, bohhh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het punt van een open relatie is dat de ander dus ook vreemd mag gaan. De meeste mensen kunnen daar toch echt niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!
Trio's trekken mij niet
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Het lijkt me een vrij belangrijk punt voor het houden van een leuke relatie. Ik zou absoluut geen open relatie willen en kunnen hebben, ben te jaloers aangelegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Mwah. Ben er dus nog niet echt uit. Een keertje seks vind ik denk ik niet voldoendequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?
Klopt! Die berusten altijd op 100% waarheid.quote:
Ow, dat is gezelligquote:
Ja, geen idee. Maar dat gevoel gaat waarschijnlijk echt niet vanzelf weg. Hoe sneller je er iets mee doet, hoe beter het imho is. Het is namelijk niet iets van gisterenquote:
Maar wil je een seksuele affaire of wil je ook echte liefde met een ander?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwah. Ben er dus nog niet echt uit. Een keertje seks vind ik denk ik niet voldoende
Terug schoppenquote:
Doe dat maar even. Als je ooit van de beeb gaat scheiden krijg je klappenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is gezellig
Ik zal het zo ff doorgeven
We hebben het er al zo vaak over gehad en ik krijg er steeds meer uitgesleept. D. moet er ook even aan wennen dus af en toe bespreken we het weer even.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is gezellig
Ik zal het zo ff doorgeven
[..]
Ja, geen idee. Maar dat gevoel gaat waarschijnlijk echt niet vanzelf weg. Hoe sneller je er iets mee doet, hoe beter het imho is. Het is namelijk niet iets van gisteren
Ook niet bij mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
Tramadol is leuk, het is geen morfine, maar je slaapkamer kan ervan gaan wiegen.
Geen liefde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wil je een seksuele affaire of wil je ook echte liefde met een ander?
nog tot oktoberquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Terug schoppen
Hoe lang moet je nog?
Plus je zet misschien wel je huidige relatie op het spel. Ja nou ja, ieder zijn eigen meug.. ik zou het iig niet willen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent wel in 1x veeleisend oognip. Beetje vroeg in je midlife crisis?
En wie weet valt een ander zo tegen.
Waarom nou weer in een midlife crisis? Prima ook als de ander tegenvalt, dan hoef ik er ook niet meer naar te verlangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent wel in 1x veeleisend oognip. Beetje vroeg in je midlife crisis?
En wie weet valt een ander zo tegen.
quote:
Nou ik had laatst wel van die trama dat ik half dronken wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ook niet bij mij.
Maar bij malariatabletten dan weer wel![]()
Ook dat besef ik mequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je zet misschien wel je huidige relatie op het spel. Ja nou ja, ieder zijn eigen meug.. ik zou het iig niet willen.
neequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ben je al met de babykamer bezig?
Ja, dat is gewoon seks dus. Misschien meer dan eens, maar toch, in de basis fysiek, niet emotioneel. Lijkt me ook wel een belangrijk aspect om af te spreken...quote:
Heb je concreet iemand op het oog dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook dat besef ik meMaar ik besef me ook dat ik denk anders een einde aan de relatie maak als ik geen toestemming krijg
Klinkt misschien een beetje diva-rig of zo, maar dit gevoel gaat gewoon niet zomaar weg. Dat heb ik jaren geprobeerd.
Maar ik kan natuurlijk niet beloven dat het geen liefde wordt. Het is de insteek niet, maar je weet het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon seks dus. Misschien meer dan eens, maar toch, in de basis fysiek, niet emotioneel. Lijkt me ook wel een belangrijk aspect om af te spreken...
je verlangt zo naar iets wat het dan vaak niet is wat je er van verwachtte.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom nou weer in een midlife crisis? Prima ook als de ander tegenvalt, dan hoef ik er ook niet meer naar te verlangen.
Nope, totaal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je concreet iemand op het oog dan?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Persoonlijk denk ik...mijn mening hé....dat als je relatie goed zit je sws geen behoefte aan een ander hebt...of het nu om een seksuele ervaring gaat of meer dan dat.
Da's nog lang maar ik duim voor je dat alles nog goed verloopt tot oktober.quote:
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Persoonlijk denk ik...mijn mening hé....dat als je relatie goed zit je sws geen behoefte aan een ander hebt...of het nu om een seksuele ervaring gaat of meer dan dat.
Zoals ik al zeg, dat besef ik mequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je verlangt zo naar iets wat het dan vaak niet is wat je er van verwachtte.
Of je zet je relatie zo op het spel en naar een paar mnd is de nieuwigheid er ook vanaf. Al kan ik mij best indenken dat je wilt weten hoe een ander is.
Heej zou je even niet mijn moeder willen bedreigenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dat maar even. Als je ooit van de beeb gaat scheiden krijg je klappen
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Qwea het volgende:
Doe dat maar even. Als je ooit van de beeb gaat scheiden krijg je klappen
Nou, dáárom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
We hebben het er al zo vaak over gehad en ik krijg er steeds meer uitgesleept. D. moet er ook even aan wennen dus af en toe bespreken we het weer even.
Maar dit gevoel is zeker niet van gisteren, al van jaren
Man of vrouw, of meerderen tegelijk?quote:
Psies. En als het niet uit de weg is, dan ben je niet tevreden en blijf je onrustig. Ook niet zo best voor je relatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Oognip het volgende:
Ook dat besef ik meMaar ik besef me ook dat ik denk anders een einde aan de relatie maak als ik geen toestemming krijg
Klinkt misschien een beetje diva-rig of zo, maar dit gevoel gaat gewoon niet zomaar weg. Dat heb ik jaren geprobeerd.
Zolang zijn vriend en ik ook al bij elkaar en ja soms denk ik weleens is dit het nu??? maar ik ben wel gelukkig met wat ik heb en we hebben samen Eanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef indaha het volgende:
[..]
En Q is het beste baasje wat Baloe zich kan wensen
Nou, op zich is de fysieke behoefte om het eens met iemand anders te doen toch iets anders dan dat het niet goed zit in de relatie? Al heb ik, eerlijk is eerlijk, de behoefte nooit gehad, D is er ooit over begonnen en toen heeft hij duidelijk gemaakt dat zoiets altijd bespreekbaar is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goed
[..]
Nou, dáárom.
[..]
Man of vrouw, of meerderen tegelijk?
[..]
Psies. En als het niet uit de weg is, dan ben je niet tevreden en blijf je onrustig. Ook niet zo best voor je relatie.
Totdat er wel emotie bij komt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon seks dus. Misschien meer dan eens, maar toch, in de basis fysiek, niet emotioneel. Lijkt me ook wel een belangrijk aspect om af te spreken...
Ja, daarom zou ik ook altijd een professional inhuren, als ik de behoefte zou voelen om te weten hoe het met een ander is. Seks is voor mij emotie, ik kan dat niet scheiden...quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heej zou je even niet mijn moeder willen bedreigen
Misschien brutale vraagquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies.
Met vrouwen mag ik doen wat ik wil dus dat is het probleem niet. Maar ik wil ook met mannen. Lekker veeleisend he?1 tegelijk vind ik prima, dat dan weer wel
Wie zegt dat jij een mening mag hebben?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Laysa het volgende:
ik zeg ook dat het mijn persoonlijke mening is
Ik snap jequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik "schrik" meer van het feit dat je zegt dat je je beseft dat het je relatie kan kosten en dat je dat voor lief neemt.. Maar misschien is het gewoon lastig uit te leggen voor jou, ik wil geen oordeel vellen. Iedereen kan alleen maar zeggen wat hij of zij zelf voelt en denkt.![]()
Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent , ik had dat bij mijn eerst vriendje ook en bij mij speelde toen mee dat hij schipper was en ik hem maar eens in de zoveel weken zag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...
Was dat nog niet duidelijk? Ja!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien brutale vraagMaar zou je het met vrouwen willen doen?
Ik ga hierin mee, ik probeer niet te oordelen, maar als je dat als consequentie accepteert kun je je afvragen of je huidige relatie überhaupt nog waarde heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik "schrik" meer van het feit dat je zegt dat je je beseft dat het je relatie kan kosten en dat je dat voor lief neemt.. Maar misschien is het gewoon lastig uit te leggen voor jou, ik wil geen oordeel vellen. Iedereen kan alleen maar zeggen wat hij of zij zelf voelt en denkt.![]()
Het zou zomaar kunnen. En voor je denkt dat wij er een hobby van willen maken om vooral veel buiten de deur te nuecken: niet in het minst. We zijn er te tevreden, gelukkig en te lui voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik zou dat echt zoooooo niet kunnen, een open relatie. Ik zou gek wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom zou ik ook altijd een professional inhuren, als ik de behoefte zou voelen om te weten hoe het met een ander is. Seks is voor mij emotie, ik kan dat niet scheiden...
Ja nee, dat was niet duidelijkquote:
Het is ook niks voor mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dat echt zoooooo niet kunnen, een open relatie. Ik zou gek worden
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien brutale vraagMaar zou je het met vrouwen willen doen?
Whihiquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijk
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!quote:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!quote:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D hequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, dat was niet duidelijkIk dacht enkel mannen. Maar ook vrouwen dus. Zo, je neemt het er van
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ranzig vooralquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Make me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik snap jeEn kan me heel goed voorstellen dat anderen er van schrikken. Ik kan er ook voor kiezen om mijn relatie weg te gooien en ervaring op te doen, maar dat doe ik niet want daarvoor hou ik te veel van D. Ik wil dus kijken of ik het kan 'combineren'. Voor mijn gevoel gaat het anders sowieso uit, vroeg of laat...
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
Heel fijn. Beeb is tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goed
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Ik denk dat je in dit geval gelijk hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Jij weet zo veel van mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doen
Dat was puur functioneel!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!
Gaat je keurig
Grappig. Imho een vergissingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
We zijn het weer eens ergens over eensquote:
Nee hoor. Het is jouw ding. Dus jij moet een keuze maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef Oognip het volgende:
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komt
Dat verbaast me...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker, volgens mij. Ik denk dat ze het minder als een gevaar zien, ofzo.quote:
Dan moet ik kiezen tussen nu de relatie verbreken of zo doorgaan. Beide niet echt een optie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was puur functioneel!
Ergens om...
[..]
Grappig. Imho een vergissing
[..]
We zijn het weer eens ergens over eens
[..]
Nee hoor. Het is jouw ding. Dus jij moet een keuze maken.
Ik zei vandaag nog tegen hem dat ik het volgens mij met vrouwen mag doen omdat ik daar toch geen gevoelens voor kan krijgen, maar das onzin... Je weet het gewoon niet wat het doet, maar hij denkt dat het wel los zal lopen.quote:
Ik heb eens een fling-ding gehad met een getrouwde vrouw. Hij (haar man dus) was ervan op de hoogte en soms ook betrokken. En gek genoeg was ie zo trots als een aap met 7 lullen. In de volle overtuiging dat hij het heertje was, want twee vrouwen had. Dat was een behoorlijke misvatting.quote:
Ja, en dat vind ik wel apart. Een andere vrouw kun je nooit mee concurreren, als man zijnde....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker, volgens mij. Ik denk dat ze het minder als een gevaar zien, ofzo.
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb eens een fling-ding gehad met een getrouwde vrouw. Hij (haar man dus) was ervan op de hoogte en soms ook betrokken. En gek genoeg was ie zo trots als een aap met 7 lullen. In de volle overtuiging dat hij het heertje was, want twee vrouwen had. Dat was een behoorlijke misvatting.
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstondquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef Oognip het volgende:
Ik zei vandaag nog tegen hem dat ik het volgens mij met vrouwen mag doen omdat ik daar toch geen gevoelens voor kan krijgen, maar das onzin... Je weet het gewoon niet wat het doet, maar hij denkt dat het wel los zal lopen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstond
Tuurlijk deed hij mee. Af en toe. Maar dan nog snapte ik er helemaal nix vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel niet
Oh. Dan snap ik het weer wel een beetje geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk deed hij mee. Af en toe. Maar dan nog snapte ik er helemaal nix van
Slim dingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh. Dan snap ik het weer wel een beetje geloof ik
quote:
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstond
Heel eerlijk? Zelfs zónder nagellak zou ik het overwegen!quote:
The difference between having sex and making lovequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Oognip het volgende:
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?
Omfg! Jij bent echt makkelijk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Zelfs zónder nagellak zou ik het overwegen!
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?
Making love hoef ik niet met een anderquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
The difference between having sex and making love
Iemand moet het doen. Je kan het arme mens ook niet zomaar op straat laten staanquote:
Luister naar deze wijze vrouw!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef indaha het volgende:
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.
Dit is te hoge wiskunde op dit moment.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.
Ah bedankt, zo snap ik hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Je kan het arme mens ook niet zomaar op straat laten staan
[..]
Luister naar deze wijze vrouw!
De vleeschelijke lusten zijn sterk, maar van kortere duur dan liefde en verbondenheid.
ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Oognip het volgende:
Making love hoef ik niet met een andergewoon keiharde nuekseks
Mooi, dat is dan opgelostquote:
GMTAquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOgnip wil seks...en de eerste mod die zich zou melden mocht seksen...Gefeliciteerd
Datingsites?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
Precies. Wat doe jij hier zo vroegquote:
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Wij zijn goe-oedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
![]()
Gewoon een seconde verschil
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!![]()
Ja jammer danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Maakt dat wat uit danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Dé mods zijn er toch niet. Brand loschquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegenquote:
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegen
Waar is Elies als je haar nodig hebt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van maken
Daar is ze!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
Alsjeblieft niet zegquote:
Wie weet hoeveel DM's je nog krijgtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?
Een speld in een hooibergquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegik moet er gewoon 1 tegenkomen of zo, zo een waarvan op het voorhoofd staat 'ik ben lesbo en wil seks met die Nipple'.
Wat is mijn echte probleem dan? Seks met een man wat 'onmogelijk' lijkt? Misschien ben ik wel tevreden met lesboseks, wie weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel DM's je nog krijgt, maar het helpt je niet echt met je echte probleem alhoewel het natuurlijk een leuke ervaring kan zijn met een vrouw.
Owja, dat was ook zo: alle lurkers zijn lesboquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
ah zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegik moet er gewoon 1 tegenkomen of zo, zo een waarvan op het voorhoofd staat 'ik ben lesbo en wil seks met die Nipple'.
Ja tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, dat was ook zo: alle lurkers zijn lesbo
Ow spannend, ga je wel een blog bijhouden , anoniem natuurlijk zodat wij kunnen raden wie het isquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net trouwens wel een ubergeile DM van een ubergeile usert
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemisquote:
Als het niet alleen bij webcamseks blijft, zeker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow spannend, ga je wel een blog bijhouden , anoniem natuurlijk zodat wij kunnen raden wie het is
Dat sowiesoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemis
Het is maar waar je van houdtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
Ik gok trouwens dat het Q is , die kan volgens mij goed geile DM's schrijven
We zijn het weer eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemis
En als je nu een jaartje gaat losbollen, dan zeg je na afloop: het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden. Ben blij dat ik het heb meegemaakt, maar ik ben ook blij dat ik het nu achter me kan laten.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef indaha het volgende:
[..]
We zijn het weer eens![]()
![]()
![]()
Leve de losbollen
Ik denk voornamelijk, "het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden en ik ben mijn relatie kwijt geraakt". En dat wil ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als je nu een jaartje gaat losbollen, dan zeg je na afloop: het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden. Ben blij dat ik het heb meegemaakt, maar ik ben ook blij dat ik het nu achter me kan laten.
Mogelijk. Een wilde gok: dit hou je zo ook niet tot je 80e volquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef Oognip het volgende:
Ik denk voornamelijk, "het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden en ik ben mijn relatie kwijt geraakt". En dat wil ik niet
Dat klopt. Ik denk er over na. Bedankt voor alle inputquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogelijk. Een wilde gok: dit hou je zo ook niet tot je 80e vol
Sterkte, moed en wijsheid gewenstquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk er over na. Bedankt voor alle input
Ohai.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, dat was ook zo: alle lurkers zijn lesbo
Ik moest giechelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
*noteertquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Dit was de derde aflevering van Lieve Mona, vandaag met Oognip. Volgende week gaan we dieper in op iets heel anders. Mis het niet en zorg dat je erbij bent!
Thanksquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Dit was de derde aflevering van Lieve Mona, vandaag met Oognip. Volgende week gaan we dieper in op iets heel anders. Mis het niet en zorg dat je erbij bent!
Verstandig, damequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich vast voor volgende week
Zin in iets diepers?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich vast voor volgende week
Sterkte ermee , het is niet gemakkelijk wat je ook kiestquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb je al drie miljoen keer gedm'd.quote:
Ik ben presentquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Niks niet met geile inhoudquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb je al drie miljoen keer gedm'd.
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Volgende week pas he....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear, tha Vamp gaat los
Fasten your seatbelts
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wayyyyy TMIquote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef vamperotica het volgende:
Volgende week pas he....
Dat vereist wel wat voorbereiding
Jij ook alquote:
Mijn poep zit vastquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dé mods zijn er toch niet. Brand losch
staat in de agendaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
We duimenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ff Mo gedag zeggen want die gaat naar bed en ik blijf bij Baloe benee, 2 pagina's verderKunnen we allemaal alsjeblieft heel hard duimen dat Baloe als hij vannacht moet me wakker maakt? En dat hij NIET incontinent is...
Kijk, dát wilde ik nou precies weten! Waar zit het vast??quote:
Ik duim!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ff Mo gedag zeggen want die gaat naar bed en ik blijf bij Baloe benee, 2 pagina's verderKunnen we allemaal alsjeblieft heel hard duimen dat Baloe als hij vannacht moet me wakker maakt? En dat hij NIET incontinent is...
In mijn darmenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dát wilde ik nou precies weten! Waar zit het vast??
Ow... laat dat nou precies de oplossing zijn die ik had willen aandragenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
In mijn darmenEn nee, ik laat me niet in mijn reet neuken om het om te ploegen
Nou, tot zover deze rubriek van Mona.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... laat dat nou precies de oplossing zijn die ik had willen aandragen
Beetje jammer wel zo een korte afleveringquote:
Nope, helaas. Dat was het. Sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje jammer wel zo een korte aflevering
Heb je niet nog iets anders?
Lieve MonaElies,quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje jammer wel zo een korte aflevering
Heb je niet nog iets anders?
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomenquote:
Ja. Driewerf jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lieve MonaElies,
De katten hebben het behang in de gang gemold. Zal ik opnieuw behangen of me nu wagen aan structuurverf?
Groet,
Twijfelaartje
Ok dan! Bedankt hé! Nu kan ik weer slapenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomen
[..]
Ja. Driewerf ja
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Qwea het volgende:
http://www.breda-en-alles-daaromheen.nl/lieve%20mona.htm
Da's fijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ok dan! Bedankt hé! Nu kan ik weer slapen
ja, ik denk ik bespaar het je ff.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Qwea het volgende:
http://www.breda-en-alles-daaromheen.nl/lieve%20mona.htm
Zie, dat wist ik wel.quote:
Ik had niet anders gedacht!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, dat wist ik wel.
Tijdelijk hoor, niet eeuwig natuurlijk. Bedoel, kom op....
Doe dat maar even. Ga ik Baloe zo uitlaten en duik ik op de bank.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht!
Met jouw welnemen ga ik nu ff koffiedrinken met de beeb
Ik heb aan de onderkant van de mishandelde muur laminaat op de muur geplakt. Werkt perfect en staat ook niet eens heel erg fout.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lieve MonaElies,
De katten hebben het behang in de gang gemold. Zal ik opnieuw behangen of me nu wagen aan structuurverf?
Groet,
Twijfelaartje
Thnx. Jij sterkte vannacht met Boequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dat maar even. Ga ik Baloe zo uitlaten en duik ik op de bank.
Have fun met koffiedrinken!
Het eerste serieuze antwoord hier in úren!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb aan de onderkant van de mishandelde muur laminaat op de muur geplakt. Werkt perfect en staat ook niet eens heel erg fout.
Wat wil je, jij bent weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het eerste serieuze antwoord hier in úren!
Het niveau is weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo laat nog? Waarom geen borrel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht!
Met jouw welnemen ga ik nu ff koffiedrinken met de beeb
Ooh dat is best snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Had ik al verteld dat het grafmonument van DK met bijna 100% zekerheid er over 2 weken ligt?![]()
Ze doen het extra snel speciaal voor ons....echt heel lief.
dat is wel heel lief iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Had ik al verteld dat het grafmonument van DK met bijna 100% zekerheid er over 2 weken ligt?![]()
Dat is snel! Fijn!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Dat is zeker lief! En dat verdienen jullie ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Fuck youquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef senesta het volgende:
Hahaha, ik ook! Wil je een doosje merci Qwea?
Ow, dat is super! Was het helemaal naar je zin? Precies zo je wilde?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Tim de eigenaar van de steenhouderij houdt mij van elk detail op de hoogte. Dus ik mocht ook zelf aangeven dat ik het over 2 weken wilde en daar zijn we dan zeker bijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is zeker lief! En dat verdienen jullie ook.
Krijg je bericht wanneer ze exact komen plaatsen?
Heel fijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Mooi...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Het is echt een aparte branche...en we hebben echt alleen maar hele lieve mensen tot hulp gehad....die allemaal ook van hun stuk zijn gebracht over het feit van dat DK zo jong is overleden en over de intensiteit van onze relatie....
Ik heb van elk persoon die ons geholpen heeft ook echt een knuffel gehad... En die mensen weten dat niet eens van elkaar...
Ze zitten nog dicht. Ik kom vast nog wel een keer in de buurtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck youMaar goed dat het hier niet ligt, dan was het op geweest
Wat fijn!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is super! Was het helemaal naar je zin? Precies zo je wilde?
Opbokkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zitten nog dicht. Ik kom vast nog wel een keer in de buurt
dat is wel heel bijzonder!hoop dat het je troost kan bieden , voor zover dit mogelijk isquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Het is echt een aparte branche...en we hebben echt alleen maar hele lieve mensen tot hulp gehad....die allemaal ook van hun stuk zijn gebracht over het feit van dat DK zo jong is overleden en over de intensiteit van onze relatie....
Ik heb van elk persoon die ons geholpen heeft ook echt een knuffel gehad... En die mensen weten dat niet eens van elkaar...
Wat bijzonderquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.
Morgen terug dan hebben ze de tekst + de maria op de steen geplakt....en als ik dan akkoord ga, dan wordt het volgende week in de steen gezet
Ik zat het me net in te denken. Het wordt maar steeds tastbaarder. Wel geweldig dat je er zo bij betrokken mag zijn. Ik weet niet beter dan je bestelt het en ineens (nou ja, maanden later) staat het er.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Laysa het volgende:
We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.
Mooi vak ook eigenlijk welquote:Morgen terug dan hebben ze de tekst + de maria op de steen geplakt....en als ik dan akkoord ga, dan wordt het volgende week in de steen gezet
Jouw manier, dús goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Laysa het volgende:
Ja en ik word er ook wel verlegen van....maar ze zeggen stuk voor stuk dat ik en het verhaal van Joost daarbij dat in ze losmaak![]()
Endat ik zo sterk ben....dat ben ik ook bij anderen....zodra ik thuis kom stort ik gelukkig compleet in...dat past beter bij mij
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Nee, we hebben juist zin in een trioquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?
Nou, da's dan ook geregeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?
Deze jongens, dat zijn ze want maar 27 jaar oud, hebben de zaak vlan hun vader overgenomen. En wat ik dus meemaak is dat ze echt meedenken, mee leven, en me ook op het hart gedrukt hebben dat, als is het midden in de nacht, ik iets anders wil altijd mag mailenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat het me net in te denken. Het wordt maar steeds tastbaarder. Wel geweldig dat je er zo bij betrokken mag zijn. Ik weet niet beter dan je bestelt het en ineens (nou ja, maanden later) staat het er.
[..]
Mooi vak ook eigenlijk wel
Ik hoop dat ze het mooi maken voor jullie
Je kan ook ondertussen je nagels gaan lakken. Het gaat om keiharde nueckseks, dus met een beetje mazzel zijn zij eerder klaar dan jijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Dan hebben ze niet alleen de handel, maar ook het vak echt van hun vader overgenomenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Laysa het volgende:
Deze jongens, dat zijn ze want maar 27 jaar oud, hebben de zaak vlan hun vader overgenomen. En wat ik dus meemaak is dat ze echt meedenken, mee leven, en me ook op het hart gedrukt hebben dat, als is het midden in de nacht, ik iets anders wil altijd mag mailen...nou gewoon echt hartverwarmend...krijg ookaltijd een mail terug...zelfs vannacht nog
Ik spreek graag voor mezelf, maar volgens mij is er hier niemand die jouw verhalen vervelend vindt om te lezenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel lieverdjes...het is fijn om mijn, niet zo vrolijke verhaal, af en toe kwijt te kunnen![]()
Ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik spreek graag voor mezelf, maar volgens mij is er hier niemand die jouw verhalen vervelend vindt om te lezen
Ze zijn volleerd leermeesters en ik heb niet de indruk dat ze het zwaar vinden...ze houden van die zaak en het geeft ze mooie dingenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Boh, respect, zo'n bedrijf voeren op je 27e.
En dan dus ook nog netjes (dat moet ook), maar dat lijkt me moeilijk.
Laysa, je hebt er niks aan, maar toch nog maar een keer sterkte en een knuffel.
Ik hou seks en Songfestival strikt gescheiden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |