Zoveel waarheid! en zo gaat het dus constant door.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op zijn Willems of echt hoogstaand?
fischer en blindquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, er staan nog meer kampioensstukken in de VI, interview met fischer, interview met blind en ajax op rapport. welke van de 3 wil je nog?
doe het zo even allemaal achter elkaar in het spoiler danquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Interessant stuk, ook over de beschuldiging van racisme door edgar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even pizza eten tot zo.
oke tongquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dat Cruijff zo afgeeft tegen Philips en PSV, is hij zelf even vergeten misschien (of dat is zijn reden haha) dat hij ooit zelf op een aanbieding van Philips is ingegaan om bij PSV te spelen![]()
, toen Ajax dat hoorde hebben ze hem halsoverkop alsnog een verbeterd contract aangeboden
![]()
.
dat was rijkaard toch of cruijff ook al?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dat Cruijff zo afgeeft tegen Philips en PSV, is hij zelf even vergeten misschien (of dat is zijn reden haha) dat hij ooit zelf op een aanbieding van Philips is ingegaan om bij PSV te spelen![]()
, toen Ajax dat hoorde hebben ze hem halsoverkop alsnog een verbeterd contract aangeboden
![]()
.
Cruijff ook, Rijkaard bleek gezwicht te zijn voor een nieuwe cassetterecorder van Philips die hij bij het tekenen van een contract zou krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was rijkaard toch of cruijff ook al?
Wist ik geeneens. Goede zaakwaarnemer had hijquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Cruijff ook, Rijkaard bleek gezwicht te zijn voor een nieuwe cassetterecorder van Philips die hij bij het tekenen van een contract zou krijgen![]()
, maar het is bekend hoe dat is afgelopen.
Ik mag Nico Dijkshoorn niet zo maar hij schreef er dit over:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik geeneens. Goede zaakwaarnemer had hij
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat Nico zijn stuk hieraan toevoegt, maar inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik mag Nico Dijkshoorn niet zo maar hij schreef er dit over:
Tekenen bij PSV en Ajax tegelijk, omdat iemand je een stereo-setje belooft, dat vind ik niet dom, dat vind ik ontroerend. Ik zou graag willen dat Auke Kok daar een heel boek over schrijft. Het Stereo Mysterie. Auke ontdekte al eerder dat The Cats in 1974 een bedenkelijke rol hebben gespeeld bij de zwembadaffaire in Duitsland. Dit lijkt me een mooi nieuw project. Hoe is dat gegaan, met die stereo-set?
Je ziet Frank Rijkaard zó staan, met iemand van Philips, vlak voor het nieuwste model versterker en cassettedeck. Open mond van verbazing als de Philips-meneer hem uitlegt wat er allemaal mogelijk is. 'Kijk, dan druk je op dit knopje en dan gaan er allerlei lichtjes branden. Ja, raak hem maar aan. Mooi, hè? En deze knop, daar kun je aan draaien. Dan wordt de muziek opeens veel harder. Dat is het nieuwste van het nieuwste. Philips, dan is het hard. Je kunt er ook rockmuziek op draaien. Die kan voor jou zijn, Frank!'
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)erkloot.htm?msn=true
Dat zal je een voetballer niet snel meer zien doen.
Beetje humor er in kan toch geen kwaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat Nico zijn stuk hieraan toevoegt, maar inderdaad.
Ja, die man is echt geniaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Either she homeless, or she got problems. That's the only reasons why se run to a black man
Ha die buurman wat een held.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Either she homeless, or she got problems. That's the only reasons why se run to a black man
Geniaal is overrated, maar het spreekt het plebs aan wat waarde hecht aan onnozelhedenquote:
Die gozer heeft 3 meisjes gered die 10 jaar ontvoerd waren. Noem het maar onnozelheden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geniaal is overrated, maar het spreekt het plebs aan wat waarde hecht aan onnozelheden
Excuus , dacht dat het over Rijkaard gingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer heeft 3 meisjes gered die 10 jaar ontvoerd waren. Noem het maar onnozelheden.
Nou vooruit. Terug naar de keuken jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Excuus , dacht dat het over Rijkaard ging
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toequote:
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.quote:
Tetten of oprotten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je nu de eerste was met deze infantiele opmerking.. Maar zelfs deze eer komt je niet toe
Ook wel grappig hoe die reporter het gelijk afkapt wanneer hij over huidskleur begint.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat veel drank en drugs kopen van zijn beloning.
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorderquote:
Bemoei je er nou niet mee.Daar bloeit wat op tussen die twee snap dat dan autist.quote:
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beetje humor er in kan toch geen kwaad![]()
.
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor Nico zijn grapdichtheid.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie vrouwmensen het nooit in 1 keer snappen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.. Zelfs Rijkaard kreeg een cassetterecorder
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel soms kan ik besmuikend om hem lachen.. Jij ook
Ik zie soms wat in DWDD.. ik doe ook geen moeite zijn spuisels elders tot mij te nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik lees zijn columns ook niet meer. Zijn hele typetje trekt mij echt 0,0
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Als iemand mij het leuk vinden van Nico in de mond legt is het een directe TR van mijn kant.
Is goed manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doe het zo even allemaal achter elkaar in het spoiler dan
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!quote:
Wat ga je doen Stijnemans?quote:
Uh...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
Welk subforum beheer je ?quote:
je weet je wel populair te maken hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Sux, Cinnastix kosten in België 4,50. In Nederland maar 2,95
Weer een TR? jankkonijntje!quote:
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volkquote:
Hij mag Ron tegen the Don zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Ah. Ach na je ID te hebben doorgestuurd zijn je eigen naaktfoto's een kleine stap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Daar ben ik blij om. Een gesprek.. daar zijn spreekuren voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post pics van je tieten of rot op. Op een gesprek met jou zit niemand te wachten.
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
Je mag je issues op mij projecteren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.
Nielsert!quote:
Zeer matige comeback.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je issues op mij projecteren..
Ik moet nog even kijken zo, maar er zijn vandaag vast weer allerlei buitengewoon belangrijke dingen in showbizzland gebeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen showbizz bericht om de dag mee te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |