quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Persoonlijk denk ik...mijn mening hé....dat als je relatie goed zit je sws geen behoefte aan een ander hebt...of het nu om een seksuele ervaring gaat of meer dan dat.
Da's nog lang maar ik duim voor je dat alles nog goed verloopt tot oktober.quote:
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Persoonlijk denk ik...mijn mening hé....dat als je relatie goed zit je sws geen behoefte aan een ander hebt...of het nu om een seksuele ervaring gaat of meer dan dat.
Zoals ik al zeg, dat besef ik mequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je verlangt zo naar iets wat het dan vaak niet is wat je er van verwachtte.
Of je zet je relatie zo op het spel en naar een paar mnd is de nieuwigheid er ook vanaf. Al kan ik mij best indenken dat je wilt weten hoe een ander is.
Heej zou je even niet mijn moeder willen bedreigenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dat maar even. Als je ooit van de beeb gaat scheiden krijg je klappen
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Qwea het volgende:
Doe dat maar even. Als je ooit van de beeb gaat scheiden krijg je klappen
Nou, dáárom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
We hebben het er al zo vaak over gehad en ik krijg er steeds meer uitgesleept. D. moet er ook even aan wennen dus af en toe bespreken we het weer even.
Maar dit gevoel is zeker niet van gisteren, al van jaren
Man of vrouw, of meerderen tegelijk?quote:
Psies. En als het niet uit de weg is, dan ben je niet tevreden en blijf je onrustig. Ook niet zo best voor je relatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Oognip het volgende:
Ook dat besef ik meMaar ik besef me ook dat ik denk anders een einde aan de relatie maak als ik geen toestemming krijg
Klinkt misschien een beetje diva-rig of zo, maar dit gevoel gaat gewoon niet zomaar weg. Dat heb ik jaren geprobeerd.
Zolang zijn vriend en ik ook al bij elkaar en ja soms denk ik weleens is dit het nu??? maar ik ben wel gelukkig met wat ik heb en we hebben samen Eanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef indaha het volgende:
[..]
En Q is het beste baasje wat Baloe zich kan wensen
Nou, op zich is de fysieke behoefte om het eens met iemand anders te doen toch iets anders dan dat het niet goed zit in de relatie? Al heb ik, eerlijk is eerlijk, de behoefte nooit gehad, D is er ooit over begonnen en toen heeft hij duidelijk gemaakt dat zoiets altijd bespreekbaar is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat we voorlopig niet gaan scheiden, dus komt goed
[..]
Nou, dáárom.
[..]
Man of vrouw, of meerderen tegelijk?
[..]
Psies. En als het niet uit de weg is, dan ben je niet tevreden en blijf je onrustig. Ook niet zo best voor je relatie.
Totdat er wel emotie bij komt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon seks dus. Misschien meer dan eens, maar toch, in de basis fysiek, niet emotioneel. Lijkt me ook wel een belangrijk aspect om af te spreken...
Ja, daarom zou ik ook altijd een professional inhuren, als ik de behoefte zou voelen om te weten hoe het met een ander is. Seks is voor mij emotie, ik kan dat niet scheiden...quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heej zou je even niet mijn moeder willen bedreigen
Misschien brutale vraagquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies.
Met vrouwen mag ik doen wat ik wil dus dat is het probleem niet. Maar ik wil ook met mannen. Lekker veeleisend he?1 tegelijk vind ik prima, dat dan weer wel
Wie zegt dat jij een mening mag hebben?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Laysa het volgende:
ik zeg ook dat het mijn persoonlijke mening is
Ik snap jequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik "schrik" meer van het feit dat je zegt dat je je beseft dat het je relatie kan kosten en dat je dat voor lief neemt.. Maar misschien is het gewoon lastig uit te leggen voor jou, ik wil geen oordeel vellen. Iedereen kan alleen maar zeggen wat hij of zij zelf voelt en denkt.![]()
Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent , ik had dat bij mijn eerst vriendje ook en bij mij speelde toen mee dat hij schipper was en ik hem maar eens in de zoveel weken zag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik persoonlijk niet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met seks met maar 1 iemand. Ik was 16 he... Misschien ligt het dan aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen...
Was dat nog niet duidelijk? Ja!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien brutale vraagMaar zou je het met vrouwen willen doen?
Ik ga hierin mee, ik probeer niet te oordelen, maar als je dat als consequentie accepteert kun je je afvragen of je huidige relatie überhaupt nog waarde heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik "schrik" meer van het feit dat je zegt dat je je beseft dat het je relatie kan kosten en dat je dat voor lief neemt.. Maar misschien is het gewoon lastig uit te leggen voor jou, ik wil geen oordeel vellen. Iedereen kan alleen maar zeggen wat hij of zij zelf voelt en denkt.![]()
Het zou zomaar kunnen. En voor je denkt dat wij er een hobby van willen maken om vooral veel buiten de deur te nuecken: niet in het minst. We zijn er te tevreden, gelukkig en te lui voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik zou dat echt zoooooo niet kunnen, een open relatie. Ik zou gek wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom zou ik ook altijd een professional inhuren, als ik de behoefte zou voelen om te weten hoe het met een ander is. Seks is voor mij emotie, ik kan dat niet scheiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |