Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehadquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar om tandpasta in mijn oog te krijgen, dat brand
Hoornvlies? Wel ziek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeukquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ja, het is best raar om uit te leggen, maar als je tandpasta erop doet en je drukt dan schiet ik soms met mijn borstel een stukje omhoog en dan vliegt er soms wel eens een beetje in mijn oog. Vooral onder het douchen, echt kut is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehad
Aan codewoorden doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeuk
Kreeg het laatst onder de douche op m'n eikel, dat brandt ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
achtung, maar ik sla toch maar over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Uhuhquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.
Geordie shore bitch!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Nu The Valleys kijken dan maarOok zo hersenloos
Ow en gelijk balletjes draaien, vanavond verse tomatensoep
Tetten. Ik heb ze gemist geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Die zou ik wel kapot willen trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal gekeken
Charlotte
ja ze gaan naar australiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou ik wel kapot willen trekken.
Is nog niet afgelopen toch komen nieuwe seizoenen.
Zonder held der helden Dan helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze gaan naar australie
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen
Is alweer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Ha Scottie ! tof toen hij en Charlotte absint gingen drinken.quote:
Nee dat accent is juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
En het dan over Geordie shore hebbenquote:
Deze man is 20 en wil zoveel mogelijk cougar's neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het dan over Geordie shore hebben![]()
Ik trek al die tv onzin echt niet. Al zou ik geloven dat het geen script was, dan nog zie ik de humor er niet van in.
Goed nieuws, jonge God!quote:
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.quote:
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.
Aldus iemand uit Brabant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
Ben je pedofiel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!
Nee, wel een fan van wijsneuzenquote:
The Don!quote:
Solkjaer of Dwight Yorke was ook goed geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel, Solskjaer van Molde had ook gekund.
Is niet waarschijnlijk meer, geen verrassing dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
David Moyes waarsch. nieuwe hoofdtrainer Man United.
Einde bericht.
Origineel is toch leuker.quote:
quote:
Solskjaer speelde FM voor de tactische shit bij Man Uquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Solkjaer of Dwight Yorke was ook goed geweest.
In San Andreas kon je gewoon verder rijdenquote:
Dit filmpje wist mij van het begint tot het einde te boeien.quote:
Je bedoelt : Wikipediaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wikipidedia ligt eruit
[..]
Dit filmpje wist mij van het begint tot het einde te boeien.
quote:
ben een adoptieprocedure aan het opstarten, vergt tijdquote:
Nee PoezeligDingquote:
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegastquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]sommige mensen zijn ook zo onwetend
Hij was afgestapt om een kudde schapen te filmen en toen ging de brug omhoog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegast
Ja, ik ben zijn tijdelijke voogd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Fok! ouders liggen in een scheiding, maar GGMM is nog altijd de vader.
quote:
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Achja, die willen ook weleens wat spannends meemakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Geen idee. Lijkt me toch dat ze even checken of er niet een opa op loopt voordat ze dat ding omhoog gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?
Rechtsonder...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van het Maandthema van de SC (Hulpverlenen) een mooi nieuwsbericht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Strootman ergert zich aan provocerende twitteraars
Het leven als profvoetballer gaat af en toe niet over rozen. Kevin Strootman baalt ervan ook buiten het veld altijd maar 'voetballer te moeten zijn'. 'Je mag nooit meer ongestoord ergens wat drinken. Overal kun je worden gefilmd. En je mag nooit wat terugzeggen als iemand wat over je zegt, want daar moet je mee om kunnen gaan.'
'Ik heb volgens mij dertigduizend volgers op Twitter en daarvan zijn er tienduizend voor andere clubs die alleen maar alles afkraken wat ik schrijf', zo uit Strootman zijn ergernis tegenover NUsport. 'Denk ik van: ja, waarom volg je mij dan? Is dat dan je leven? Ga je dan met wat anders bezighouden. Waarom stuur je op Facebook een vriendschapsverzoek naar iemand die je niet mag?'
De middenvelder kan het soms niet laten in te gaan op de provocaties. 'Af en toe gooi ik een opmerking terug. Soms twijfel ik: stuur ik iets terug of laat ik hem lekker in de waan dat hij echt een goede opmerking heeft gemaakt? Iedereen mag wat over mijn spel zeggen. Maar kom niet iedere keer aan met onzindingen.'
Bron: AD
In het district Groot-Leiden regende het rond 13:50.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.quote:
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Ik was vandaag zo geniaal om een jas mee te nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.
Kritiek mag altijd maar ziektes en doodsverwensingen
Noujah, ik volg God en zie het vaker..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.
No such thing. Rotterdam of Den Haag, daar kun je uit kiezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het district Groot-Leiden regende het rond 13:50.
Ah, zeg dat dan wat duidelijker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, ik volg God en zie het vaker..
Davy postte laatst ook iets van zijn Facebook toen Strootman ruzie maakte met een debieltje die riep dat Strootman betere meisjes kan krijgen die hij nu heeft.
Den Haag heb ik eigenlijk niets mee. Zolang ik buiten het centrum blijf, vind ik het best.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No such thing. Rotterdam of Den Haag, daar kun je uit kiezen.
Uberhaubt twitter.. Facebook etc..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je als profvoetballer aan twitter begint. Helemaal niet als je een kop als een bak met wurmen hebt.
Leiden valt sowieso buiten de Haaglanden. Ga jij maar lekker naar Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Den Haag heb ik eigenlijk niets mee. Zolang ik buiten het centrum blijf, vind ik het best.
Rijnmond.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden valt sowieso buiten de Haaglanden. Ga jij maar lekker naar Rotterdam.
Edit: Al zal Leiden wel onder Rijnland vallen?
Ik fiets nog liever naar de IKEA in Delft toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden = Bollenstreek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Al zal Leiden wel onder Rijnland vallen?
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uberhaubt twitter.. Facebook etc..
Uh nee. Nu ga ik googlen ook. Ik ken de namen van de waterschappen wel ongeveer en volgens mij is het Rijnland.quote:
En dat moet dan een vertegenwoordiger, van PSV en middenvelder van het Nationaal Elftal, die zelfs nog aanvoerder was, zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.
Maarja, we hebben het dan ook over Strootman.
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitterquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat moet dan een vertegenwoordiger, van PSV en middenvelder van het Nationaal Elftal, die zelfs nog aanvoerder was, zijn.
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Nu ga ik googlen ook. Ik ken de namen van de waterschappen wel ongeveer en volgens mij is het Rijnland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_Rijnland
BAM
Mwah, bij Ajax gaan ze er wat verstandiger mee om. Alleen die Babel stuurt 100 tweets per dag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitter
En dat gun ik jequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.
Leiden toch allang niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.
En vorig jaar dat Marokkaantje ook al toch, die naar Sporting wilde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitter
Ik heb niks te willen in deze. Het is nou eenmaal zo ingedeeld, stomme Brabander.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I know, maar konijn wil Leiden niet bij Haaglanden hebben.
Je moeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen in deze. Het is nou eenmaal zo ingedeeld, stomme Brabander.
Leiden ligt daar ook wel weer een beetje buiten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I know, maar konijn wil Leiden niet bij Haaglanden hebben.
Oh, ik had het over iemand van hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.
Maarja, we hebben het dan ook over Strootman.
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden ligt daar ook wel weer een beetje buiten.
Ik adopteer konijn! Altijd al moeder willen zijn!quote:
Dat klopt, en ik heb je ondertussen zelfs een stomme Brabander mogen noemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Jeetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik adopteer konijn! Altijd al moeder willen zijn!
Was het een grap?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Dat is ook zo, ik zal zo ff wikipedia weer updaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?
#letsdoittogetherquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Daar gaat je positieve note.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.
Zie je en door dit soort recalcitrante gedrag maak jij jouw ouders erg verdrietig. Eke avond heb ik een huilende GGMM of Kapo aan de telefoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.
Het meest triest Twitter account is helaas niet van een PSV'er. Die van Demy de Zeeuw is echt heel erg. Daar zie je iedere dag dat hij een nieuwe shawl heeft gekocht. Ik snap best dat zijn toenmalige vriendin een uitstapje heeft gemaakt.
Ook triest is het account van Ronald en Frank de Boer. Waarom in godsnaam neem je een twitteraccount met je broer?
Op zijn Willems of echt hoogstaand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.
flkrquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel waarheid! en zo gaat het dus constant door.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op zijn Willems of echt hoogstaand?
fischer en blindquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, er staan nog meer kampioensstukken in de VI, interview met fischer, interview met blind en ajax op rapport. welke van de 3 wil je nog?
doe het zo even allemaal achter elkaar in het spoiler danquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Interessant stuk, ook over de beschuldiging van racisme door edgar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even pizza eten tot zo.
oke tongquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dat Cruijff zo afgeeft tegen Philips en PSV, is hij zelf even vergeten misschien (of dat is zijn reden haha) dat hij ooit zelf op een aanbieding van Philips is ingegaan om bij PSV te spelen![]()
, toen Ajax dat hoorde hebben ze hem halsoverkop alsnog een verbeterd contract aangeboden
![]()
.
dat was rijkaard toch of cruijff ook al?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dat Cruijff zo afgeeft tegen Philips en PSV, is hij zelf even vergeten misschien (of dat is zijn reden haha) dat hij ooit zelf op een aanbieding van Philips is ingegaan om bij PSV te spelen![]()
, toen Ajax dat hoorde hebben ze hem halsoverkop alsnog een verbeterd contract aangeboden
![]()
.
Cruijff ook, Rijkaard bleek gezwicht te zijn voor een nieuwe cassetterecorder van Philips die hij bij het tekenen van een contract zou krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was rijkaard toch of cruijff ook al?
Wist ik geeneens. Goede zaakwaarnemer had hijquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Cruijff ook, Rijkaard bleek gezwicht te zijn voor een nieuwe cassetterecorder van Philips die hij bij het tekenen van een contract zou krijgen![]()
, maar het is bekend hoe dat is afgelopen.
Ik mag Nico Dijkshoorn niet zo maar hij schreef er dit over:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik geeneens. Goede zaakwaarnemer had hij
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat Nico zijn stuk hieraan toevoegt, maar inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik mag Nico Dijkshoorn niet zo maar hij schreef er dit over:
Tekenen bij PSV en Ajax tegelijk, omdat iemand je een stereo-setje belooft, dat vind ik niet dom, dat vind ik ontroerend. Ik zou graag willen dat Auke Kok daar een heel boek over schrijft. Het Stereo Mysterie. Auke ontdekte al eerder dat The Cats in 1974 een bedenkelijke rol hebben gespeeld bij de zwembadaffaire in Duitsland. Dit lijkt me een mooi nieuw project. Hoe is dat gegaan, met die stereo-set?
Je ziet Frank Rijkaard zó staan, met iemand van Philips, vlak voor het nieuwste model versterker en cassettedeck. Open mond van verbazing als de Philips-meneer hem uitlegt wat er allemaal mogelijk is. 'Kijk, dan druk je op dit knopje en dan gaan er allerlei lichtjes branden. Ja, raak hem maar aan. Mooi, hè? En deze knop, daar kun je aan draaien. Dan wordt de muziek opeens veel harder. Dat is het nieuwste van het nieuwste. Philips, dan is het hard. Je kunt er ook rockmuziek op draaien. Die kan voor jou zijn, Frank!'
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)erkloot.htm?msn=true
Dat zal je een voetballer niet snel meer zien doen.
Beetje humor er in kan toch geen kwaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat Nico zijn stuk hieraan toevoegt, maar inderdaad.
Ja, die man is echt geniaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Either she homeless, or she got problems. That's the only reasons why se run to a black man
Ha die buurman wat een held.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Either she homeless, or she got problems. That's the only reasons why se run to a black man
Geniaal is overrated, maar het spreekt het plebs aan wat waarde hecht aan onnozelhedenquote:
Die gozer heeft 3 meisjes gered die 10 jaar ontvoerd waren. Noem het maar onnozelheden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geniaal is overrated, maar het spreekt het plebs aan wat waarde hecht aan onnozelheden
Excuus , dacht dat het over Rijkaard gingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer heeft 3 meisjes gered die 10 jaar ontvoerd waren. Noem het maar onnozelheden.
Nou vooruit. Terug naar de keuken jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Excuus , dacht dat het over Rijkaard ging
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toequote:
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.quote:
Tetten of oprotten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toe
Ook wel grappig hoe die reporter het gelijk afkapt wanneer hij over huidskleur begint.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorderquote:
Bemoei je er nou niet mee.Daar bloeit wat op tussen die twee snap dat dan autist.quote:
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beetje humor er in kan toch geen kwaad![]()
.
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie vrouwmensen het nooit in 1 keer snappen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorder
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ook
Ik zie soms wat in DWDD.. ik doe ook geen moeite zijn spuisels elders tot mij te nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.
Is goed manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doe het zo even allemaal achter elkaar in het spoiler dan
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!quote:
Wat ga je doen Stijnemans?quote:
Uh...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
Welk subforum beheer je ?quote:
je weet je wel populair te maken hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Sux, Cinnastix kosten in België 4,50. In Nederland maar 2,95
Weer een TR? jankkonijntje!quote:
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volkquote:
Hij mag Ron tegen the Don zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Ah. Ach na je ID te hebben doorgestuurd zijn je eigen naaktfoto's een kleine stap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Daar ben ik blij om. Een gesprek.. daar zijn spreekuren voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post pics van je tieten of rot op. Op een gesprek met jou zit niemand te wachten.
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
Je mag je issues op mij projecteren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.
Nielsert!quote:
Zeer matige comeback.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je issues op mij projecteren..
Ik moet nog even kijken zo, maar er zijn vandaag vast weer allerlei buitengewoon belangrijke dingen in showbizzland gebeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen showbizz bericht om de dag mee te beginnen?
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen levenquote:
Dat zouden ze willen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef DeParo het volgende:
Frank de Boer nieuwe trainer van Manchester United?
of jij hebt geen tietenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen leven
oh kut, daar gaat mijn egoquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
quote:John de Mol ontkent avontuurtje met Paay
John de Mol is niet blij met de onthullingen uit de vrijdag verschenen biografie van Patricia Paay. Zo zou de mediamagnaat in de jaren 80, toen hij manager was van The Star Sisters, het bed hebben gedeeld met de diva.
Volgens De Mol is dat niet waar. 'Ik kan niet bewijzen dat wat zij beweert onzin is', zegt hij in De Telegraaf. 'Daar staat tegenover dat zij niet kan bewijzen dat het waar is. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
'Bij Carlo en Irene aan tafel zei Bert van der Veer zondag dat hij Patricia had moeten overhalen het boek te schrijven. Een argument van Patricia om van het idee af te zien, was dat haar geheugen niet goed is. Het is jammer dat zij zich toch heeft laten overhalen.'
De Mol noemt de biografie 'een tragische poging van iemand die aan het eind van haar carrière is en toch nog even aandacht wil trekken'. 'Ik raad iedereen aan die overweegt het boek te kopen dit niet te doen. Het is zonde van de omgehakte bomen, en je kunt je geld beter aan een goed doel geven.'
Bron: AD
kan ook, is nogal van belang voor het trekvolkquote:
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen leven
Zou wel mooi zijn eerst 10 jaar Ajax zoals beloofd en dan de rest van zijn carrière bij Barca of Manchester United.quote:
Omdat een kneusje dat wil?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.
Die Elle Bandita is echt viesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Elle Bandita gaat nog even voor je duren.
[ afbeelding ]
JERRY JERRY JERRY,quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
Bedankt voor dit bericht Nielsquote:Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
Was Bert van der Veer niet degene die riep dat Voetbal International het faillissement van de NLe televisie symboliseertquote:
Zolang je namens 'ons ' spreekt is je eigen identiteit nog ver te zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ons dan niet langer lastig valt, ja, omdat een kneusje dat wil.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Elle Bandita gaat nog even voor je duren.
[ afbeelding ]
hbo pretstudie en dan andere mensen gaan afzeiken, lekker bezig. alleen omdat er hier geen 80 schapen zijn die je aanbidden.quote:
Tieten posten op een forum voor hen die een zolderkamer niet verlaten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mens
Ga godverdomme eens wat doen met je leven i.p.v. hier vervelend lopen doen, domme hut
Heb je de biografie al uit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JERRY JERRY JERRY,
[..]
Bedankt voor dit bericht Niels
Lammetjes will do.. Look aoundquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
hbo pretstudie en dan andere mensen gaan afzeiken, lekker bezig. alleen omdat er hier geen 80 schapen zijn die je aanbidden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mens
Ga godverdomme eens wat doen met je leven i.p.v. hier vervelend lopen doen, domme hut
Bijvoorbeeld. Of ga gewoon werrekuh voor je cheld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tieten posten op een forum voor hen die een zolderkamer niet verlaten?
Ingaan? Ze koppen in eigen doelquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk PoezeligDing lekker tegen VBL ingaan, wat een boefje
Doorzichtige versierpoging dit Knut, aantrekken door afstoten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Was Bert van der Veer niet degene die riep dat Voetbal International het faillissement van de NLe televisie symboliseert![]()
?!
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toen jij het in het lesbeau topic deed was het wel fucking grappig btw.
Potverdikkie, en ik maar denken dat ik je nu goed tuk had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.
kom niet haten in de gangsta toppa van fokquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We willen die smerige hangtieten van je niet zien sufkut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je zo doet, alleen maar omdat je in het echt zwakker bent dan die stomme mannenquote:
Je moet nu beslissen. Curry of Elle?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Kloterecruiters, bellen nu met Belgische/Nederlandse nummers terwijl ze in Engeland zitten...
Niemand heeft mij tukquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Potverdikkie, en ik maar denken dat ik je nu goed tuk had.
En dit ja. Het is weer duidelijk hoe de rollen verdeeld zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.
Wederom 'we'? Kastje kansloos, heb je ergens nog prijsquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We willen die smerige hangtieten van je niet zien sufkut.
Kijk maar uit met wat je zegt, Rene'tje zorgt er zo voor dat heel VBL weer een ban heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit ja. Het is weer duidelijk hoe de rollen verdeeld zijn
Ben je vrijgezel eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wederom 'we'? Kastje kansloos, heb je ergens nog prijs
Een vrouw, hormonen, zolderkamer..quote:
Dikke Nee..quote:
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kantquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft mij ook fascineren. Wie zal het mannetje in hun relatie zijn?
[ afbeelding ]
[..]
Helaas niet. Druk met ander leeswerk helaas.
En zelfs hier worden je grappen niet op prijs gesteld. Dat moet je toch aan het denken zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een vrouw, hormonen, zolderkamer..
Ik werd een beetje ongemakkelijk bij het doorkijken van haar foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kant
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kant
[ afbeelding ]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zelfs hier worden je grappen niet op prijs gesteld. Dat moet je toch aan het denken zetten.
Hé gefietst?quote:
Wat zullen ze eigenlijk in het Lesbeau topic van haar vinden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werd een beetje ongemakkelijk bij het doorkijken van haar foto's
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..
Hoiquote:
Rukvolk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..
Dan zouden wij toch juist moeten lachen om al je grappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind voetbal leuk, het dom gezwam erom nog leukerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ook hier posten als je nooit in VBL komt.
Dat leverde mij een 4 dagen ban op in het lesbotopic
Ja wat doet dat mens hier eigenlijk?quote:
Ja, vast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind voetbal leuk, het dom gezwam erom nog leuker
ze denkt dat we allemaal hard to get spelen met haarquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zouden wij toch juist moeten lachen om al je grappen?
Tjongejonge moet ik dan ook alles uitleggen.
Rest > VBLquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ook hier posten als je nooit in VBL komt.
Dat leverde mij een 4 dagen ban op in het lesbotopic
Nee, wie is de 'ook ' in je verhaal?quote:
vertelquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik was vandaag even in Oss. Nu snap ik waarom Davy het zo moeilijk heeft.
C_A is wel van het vrouwelijk schoon namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wie is de 'ook ' in je verhaal?
Prima, het is alweer weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |