quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Oognip het volgende:
Making love hoef ik niet met een andergewoon keiharde nuekseks
Mooi, dat is dan opgelostquote:
GMTAquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOgnip wil seks...en de eerste mod die zich zou melden mocht seksen...Gefeliciteerd
Datingsites?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
Precies. Wat doe jij hier zo vroegquote:
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Wij zijn goe-oedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
![]()
Gewoon een seconde verschil
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!![]()
Ja jammer danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Maakt dat wat uit danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Dé mods zijn er toch niet. Brand loschquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegenquote:
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegen
Waar is Elies als je haar nodig hebt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van maken
Daar is ze!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
Alsjeblieft niet zegquote:
Wie weet hoeveel DM's je nog krijgtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?
Een speld in een hooibergquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegik moet er gewoon 1 tegenkomen of zo, zo een waarvan op het voorhoofd staat 'ik ben lesbo en wil seks met die Nipple'.
Wat is mijn echte probleem dan? Seks met een man wat 'onmogelijk' lijkt? Misschien ben ik wel tevreden met lesboseks, wie weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel DM's je nog krijgt, maar het helpt je niet echt met je echte probleem alhoewel het natuurlijk een leuke ervaring kan zijn met een vrouw.
Owja, dat was ook zo: alle lurkers zijn lesboquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?
ah zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegik moet er gewoon 1 tegenkomen of zo, zo een waarvan op het voorhoofd staat 'ik ben lesbo en wil seks met die Nipple'.
Ja tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, dat was ook zo: alle lurkers zijn lesbo
Ow spannend, ga je wel een blog bijhouden , anoniem natuurlijk zodat wij kunnen raden wie het isquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net trouwens wel een ubergeile DM van een ubergeile usert
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemisquote:
Als het niet alleen bij webcamseks blijft, zeker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow spannend, ga je wel een blog bijhouden , anoniem natuurlijk zodat wij kunnen raden wie het is
Dat sowiesoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemis
Het is maar waar je van houdtquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
Ik gok trouwens dat het Q is , die kan volgens mij goed geile DM's schrijven
We zijn het weer eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het losbollen overgeslagen en dat voelt als een gemis
En als je nu een jaartje gaat losbollen, dan zeg je na afloop: het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden. Ben blij dat ik het heb meegemaakt, maar ik ben ook blij dat ik het nu achter me kan laten.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef indaha het volgende:
[..]
We zijn het weer eens![]()
![]()
![]()
Leve de losbollen
Ik denk voornamelijk, "het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden en ik ben mijn relatie kwijt geraakt". En dat wil ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als je nu een jaartje gaat losbollen, dan zeg je na afloop: het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden. Ben blij dat ik het heb meegemaakt, maar ik ben ook blij dat ik het nu achter me kan laten.
Mogelijk. Een wilde gok: dit hou je zo ook niet tot je 80e volquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef Oognip het volgende:
Ik denk voornamelijk, "het was walgelijk spannend, ik heb leuke dingen meegemaakt, het is een wonder dat ik het heb overleefd en gelukkig heb ik er niets aan overgehouden en ik ben mijn relatie kwijt geraakt". En dat wil ik niet
Dat klopt. Ik denk er over na. Bedankt voor alle inputquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogelijk. Een wilde gok: dit hou je zo ook niet tot je 80e vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |