Welk subforum beheer je ?quote:
je weet je wel populair te maken hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Sux, Cinnastix kosten in België 4,50. In Nederland maar 2,95
Weer een TR? jankkonijntje!quote:
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volkquote:
Hij mag Ron tegen the Don zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Ah. Ach na je ID te hebben doorgestuurd zijn je eigen naaktfoto's een kleine stap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Daar ben ik blij om. Een gesprek.. daar zijn spreekuren voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post pics van je tieten of rot op. Op een gesprek met jou zit niemand te wachten.
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
Je mag je issues op mij projecteren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.
Nielsert!quote:
Zeer matige comeback.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je issues op mij projecteren..
Ik moet nog even kijken zo, maar er zijn vandaag vast weer allerlei buitengewoon belangrijke dingen in showbizzland gebeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen showbizz bericht om de dag mee te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |