ik moest hier echt moeilijk hard om lachen dat m'n peuk uit mn bek vielquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgezien van het vergiftigen van de waterbronnen wel ja
Niets mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joden zijn nog wel ok toch? Niet die zwarte met krullen idd maar de huis tuin en keuken jood.
quote:
wat voor één?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat mijn china-mobiel vandaag niet binnen komt.
quote:
Heb je al eens eerder gepost ja. Staan leuke stukken tussen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef Saind het volgende:
Iemand bekend met dat Foreigners around the world van the National Lampoon overigens?
Het lezen waard
Oh jammerquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gepost ja. Staan leuke stukken tussen.
Tyron!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
fucking saaie les
vanacht maar 5 uurtjes geslapenn
Tosti is met brood debiel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon nog een tosti.
hou me niet langer in spanning, vertel het mequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron!
Weet je wie er maandag heel even in Nederland was
Damonquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou me niet langer in spanning, vertel het me
Ja. Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die van de supermarkt?
Die is kanjerlekker hé
quote:
Neeheeeequote:
Jaquote:
Dat wij Nederlanders dit hebben mogen meemaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
geen idee, hij was er maar even, ik denk een overstap ofzo op schiphol
Nee is langwerpig broodje en shit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja, die maak je niet met brood natuurlijk. Stom van me.
ben je nog boos op mequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wij Nederlanders dit hebben mogen meemaken.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wij Nederlanders dit hebben mogen meemaken.
oke ik ben echt benieuwd naar de volgende afleveringquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeheeee
Ian Somerhalder
[..]
Ja
geen idee, hij was er maar even, ik denk een overstap ofzo op schiphol
Ja ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering
ja maar daar hebben we katherina voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Alleen nu hebben we weer zeik elena
Die stoere chick was veel leuker
Wie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Die Shana heeft wel mooie ogen en een lief gezichtje
Ja ik en Insomnia_ nu op dit momentquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anne die VBL kansloos noemt, dat moet niet gekker worden.
@Sig.
Een onbedoelde compliment is erin te lezen ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doet ze niet ze geeft juist een compliment.
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een onbedoelde compliment is erin te lezen ja.
Echt onbedoeld zou ik het niet willen noemen. Het lijkt mij vrij duidelijk wat ze zegt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een onbedoelde compliment is erin te lezen ja.
Maar zij is KPD gewend, daar zie je ook alleen maar complimenten, maar het is om te kotsen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onbedoeld zou ik het niet willen noemen. Het lijkt mij vrij duidelijk wat ze zegt?
Ik wil je neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar zij is KPD gewend, daar zie je ook alleen maar complimenten, maar het is om te kotsen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we het gewoon bij ijsmeis houden mensen, zo verwarrend anders.
Laten we het er maar niet over hebben, dat lijkt me verstandiger.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er maar niet over hebben, dat lijkt me verstandiger.
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we het gewoon bij ijsmeis houden mensen, zo verwarrend anders.
SOA?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
200 euro voor een ziekenhuisbezoek van vorig jaar maart. Lekker op tijd
Dan heb jij duidelijk nog nooit geen serieuze SOA gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SOA is geen ziekenhuis bezoek lijkt me. Is gewoon een potje met pis afgeven.
Wattenstaafje in je pisbuisquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SOA is geen ziekenhuis bezoek lijkt me. Is gewoon een potje met pis afgeven.
Nee. Vorig jaar een keer in de legioenzaal (true story) vol op de grond geklapt waarbij mijn voet zo ongeveer dubbel vouwde. Na een dag niet kunnen lopen of staan toch maar naar het Erasmus gegaan.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nog nooit geen serieuze SOA gehad.
Heb je als maagd ook niet nodig. Maar is dat nog steeds?quote:
gedverquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Vind ik niet leuk. Al is het op een zekere manier ook best knap om voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Dat is wel erg pijnlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Hoe krijg je hem dan bij je oog?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Urine kan tegenwoordig ook jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Heb je als maagd ook niet nodig. Maar is dat nog steeds?Ik zag dat een keer bij BNN ofso, ik hoopte dat het een grap was.. lijkt me pijnlijk.
Ik krijg al tranen in m'n oog als ik eraan denkquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ze trok aan een vastzittend vel papier blijkbaar en die schoot ineens los.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik krijg al tranen in m'n oog als ik eraan denk![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik probeer me in te beelden hoe je dan met dat papier bij je oog komt.. maar het is allemaal zo raar. Ligt ze dan met der neus tegen dat ding aan ofso?
Dat heb jij toch ook wel eens bijna gehad? Trek je aan iets komt het bijna in je oog...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me wel afvraag, hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Wat een pussyquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook wel eens bijna gehad? Trek je aan iets komt het bijna in je oog...
awwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nu wel toepasselijk na dat oog/papier incident. zo van.. hoe doe je dit
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nu wel toepasselijk na dat oog/papier incident. zo van.. hoe doe je dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |