Nee PoezeligDingquote:
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegastquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]sommige mensen zijn ook zo onwetend
Hij was afgestapt om een kudde schapen te filmen en toen ging de brug omhoog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegast
Ja, ik ben zijn tijdelijke voogd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Fok! ouders liggen in een scheiding, maar GGMM is nog altijd de vader.
quote:
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Achja, die willen ook weleens wat spannends meemakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Geen idee. Lijkt me toch dat ze even checken of er niet een opa op loopt voordat ze dat ding omhoog gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?
Rechtsonder...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van het Maandthema van de SC (Hulpverlenen) een mooi nieuwsbericht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Strootman ergert zich aan provocerende twitteraars
Het leven als profvoetballer gaat af en toe niet over rozen. Kevin Strootman baalt ervan ook buiten het veld altijd maar 'voetballer te moeten zijn'. 'Je mag nooit meer ongestoord ergens wat drinken. Overal kun je worden gefilmd. En je mag nooit wat terugzeggen als iemand wat over je zegt, want daar moet je mee om kunnen gaan.'
'Ik heb volgens mij dertigduizend volgers op Twitter en daarvan zijn er tienduizend voor andere clubs die alleen maar alles afkraken wat ik schrijf', zo uit Strootman zijn ergernis tegenover NUsport. 'Denk ik van: ja, waarom volg je mij dan? Is dat dan je leven? Ga je dan met wat anders bezighouden. Waarom stuur je op Facebook een vriendschapsverzoek naar iemand die je niet mag?'
De middenvelder kan het soms niet laten in te gaan op de provocaties. 'Af en toe gooi ik een opmerking terug. Soms twijfel ik: stuur ik iets terug of laat ik hem lekker in de waan dat hij echt een goede opmerking heeft gemaakt? Iedereen mag wat over mijn spel zeggen. Maar kom niet iedere keer aan met onzindingen.'
Bron: AD
In het district Groot-Leiden regende het rond 13:50.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.quote:
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Ik was vandaag zo geniaal om een jas mee te nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.
Kritiek mag altijd maar ziektes en doodsverwensingen
Noujah, ik volg God en zie het vaker..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.
No such thing. Rotterdam of Den Haag, daar kun je uit kiezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het district Groot-Leiden regende het rond 13:50.
Ah, zeg dat dan wat duidelijker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, ik volg God en zie het vaker..
Davy postte laatst ook iets van zijn Facebook toen Strootman ruzie maakte met een debieltje die riep dat Strootman betere meisjes kan krijgen die hij nu heeft.
Den Haag heb ik eigenlijk niets mee. Zolang ik buiten het centrum blijf, vind ik het best.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No such thing. Rotterdam of Den Haag, daar kun je uit kiezen.
Uberhaubt twitter.. Facebook etc..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je als profvoetballer aan twitter begint. Helemaal niet als je een kop als een bak met wurmen hebt.
Leiden valt sowieso buiten de Haaglanden. Ga jij maar lekker naar Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Den Haag heb ik eigenlijk niets mee. Zolang ik buiten het centrum blijf, vind ik het best.
Rijnmond.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden valt sowieso buiten de Haaglanden. Ga jij maar lekker naar Rotterdam.
Edit: Al zal Leiden wel onder Rijnland vallen?
Ik fiets nog liever naar de IKEA in Delft toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden = Bollenstreek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Al zal Leiden wel onder Rijnland vallen?
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uberhaubt twitter.. Facebook etc..
Uh nee. Nu ga ik googlen ook. Ik ken de namen van de waterschappen wel ongeveer en volgens mij is het Rijnland.quote:
En dat moet dan een vertegenwoordiger, van PSV en middenvelder van het Nationaal Elftal, die zelfs nog aanvoerder was, zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.
Maarja, we hebben het dan ook over Strootman.
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitterquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat moet dan een vertegenwoordiger, van PSV en middenvelder van het Nationaal Elftal, die zelfs nog aanvoerder was, zijn.
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Nu ga ik googlen ook. Ik ken de namen van de waterschappen wel ongeveer en volgens mij is het Rijnland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_Rijnland
BAM
Mwah, bij Ajax gaan ze er wat verstandiger mee om. Alleen die Babel stuurt 100 tweets per dag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitter
En dat gun ik jequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.
Leiden toch allang niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Rijnland een lelijke naam. Ik blijf het Rijnmond noemen.
En vorig jaar dat Marokkaantje ook al toch, die naar Sporting wilde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitter
Ik heb niks te willen in deze. Het is nou eenmaal zo ingedeeld, stomme Brabander.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I know, maar konijn wil Leiden niet bij Haaglanden hebben.
Je moeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen in deze. Het is nou eenmaal zo ingedeeld, stomme Brabander.
Leiden ligt daar ook wel weer een beetje buiten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I know, maar konijn wil Leiden niet bij Haaglanden hebben.
Oh, ik had het over iemand van hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat je het gebruikt prima maar scherm je account dan af. Als je als voetballer in gaat op iedereen die kritiek op je levert op internet ben je nog veel triester bezig.
Maarja, we hebben het dan ook over Strootman.
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden ligt daar ook wel weer een beetje buiten.
Ik adopteer konijn! Altijd al moeder willen zijn!quote:
Dat klopt, en ik heb je ondertussen zelfs een stomme Brabander mogen noemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Jeetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik adopteer konijn! Altijd al moeder willen zijn!
Was het een grap?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Dat is ook zo, ik zal zo ff wikipedia weer updaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?
#letsdoittogetherquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Daar gaat je positieve note.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.
Zie je en door dit soort recalcitrante gedrag maak jij jouw ouders erg verdrietig. Eke avond heb ik een huilende GGMM of Kapo aan de telefoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.
Het meest triest Twitter account is helaas niet van een PSV'er. Die van Demy de Zeeuw is echt heel erg. Daar zie je iedere dag dat hij een nieuwe shawl heeft gekocht. Ik snap best dat zijn toenmalige vriendin een uitstapje heeft gemaakt.
Ook triest is het account van Ronald en Frank de Boer. Waarom in godsnaam neem je een twitteraccount met je broer?
Op zijn Willems of echt hoogstaand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.
flkrquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |