Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehadquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar om tandpasta in mijn oog te krijgen, dat brand
Hoornvlies? Wel ziek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeukquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ja, het is best raar om uit te leggen, maar als je tandpasta erop doet en je drukt dan schiet ik soms met mijn borstel een stukje omhoog en dan vliegt er soms wel eens een beetje in mijn oog. Vooral onder het douchen, echt kut is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehad
Aan codewoorden doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeuk
Kreeg het laatst onder de douche op m'n eikel, dat brandt ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
achtung, maar ik sla toch maar over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |