Ja nee, dat was niet duidelijkquote:
Het is ook niks voor mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dat echt zoooooo niet kunnen, een open relatie. Ik zou gek worden
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien brutale vraagMaar zou je het met vrouwen willen doen?
Whihiquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijk
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!quote:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!quote:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D hequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, dat was niet duidelijkIk dacht enkel mannen. Maar ook vrouwen dus. Zo, je neemt het er van
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ranzig vooralquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Make me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik snap jeEn kan me heel goed voorstellen dat anderen er van schrikken. Ik kan er ook voor kiezen om mijn relatie weg te gooien en ervaring op te doen, maar dat doe ik niet want daarvoor hou ik te veel van D. Ik wil dus kijken of ik het kan 'combineren'. Voor mijn gevoel gaat het anders sowieso uit, vroeg of laat...
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
Heel fijn. Beeb is tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goed
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Ik denk dat je in dit geval gelijk hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Jij weet zo veel van mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doen
Dat was puur functioneel!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!
Gaat je keurig
Grappig. Imho een vergissingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
We zijn het weer eens ergens over eensquote:
Nee hoor. Het is jouw ding. Dus jij moet een keuze maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef Oognip het volgende:
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komt
Dat verbaast me...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker, volgens mij. Ik denk dat ze het minder als een gevaar zien, ofzo.quote:
Dan moet ik kiezen tussen nu de relatie verbreken of zo doorgaan. Beide niet echt een optie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was puur functioneel!
Ergens om...
[..]
Grappig. Imho een vergissing
[..]
We zijn het weer eens ergens over eens
[..]
Nee hoor. Het is jouw ding. Dus jij moet een keuze maken.
Ik zei vandaag nog tegen hem dat ik het volgens mij met vrouwen mag doen omdat ik daar toch geen gevoelens voor kan krijgen, maar das onzin... Je weet het gewoon niet wat het doet, maar hij denkt dat het wel los zal lopen.quote:
Ik heb eens een fling-ding gehad met een getrouwde vrouw. Hij (haar man dus) was ervan op de hoogte en soms ook betrokken. En gek genoeg was ie zo trots als een aap met 7 lullen. In de volle overtuiging dat hij het heertje was, want twee vrouwen had. Dat was een behoorlijke misvatting.quote:
Ja, en dat vind ik wel apart. Een andere vrouw kun je nooit mee concurreren, als man zijnde....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker, volgens mij. Ik denk dat ze het minder als een gevaar zien, ofzo.
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb eens een fling-ding gehad met een getrouwde vrouw. Hij (haar man dus) was ervan op de hoogte en soms ook betrokken. En gek genoeg was ie zo trots als een aap met 7 lullen. In de volle overtuiging dat hij het heertje was, want twee vrouwen had. Dat was een behoorlijke misvatting.
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstondquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef Oognip het volgende:
Ik zei vandaag nog tegen hem dat ik het volgens mij met vrouwen mag doen omdat ik daar toch geen gevoelens voor kan krijgen, maar das onzin... Je weet het gewoon niet wat het doet, maar hij denkt dat het wel los zal lopen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstond
Tuurlijk deed hij mee. Af en toe. Maar dan nog snapte ik er helemaal nix vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel niet
Oh. Dan snap ik het weer wel een beetje geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk deed hij mee. Af en toe. Maar dan nog snapte ik er helemaal nix van
Slim dingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh. Dan snap ik het weer wel een beetje geloof ik
quote:
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat last van beroepsdeformatie, maar seks om de seks met een vrouw zou ik dan weer niet zo zien zitten. Behalve met Bette; daar zou ik het zelfs mee doen als de kleur van haar nagellak me aanstond
Heel eerlijk? Zelfs zónder nagellak zou ik het overwegen!quote:
The difference between having sex and making lovequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Oognip het volgende:
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?
Omfg! Jij bent echt makkelijk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Zelfs zónder nagellak zou ik het overwegen!
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar seks met een man om de seks zou je wel zien zitten (als je mij was)? Wat is het verschil?
Making love hoef ik niet met een anderquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
The difference between having sex and making love
Iemand moet het doen. Je kan het arme mens ook niet zomaar op straat laten staanquote:
Luister naar deze wijze vrouw!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef indaha het volgende:
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.
Dit is te hoge wiskunde op dit moment.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het zich uiteindelijk vanzelf gaat oplossen als je iemand tegenkomt waar je echt botergeil van wordt en dan kom je erachter of het alleen om de sex gaat of dat je relatie niet is wat je ervan verwacht.
Ah bedankt, zo snap ik hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Je kan het arme mens ook niet zomaar op straat laten staan
[..]
Luister naar deze wijze vrouw!
De vleeschelijke lusten zijn sterk, maar van kortere duur dan liefde en verbondenheid.
ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet. Tenzij 'ie meedeed, maar dat zal dan wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |