Excuus , dacht dat het over Rijkaard gingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer heeft 3 meisjes gered die 10 jaar ontvoerd waren. Noem het maar onnozelheden.
Nou vooruit. Terug naar de keuken jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Excuus , dacht dat het over Rijkaard ging
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toequote:
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.quote:
Tetten of oprotten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toe
Ook wel grappig hoe die reporter het gelijk afkapt wanneer hij over huidskleur begint.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorderquote:
Bemoei je er nou niet mee.Daar bloeit wat op tussen die twee snap dat dan autist.quote:
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beetje humor er in kan toch geen kwaad![]()
.
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie vrouwmensen het nooit in 1 keer snappen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorder
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ook
Ik zie soms wat in DWDD.. ik doe ook geen moeite zijn spuisels elders tot mij te nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.
Is goed manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doe het zo even allemaal achter elkaar in het spoiler dan
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!quote:
Wat ga je doen Stijnemans?quote:
Uh...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |