Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
Ooh, trio! Now I get it.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
'Wat hadden we ook weer afgesproken schat? Moest dat met een professional dan?'
'Nee hoor, dat maakt me niet uit, als jij iemand op het oog hebt?'
Maar overleg is wel essentieel, anders is het vreemdgaan. Zoiets
Ik heb overigens de behoefte niet. Tenzij Robert Downey jr. aanbelt of zo
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolangquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Dus dan zou hij toch helemaal niet meer van die stootkuur zoveel dorst moeten hebben? Nou ik weet dat je van tramadol ook een droog smoelwerk krijgt, maar dat is ook alweer 32u geleden.
Ja, hij zegt nu van wel. Maar hij is diep van binnen vrij jaloersig, dus ik vraag me af of het in het echt ook zo gemakkelijk zou gaan eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan moet je het dus plannen en dan mag het?
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tramadol is natuurlijk wel troep maar ook dat werk niet zolang
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!quote:
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Gisteren 100mg genomen. Niks aan de hand. Hielp niet eens. Geen bijwerkingen, niks. Vanmiddag in ene om 14u, kotsmisselijk
Ooh, dan is het waarquote:
Ik in het begin kotsen, bohhh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk zelf niet zoveel last van alleen wat suffig.
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het punt van een open relatie is dat de ander dus ook vreemd mag gaan. De meeste mensen kunnen daar toch echt niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Je dacht dat ik D erbij laat als Robert Downey jr. aanbelt? NO! FREAKING! WAY!
Trio's trekken mij niet
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Het lijkt me een vrij belangrijk punt voor het houden van een leuke relatie. Ik zou absoluut geen open relatie willen en kunnen hebben, ben te jaloers aangelegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt waar ik tegenop zie en das toch een vrij belangrijk puntMaar ik moet er iets voor over hebben denk ik dan...
Mwah. Ben er dus nog niet echt uit. Een keertje seks vind ik denk ik niet voldoendequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij wil geen open relatie, toch? Alleen een keertje seks met een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |