Ja nee, dat was niet duidelijkquote:
Het is ook niks voor mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dat echt zoooooo niet kunnen, een open relatie. Ik zou gek worden
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien brutale vraagMaar zou je het met vrouwen willen doen?
Whihiquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het vrij tegennatuurlijk
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!quote:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!quote:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D hequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, dat was niet duidelijkIk dacht enkel mannen. Maar ook vrouwen dus. Zo, je neemt het er van
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ranzig vooralquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Make me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Echt niet, je gaat maar lekker willekeurige andere vrouwen van buiten dit topic bedreigen!
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik snap jeEn kan me heel goed voorstellen dat anderen er van schrikken. Ik kan er ook voor kiezen om mijn relatie weg te gooien en ervaring op te doen, maar dat doe ik niet want daarvoor hou ik te veel van D. Ik wil dus kijken of ik het kan 'combineren'. Voor mijn gevoel gaat het anders sowieso uit, vroeg of laat...
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
Heel fijn. Beeb is tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goed
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Ik denk dat je in dit geval gelijk hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het gevoel pas een weekje of wat had, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: kijk het nog ff aan. Maar volgens mij is het ingebakken bij je, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dan denk ik: hoe eerder je probeert dit op te lossen, hoe groter de kans van slagen met D. Niet wachten tot het compleet verkloot is.
Jij weet zo veel van mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat jij het ook met vrouwen wilde doen
Dat was puur functioneel!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:
JE HEBT AAN MIJN TIETEN GEZETEN!!!!!!!!!
Gaat je keurig
Grappig. Imho een vergissingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
Maar met vrouwen is dus geen probleem voor D heen hij hoeft er niet eens bij te zijn
We zijn het weer eens ergens over eensquote:
Nee hoor. Het is jouw ding. Dus jij moet een keuze maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef Oognip het volgende:
Het is alleen een beetje lastig 'op te lossen' als het niet van 2 kanten komt
Dat verbaast me...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |