Uhuhquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.
Geordie shore bitch!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Nu The Valleys kijken dan maarOok zo hersenloos
Ow en gelijk balletjes draaien, vanavond verse tomatensoep
Tetten. Ik heb ze gemist geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Die zou ik wel kapot willen trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal gekeken
Charlotte
ja ze gaan naar australiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou ik wel kapot willen trekken.
Is nog niet afgelopen toch komen nieuwe seizoenen.
Zonder held der helden Dan helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze gaan naar australie
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen
Is alweer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Ha Scottie ! tof toen hij en Charlotte absint gingen drinken.quote:
Nee dat accent is juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
En het dan over Geordie shore hebbenquote:
Deze man is 20 en wil zoveel mogelijk cougar's neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het dan over Geordie shore hebben![]()
Ik trek al die tv onzin echt niet. Al zou ik geloven dat het geen script was, dan nog zie ik de humor er niet van in.
Goed nieuws, jonge God!quote:
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.quote:
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.
Aldus iemand uit Brabant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
Ben je pedofiel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |