Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Poeh daar vraag je mij wat. Ik had echt een hele voorraad toen in huis en volgens mij is het een beetje te vergelijken met een pijnstiller/ontstekingsremmer en werkt het idd niet echt lang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke.
Baloe heeft 1 malig hoge dosis gehad. Maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat dat zo lang werkt? Ik dacht dat dexa kortdurend was.
Ik merk er niet veel van en heb er dus weinig last vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Een open relatie volgens mij is dat niks voor mij.
Dat. Kost je toch geen flikker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten komen! Nieuwe modem en alles weer even nagekeken; kan nooit kwaad
Ja, nou, ik wil dus niet op mijn 80e maar ervaring hebben met 1 jongenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben nieuwsgierig
Ja het is bij mijn weten prednison. Nou ja, bel morgenvroeg gelijk de DA wel, want hij ruft nog steeds ook... en STINKEN. Kolere.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Poeh daar vraag je mij wat. Ik had echt een hele voorraad toen in huis en volgens mij is het een beetje te vergelijken met een pijnstiller/ontstekingsremmer en werkt het idd niet echt lang.
wat niet weet wat niet deert?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van en heb er dus weinig last van
Dát zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ja, nou, ik wil dus niet op mijn 80e maar ervaring hebben met 1 jongen
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook gehecht aan de jouwequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, niet perse hoor; ben nogal gehecht aan de mijne
Oh, dat wist ik dan weer wel geloof ik. Wij hebben daar wel afspraken over. Ik weet alleen niet meer precies wat die zijn, dus ik vraag het even na, momentquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat moet ik er aan doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát zou ik ook niet willen
Maar ff serieus: doe er wat aan!
prednison kan alleen lang werken wanneer je telkens een dosis inneemt net zoals bij paracetamol ed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja het is bij mijn weten prednison. Nou ja, bel morgenvroeg gelijk de DA wel, want hij ruft nog steeds ook... en STINKEN. Kolere.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijd
Dat. Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een ander is niet persé beter hoor...be carefull what you wish voor zeg ik dan maar altijd
Zelfs dat niet, want volgens mij weet ik zo'n beetje alles welquote:
Nee hoor, valt best mee. We weten het zelf ook pas sinds een week of 4quote:Maar ik wist helemaal niet dat jullie een open relatie hebben.
ow echt ik loop weer hopeloos achter
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dan weer wel geloof ik. Wij hebben daar wel afspraken over. Ik weet alleen niet meer precies wat die zijn, dus ik vraag het even na, moment
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Dus dan zou hij toch helemaal niet meer van die stootkuur zoveel dorst moeten hebben? Nou ik weet dat je van tramadol ook een droog smoelwerk krijgt, maar dat is ook alweer 32u geleden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prednison kan alleen lang werken wanneer je telkens een dosis inneemt net zoals bij paracetamol ed.
Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
Ooh, trio! Now I get it.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolangquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Dus dan zou hij toch helemaal niet meer van die stootkuur zoveel dorst moeten hebben? Nou ik weet dat je van tramadol ook een droog smoelwerk krijgt, maar dat is ook alweer 32u geleden.
Ja, hij zegt nu van wel. Maar hij is diep van binnen vrij jaloersig, dus ik vraag me af of het in het echt ook zo gemakkelijk zou gaan eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolang
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!quote:
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijk
Ooh, dan is het waarquote:
Ik in het begin kotsen, bohhh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het punt van een open relatie is dat de ander dus ook vreemd mag gaan. De meeste mensen kunnen daar toch echt niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!
Trio's trekken mij niet
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Het lijkt me een vrij belangrijk punt voor het houden van een leuke relatie. Ik zou absoluut geen open relatie willen en kunnen hebben, ben te jaloers aangelegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Mwah. Ben er dus nog niet echt uit. Een keertje seks vind ik denk ik niet voldoendequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |