We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is super! Was het helemaal naar je zin? Precies zo je wilde?
Opbokkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zitten nog dicht. Ik kom vast nog wel een keer in de buurt
dat is wel heel bijzonder!hoop dat het je troost kan bieden , voor zover dit mogelijk isquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Het is echt een aparte branche...en we hebben echt alleen maar hele lieve mensen tot hulp gehad....die allemaal ook van hun stuk zijn gebracht over het feit van dat DK zo jong is overleden en over de intensiteit van onze relatie....
Ik heb van elk persoon die ons geholpen heeft ook echt een knuffel gehad... En die mensen weten dat niet eens van elkaar...
Wat bijzonderquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Het is echt een aparte branche...en we hebben echt alleen maar hele lieve mensen tot hulp gehad....die allemaal ook van hun stuk zijn gebracht over het feit van dat DK zo jong is overleden en over de intensiteit van onze relatie....
Ik heb van elk persoon die ons geholpen heeft ook echt een knuffel gehad... En die mensen weten dat niet eens van elkaar...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.
Morgen terug dan hebben ze de tekst + de maria op de steen geplakt....en als ik dan akkoord ga, dan wordt het volgende week in de steen gezet
Ik zat het me net in te denken. Het wordt maar steeds tastbaarder. Wel geweldig dat je er zo bij betrokken mag zijn. Ik weet niet beter dan je bestelt het en ineens (nou ja, maanden later) staat het er.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Laysa het volgende:
We kwamen op de werkplaats en toen ston de zerk overeind en de rest van het graf lag ook precies zoals het uiteindelijk gaat worden....ik had ernstig moeite om niet te gaan brullen, want het kwam echt kei kanon hard binnen.
Mooi vak ook eigenlijk welquote:Morgen terug dan hebben ze de tekst + de maria op de steen geplakt....en als ik dan akkoord ga, dan wordt het volgende week in de steen gezet
Jouw manier, dús goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Laysa het volgende:
Ja en ik word er ook wel verlegen van....maar ze zeggen stuk voor stuk dat ik en het verhaal van Joost daarbij dat in ze losmaak![]()
Endat ik zo sterk ben....dat ben ik ook bij anderen....zodra ik thuis kom stort ik gelukkig compleet in...dat past beter bij mij
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
Misschien wil ik ook geen seks meer met een andere man als ik eenmaal seks gehad heb met een vrouw, maar ja, waar vind ik nou weer een vrouw die seks met me wil?![]()
Nee, we hebben juist zin in een trioquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?
Nou, da's dan ook geregeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar gaan kijken of ik nog een andere roomie kan vinden voor dinsdag en jou en Fas alleen laten?
Deze jongens, dat zijn ze want maar 27 jaar oud, hebben de zaak vlan hun vader overgenomen. En wat ik dus meemaak is dat ze echt meedenken, mee leven, en me ook op het hart gedrukt hebben dat, als is het midden in de nacht, ik iets anders wil altijd mag mailenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat het me net in te denken. Het wordt maar steeds tastbaarder. Wel geweldig dat je er zo bij betrokken mag zijn. Ik weet niet beter dan je bestelt het en ineens (nou ja, maanden later) staat het er.
[..]
Mooi vak ook eigenlijk wel
Ik hoop dat ze het mooi maken voor jullie
Je kan ook ondertussen je nagels gaan lakken. Het gaat om keiharde nueckseks, dus met een beetje mazzel zijn zij eerder klaar dan jijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Dan hebben ze niet alleen de handel, maar ook het vak echt van hun vader overgenomenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Laysa het volgende:
Deze jongens, dat zijn ze want maar 27 jaar oud, hebben de zaak vlan hun vader overgenomen. En wat ik dus meemaak is dat ze echt meedenken, mee leven, en me ook op het hart gedrukt hebben dat, als is het midden in de nacht, ik iets anders wil altijd mag mailen...nou gewoon echt hartverwarmend...krijg ookaltijd een mail terug...zelfs vannacht nog
Ik spreek graag voor mezelf, maar volgens mij is er hier niemand die jouw verhalen vervelend vindt om te lezenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel lieverdjes...het is fijn om mijn, niet zo vrolijke verhaal, af en toe kwijt te kunnen![]()
Ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik spreek graag voor mezelf, maar volgens mij is er hier niemand die jouw verhalen vervelend vindt om te lezen
Ze zijn volleerd leermeesters en ik heb niet de indruk dat ze het zwaar vinden...ze houden van die zaak en het geeft ze mooie dingenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Boh, respect, zo'n bedrijf voeren op je 27e.
En dan dus ook nog netjes (dat moet ook), maar dat lijkt me moeilijk.
Laysa, je hebt er niks aan, maar toch nog maar een keer sterkte en een knuffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |