Dat klopt, en ik heb je ondertussen zelfs een stomme Brabander mogen noemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Jeetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik adopteer konijn! Altijd al moeder willen zijn!
Was het een grap?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie hier op ingaan? Mijn hele grap is al lang ondergesneeuwd...
Dat is ook zo, ik zal zo ff wikipedia weer updaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er dacht iemand gisteren dat You'll never walk alone oorspronkelijk van Lee Towers was.
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Op FOK! trouwens.
Einde bericht.
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Voetballers zijn nou eenmaal te dom om te poepen maar volgens mij krijgen die gasten van PSV daar ook totaal geen begeleiding in. Ik zag Marcelo ook al erop ingaan op twitter
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je het interview met cruijff al ingescand voor ons?
#letsdoittogetherquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt Erik Tweeters neem ik aan niet? Pareltjes van tweets zijn dat.
Daar gaat je positieve note.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is godverdomme 8 bladzijdes scanwerk. Heb ik geen zin in.
Zie je en door dit soort recalcitrante gedrag maak jij jouw ouders erg verdrietig. Eke avond heb ik een huilende GGMM of Kapo aan de telefoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die volg ik niet. Gelukkig dan maar.
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat meestal over nieuwe sneakers of dat hij ergens een garnalencocktail naar binnen heeft gewerkt. Depay is ook erg bedreven.
Het meest triest Twitter account is helaas niet van een PSV'er. Die van Demy de Zeeuw is echt heel erg. Daar zie je iedere dag dat hij een nieuwe shawl heeft gekocht. Ik snap best dat zijn toenmalige vriendin een uitstapje heeft gemaakt.
Ook triest is het account van Ronald en Frank de Boer. Waarom in godsnaam neem je een twitteraccount met je broer?
Op zijn Willems of echt hoogstaand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maher zijn account is wel een pareltje daarentegen. Hij staat altijd wel garant voor een filosofisch hoogstandje.
flkrquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |