staat in de agendaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Dit was de derde aflevering van Lieve Mona, vandaag met Oognip. Volgende week gaan we dieper in op iets heel anders. Mis het niet en zorg dat je erbij bent!
We duimenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ff Mo gedag zeggen want die gaat naar bed en ik blijf bij Baloe benee, 2 pagina's verderKunnen we allemaal alsjeblieft heel hard duimen dat Baloe als hij vannacht moet me wakker maakt? En dat hij NIET incontinent is...
Kijk, dát wilde ik nou precies weten! Waar zit het vast??quote:
Ik duim!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ff Mo gedag zeggen want die gaat naar bed en ik blijf bij Baloe benee, 2 pagina's verderKunnen we allemaal alsjeblieft heel hard duimen dat Baloe als hij vannacht moet me wakker maakt? En dat hij NIET incontinent is...
In mijn darmenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dát wilde ik nou precies weten! Waar zit het vast??
Ow... laat dat nou precies de oplossing zijn die ik had willen aandragenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
In mijn darmenEn nee, ik laat me niet in mijn reet neuken om het om te ploegen
Nou, tot zover deze rubriek van Mona.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... laat dat nou precies de oplossing zijn die ik had willen aandragen
Beetje jammer wel zo een korte afleveringquote:
Nope, helaas. Dat was het. Sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje jammer wel zo een korte aflevering
Heb je niet nog iets anders?
Lieve MonaElies,quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje jammer wel zo een korte aflevering
Heb je niet nog iets anders?
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomenquote:
Ja. Driewerf jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lieve MonaElies,
De katten hebben het behang in de gang gemold. Zal ik opnieuw behangen of me nu wagen aan structuurverf?
Groet,
Twijfelaartje
Ok dan! Bedankt hé! Nu kan ik weer slapenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomen
[..]
Ja. Driewerf ja
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Qwea het volgende:
http://www.breda-en-alles-daaromheen.nl/lieve%20mona.htm
Da's fijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ok dan! Bedankt hé! Nu kan ik weer slapen
ja, ik denk ik bespaar het je ff.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke. Best prettig gezien de goorheden waar jij in het verleden al mee bent gekomen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Qwea het volgende:
http://www.breda-en-alles-daaromheen.nl/lieve%20mona.htm
Zie, dat wist ik wel.quote:
Ik had niet anders gedacht!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, dat wist ik wel.
Tijdelijk hoor, niet eeuwig natuurlijk. Bedoel, kom op....
Doe dat maar even. Ga ik Baloe zo uitlaten en duik ik op de bank.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht!
Met jouw welnemen ga ik nu ff koffiedrinken met de beeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |