Ik heb aan de onderkant van de mishandelde muur laminaat op de muur geplakt. Werkt perfect en staat ook niet eens heel erg fout.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lieve MonaElies,
De katten hebben het behang in de gang gemold. Zal ik opnieuw behangen of me nu wagen aan structuurverf?
Groet,
Twijfelaartje
Thnx. Jij sterkte vannacht met Boequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dat maar even. Ga ik Baloe zo uitlaten en duik ik op de bank.
Have fun met koffiedrinken!
Het eerste serieuze antwoord hier in úren!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb aan de onderkant van de mishandelde muur laminaat op de muur geplakt. Werkt perfect en staat ook niet eens heel erg fout.
Wat wil je, jij bent weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het eerste serieuze antwoord hier in úren!
Het niveau is weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo laat nog? Waarom geen borrel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht!
Met jouw welnemen ga ik nu ff koffiedrinken met de beeb
Ooh dat is best snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Had ik al verteld dat het grafmonument van DK met bijna 100% zekerheid er over 2 weken ligt?![]()
Ze doen het extra snel speciaal voor ons....echt heel lief.
dat is wel heel lief iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Had ik al verteld dat het grafmonument van DK met bijna 100% zekerheid er over 2 weken ligt?![]()
Dat is snel! Fijn!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Dat is zeker lief! En dat verdienen jullie ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Fuck youquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef senesta het volgende:
Hahaha, ik ook! Wil je een doosje merci Qwea?
Ow, dat is super! Was het helemaal naar je zin? Precies zo je wilde?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Tim de eigenaar van de steenhouderij houdt mij van elk detail op de hoogte. Dus ik mocht ook zelf aangeven dat ik het over 2 weken wilde en daar zijn we dan zeker bijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is zeker lief! En dat verdienen jullie ook.
Krijg je bericht wanneer ze exact komen plaatsen?
Heel fijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Mooi...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Het is echt een aparte branche...en we hebben echt alleen maar hele lieve mensen tot hulp gehad....die allemaal ook van hun stuk zijn gebracht over het feit van dat DK zo jong is overleden en over de intensiteit van onze relatie....
Ik heb van elk persoon die ons geholpen heeft ook echt een knuffel gehad... En die mensen weten dat niet eens van elkaar...
Ze zitten nog dicht. Ik kom vast nog wel een keer in de buurtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck youMaar goed dat het hier niet ligt, dan was het op geweest
Wat fijn!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |