quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Oognip het volgende:
Making love hoef ik niet met een andergewoon keiharde nuekseks
Mooi, dat is dan opgelostquote:
GMTAquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOgnip wil seks...en de eerste mod die zich zou melden mocht seksen...Gefeliciteerd
Datingsites?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
Precies. Wat doe jij hier zo vroegquote:
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Wij zijn goe-oedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
![]()
Gewoon een seconde verschil
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat is dan opgelost
Iemand anders nog een probleem?
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging, kwam ik nu met een lijstje!![]()
Ja jammer danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Maakt dat wat uit danquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
no offence maar deze mod valt niet op vrouwen
Dé mods zijn er toch niet. Brand loschquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, maar dat durf ik niet te zeggen want nog geen 00:00
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegenquote:
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop gewoon stiekem dat ik na deze bekendmaking 100 dms krijg van geile vrouwen, maar het valt zo tegen
Waar is Elies als je haar nodig hebt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar op; ik heb een helder moment en daar moeten we gebruik van maken
Daar is ze!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
Maar al die lurkers zijn toch wel lesbo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
In deze uber-hetero-ongeving waar ik de enige pot ben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |