Ja helaas, kan ik haar nog wel leuk vinden :/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
![]()
Ik dacht dat ze op turken viel?
Oh. Niet wederzijds dus. Sry man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja helaas, kan ik haar nog wel leuk vinden :/
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Oh. Niet wederzijds dus. Sry man.
Bear Grylls snapt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bear Grylls eet ze ook hoor, schijnt heel rijk aan proteïne te zijn.
Ik wil voor je afvallen, ik wil voor je een Turkspaspoort aanvragen, ik doe alles voor je, zelfs in de zee zwemmen of een vuur maken!quote:
Alles wat allochtoon is 'float haar boat'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
![]()
Ik dacht dat ze op turken viel?
Wil jij mijn FOK!-crush zijn Rodawa? Ik vind jou namelijk heel erg lief en aardig en leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bear Grylls eet ze ook hoor, schijnt heel rijk aan proteïne te zijn.
Idem, beste wat ik aan haar heb overgehouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef bambino het volgende:
Ik zit op fok dankzij mijn oude relatie, telt dat ook?
We cycle.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bear Grylls snapt het.
Ik drink dankzij hem nu elke dag een glaasje urine, blijkt erg gezond te zijn.
Waag het niet !!! Super irritantquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is dat ik je UI niet leuk vind, maar anders zou ik achter jou aan gaan.
Verkapte 'doe het toch, ik wil graag aandacht'-reactie...quote:
Geen zorgen ik snap vrouwenlogica, je bedoelt natuurlijk: graag !!! Ik vind het leuk.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verkapte 'doe het toch, ik wil graag aandacht'-reactie...
Het mag duidelijk zijn dat titta1992 een aandachtshoer is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verkapte 'doe het toch, ik wil graag aandacht'-reactie...
Wat zeg jij joh je kent me niet eens en nee ik bedoel ermee dat wel irritant isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat titta1992 een aandachtshoer is.
slim> ah niet met mij dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Braddie het volgende:
Er zitten trouwens niet alleen maar debielen op dit forum blijktZit nu met een Fokster te praten, en die is lievvvv
En slim!
Nee anders had ik dat er wel bijgezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen ik snap vrouwenlogica, je bedoelt natuurlijk: graag !!! Ik vind het leuk.
'Je hebt gelijk, wat ken je mij goed! En inderdaad ik bedoel dat ik wel van aandacht houd'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat zeg jij joh je kent me niet eens en nee ik bedoel ermee dat wel irritant is
Sowieso. Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat titta1992 een aandachtshoer is.
Nee dat had ik wel gezegt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Je hebt gelijk, wat ken je mij goed! En inderdaad ik bedoel dat ik wel van aandacht houd'
Ben een goede vertaler
hoiquote:
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee dat had ik wel gezegt:
Nee doe niet !!! Pleas.
(stiekem vind ik wel leuk).
Maar nu zou ik echt vervelend vinden.
En begint deze discusiie ook te worden
Verkeerde topique?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef kwiwi het volgende:
SemperLibertas of zztop, weet niet meer welke eerder was
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?
Dat ik letterlijk zeg wat ik denk of hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?
Ahaa, vrouwen zijn toch niet zo dom als ze eruit zien dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.
Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?quote:
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk zeg wat ik denk of hoe ik erover denk.
En als aandacht wil had ik je dat wel gewoon via pm gevraagt
Half de aandacht nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!
Nee hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?
Ja nu je dat hebt gezegt wil ik je terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?
quote:
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu je dat hebt gezegt wil ik je terug![]()
, ik dump die stomme UI gebruiker wel effetjes
ben jij srieus:?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.
Maar succes met haar.
Hopelijk komt toch op een date uit.
Ik proef de jaloezie, en ik heb al eens in het Userfoto topic gepost, goodluck searching.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.
Maar succes met haar.
Hopelijk komt toch op een date uit.
What ???? Heb jou helemaal niks gestuurdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!
Tuurlijk waarom niet ??quote:
Dat was naar mij inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
What ???? Heb jou helemaal niks gestuurd
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
Echt ik wou dat ik niet te lui was om te fotoshoppen, nu moet ik het maar toegeven, ze heeft me niks gestuurd, ik deed maar netalsof om -supergirl- jaloers te maken![]()
Vrouwen zijn altijd zo onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze dat heel slim vind van mij
ja kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze dat heel slim vind van mij
Ja je stuude mij wat hoor maar maak haar niet jaloers met iets wat je niet hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
Echt ik wou dat ik niet te lui was om te fotoshoppen, nu moet ik het maar toegeven, ze heeft me niks gestuurd, ik deed maar netalsof om -supergirl- jaloers te maken![]()
Valt mee, meestal zeggen ze precies het tegenovergestelde, zoals nu. Maar soms doen ze wel even moeilijk, gaan ze proberen expres andersom te praten enzo, maar daar zie ik ook nog door heen.quote:
Wat nee ik wil nog niet daten, ik doe het langzaam, eerst moet ze een paar keer natte dromen van me hebben, en ik wil een foto van haar zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja je stuude mij wat hoor maar maak haar niet jaloers met iets wat je niet hebt.
Stuur haar berichtje dat je op date wilt en succes
Die tepelfoto bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die tepelfoto bedoel ik.Rustig maar, ik zou zoiets nooit op een openbaar forum doorvertellen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die tepelfoto bedoel ik.Rustig maar, ik zou zoiets nooit op een openbaar forum doorvertellen.
Oke zeg dat haar dan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nee ik wil nog niet daten, ik doe het langzaam, eerst moet ze een paar keer natte dromen van me hebben, en ik wil een foto van haar zien.
inb4 vrouwen hebben geen nattedromen
Wat nee, ik moet gewoon wachten tot ze die dromen heeft gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke zeg dat haar dan ?
Maar hoor wel als er een relatie is onstaan
Whahaha dan ben je nog afgezet ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelquote:
Wel een flinke hoor. Hij hangt boven m'n bed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelhebbie veel aan whahahah
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelhebbie veel aan whahahah
Dat is makkelijk geen foto sturen en toch boven iemands bed hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel een flinke hoor. Hij hangt boven m'n bed.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?
Ik overweeg het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?
Een beetje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel een beetje ja
Kunnen wel meiden dingen doen hahaha
Ik antwoord gewoon voor haar, omdat ze duidelijk was dat het een beetje was.quote:
Ja een meisje mist toch wat daaronder.quote:
Ik heb ook gewoon een lul hoor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja een meisje mist toch wat daaronder.
Ben je ineens om dan hahah.
Hu ben je ineens een man ?quote:
Omdat ik net zeg dat ik een lul heb zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Zneeser het volgende:
Zeg, -supergirl-, bij mij begint het intussen ook wat te kriebelen.
In mijn buik dan, natuurlijk.
WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat dat gewoon je clitoris wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat dat gewoon je clitoris was![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
Deze players die denken haar van mij af te kunnen pakken.
Ik heb een relatie metOh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niks van je.![]()
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
BACK OFF BITCHquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?
Weet niks van je.![]()
Na de chloroformaanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?
Weet niks van je.![]()
Wat, nee! Als ik dat eerder had geweten of als ik die post op tijd had gezien had ik dat natuurlijk nooit getypt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik net zeg dat ik een lul heb zeker?
Ok. Waarom ik?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Wat, nee! Als ik dat eerder had geweten of als ik die post op tijd had gezien had ik dat natuurlijk nooit getypt.
Maar ik weet dat je een grapje maakt, dus maakt het niet zoveel uit.
Ennuh, liefde maakt blind
Ik vind dit ook een apart verschijnselquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Hoe werkt een FOK!crush? Vind je iemand leuk op basis van alleen berichten?Of heb je ook een foto gezien?
Nee, de UI is heel belangrijk, ook de sig, maar ja ook berichten. Foto is optioneel, helaas nog niet veel foto's gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Hoe werkt een FOK!crush? Vind je iemand leuk op basis van alleen berichten?Of heb je ook een foto gezien?
Foto's van tetten. Of peners, voor de vrouwen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Ik weet dan niks van je af enz.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze beschermende houdingZou er bijna mijn relatie met titta voor opgeven.
Het gaat ook lukken, maar dit plan kost -super- veel tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef 123eend het volgende:
Spatieloos Dit kan jij dit kan jij hou je koppie erbij!
IK DENK DAT HET BETER VOOR JE IS ALS JE DIT AFKAPT. Anders kunnen er vervelende dingen gebeurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet dan niks van je af enz.
Maar uitmaken breekt me hart.
Bogon net van je te houden
Klopt maar het is het waard he koppie erbij houden Mattie!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat ook lukken, maar dit plan kost -super- veel tijd
Vervelende dingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK DENK DAT HET BETER VOOR JE IS ALS JE DIT AFKAPT. Anders kunnen er vervelende dingen gebeuren
Oke sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK DENK DAT HET BETER VOOR JE IS ALS JE DIT AFKAPT. Anders kunnen er vervelende dingen gebeuren
Nee sorry ik weet dat het zwaar valt maar we passen gewoon niet bij elkaar. Jij en ik, ik en jij, we kunnen gewoon niet in één zin genoemd worden. Wij hebben geen toekomst, ook al weet ik dat je het graag wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet dan niks van je af enz.
Maar uitmaken breekt me hart.
Bogon net van je te houden
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog steeds een crush op
Ga naar supergirl.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee sorry ik weet dat het zwaar valt maar we passen gewoon niet bij elkaar. Jij en ik, ik en jij, we kunnen gewoon niet in één zin genoemd worden. Wij hebben geen toekomst, ook al weet ik dat je het graag wil.
Ik maak het uit.
Hoquote:
Hoezo? mag een stoner geen crush hebben op haar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ho
Het is dat ik zo vreselijk aardig en lief ben, anders had ik gezegd dat je niet meer welkom bent in de stonerreeks
Moira, doe eens lief.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ho
Het is dat ik zo vreselijk aardig en lief ben, anders had ik gezegd dat je niet meer welkom bent in de stonerreeks
vertel me; waarom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? mag een stoner geen crush hebben op haar?
sorryquote:
Heb niet echt een crush, vind het gewoon leuk om haar te irriteren, maar is er wat mis met haar ofso?quote:
fixedquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb niet echt een crush, vind het gewoon leuk om haar te irriteren, maar is er wat niet mis met haar ofso?
Gewoon even haar PoHi langs gaan, alles is gewoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat dan met die informatie kan ik beter irriteren, ik ben eenenaloog.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon even haar PoHi langs gaan, alles is gewoon![]()
![]()
Post hipquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil niet dom klinken, maar wat betekent PoHi?
PostHistoryquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil niet dom klinken, maar wat betekent PoHi?
Ik heb geen scroll wiel aan mijn iPhone en ook niet op m'n laptop wat nuquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
jongons ik zag zojuist iets cools. als je met je scrollwieltje op je UI klikt krijg je een overzicht van je UI's en kan je meteen je gewenste plaatje instellen, echt supervet
wow
Kwam ik vandaag ook achterquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
jongons ik zag zojuist iets cools. als je met je scrollwieltje op je UI klikt krijg je een overzicht van je UI's en kan je meteen je gewenste plaatje instellen, echt supervet
wow
Wat dacht je eens van zelfmoord ofso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb geen scroll wiel aan mijn iPhone en ook niet op m'n laptop wat nu
jij hoeft je UI niet te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je op het plaatje duwt kan je het misschien ook veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van ofzo ipv ofsoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van zelfmoord ofso.
probeer eens met je linkermuisknop, dat werkt bij mij ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
wow
ik zeg mijn hele leven al ofso, klinkt leuker weet ook wel dat het fout is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van ofzo ipv ofso
dat klopt maar het scrollwieltje is vetter door het klikgeluidquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
probeer eens met je linkermuisknop, dat werkt bij mij ook.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dat klopt maar het scrollwieltje is vetter door het klikgeluid
Het is uit!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik zeg mijn hele leven al ofso, klinkt leuker weet ook wel dat het fout is.
vetter als in cooler niet vet als in erica terpstra vetquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
vetter als in cooler niet vet als in erica terpstra vet
en cooler als in stoerder niet als in airco cooler
en stoerder als in hendig sjiek niet als in swag stoer
oke ik snap je oke
Volgens mij ben je niet helemaal 100%quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
eindelijk van je af, je begon echt saai te worden
Praat ze nou tegen zichzelf of is ze in een eigenwereldjequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal 100%
Zeg je verzorgers ff dat je volgende keer je pilletje wel op tijd wilt hebbrn
Hou eens op met hem te beledigen die jongen heeft verdomme ook een hart!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal 100%
Zeg je verzorgers ff dat je volgende keer je pilletje wel op tijd wilt hebbrn
Omg verpest het nou niet, als iemand voor mij opkomt gaat in haar ogen een beetje perfectie van mij af.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef 123eend het volgende:
[..]
Hou eens op met hem te beledigen die jongen heeft verdomme ook een hart!
ok dan :/quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:48 schreef 123eend het volgende:
Sorry maar ik moet toch opkomen voor mijn brada's hier!
Hey nu zit er een of andere eend gevaarlijk tegen me te doen, nu mag je wel voor me opkomen, sla je zelf in elkaar.quote:
ja ze is 11quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef 123eend het volgende:
Volgens mij slaapt breezer sletje supergirl al
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ssh ssstt stil nu maar, we hoeven niet meer te praten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik word in het echte leven al vrijwel nooit verliefd, laat staan op fok.
maar ik ben dan ook een harteloos kutwijf, heb ik me laten vertellen, dus dan krijg je dat he.
AW echt ? Ik heb wel een fokcrushquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar ik ben dan ook een harteloos kutwijf, heb ik me laten vertellen, dus dan krijg je dat he.
Ik vind jou wel lief hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
wel grappig dat je dat zegt, want ik heb wel een zwak voor gemaskerde mannen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor.Je mag mij wel voor het gemak kiezen.
Turken? Wat is er mis met grote blonde mannen met blauwe ogen?quote:
Kijk eens mama, ik heb een vriendinnetje!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wel grappig dat je dat zegt, want ik heb wel een zwak voor gemaskerde mannen...
Hou op ik val niet op Turkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:29 schreef valek het volgende:
[..]
Turken? Wat is er mis met grote blonde mannen met blauwe ogen?
is je moeder een gemaskerde muchacha?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Kijk eens mama, ik heb een vriendinnetje!![]()
Nee jij weet nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef 123eend het volgende:
[..]
dat ga je toch ontkennen. maar ik weet het wel.
ik ben namelijk een eend
Hoe kan iemand nou te jong zijn dat bestaat nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, schuif de schuld maar weer af..
Jij bent gewoon te jong.
Tja, ik weet ook niet hoe je het flikt, maar toch lukt het je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou te jong zijn dat bestaat niet
Goed van mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet hoe je het flikt, maar toch lukt het je.
Als je je ooit over het leeftijdsverschil met Haywood heen kan zetten... heb ik een tip voor je:quote:
Ik drink nooit energy?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je je ooit over het leeftijdsverschil met Haywood heen kan zetten... heb ik een tip voor je:
KLB / Ik ga nooit meet energy drinken
Doe er je voordeel mee.
verdomme, zit ik me helemaal erop te verheugen, flik je me zoietsquote:
Oeps sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
verdomme, zit ik me helemaal erop te verheugen, flik je me zoiets
denk aan de gecombineerde ervaring die Zovty en ik (los van elkaar he) in onze jaren en jaren en jaren op deze aarde hebben opgedaan!quote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
denk aan de gecombineerde ervaring die Zovty en ik (los van elkaar he) in onze jaren en jaren en jaren op deze aarde hebben opgedaan!
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
is je moeder een gemaskerde muchacha?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
Ik heb geen FOK!crush, maar ik zou geen nee zeggen tegen een flinke doorsmeerbeurt van jou TS.
ik ben toch je fokcrush!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
Ik heb geen FOK!crush, maar ik zou geen nee zeggen tegen een flinke doorsmeerbeurt van jou TS.
Nee ik ben toch je fokcrush!quote:
van wie ben jij een kloonquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben toch je fokcrush!
het is een driehoeksverhouding, hij vind mij leuk, jij vind mij leuk, en ik vind mij leuk.
Ik ben geen kloon, jij vind mij gewoon leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloonga nou eens weg
je bent 14 en je stalkt mequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, jij vind mij gewoon leuk
Ik ben geen 14! En ik stalk je niet, ik weet niet eens meer waar je woont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. alsof dat wat uitmaaktji jscoort sowieso hooguit een 4
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Foto's uitwisselen sta ik nog steeds voor open hoor dushi.
Houd nou eens op met flirten met andere mannen, ik weet wel dat je dat alleen doet om mij jaloers te maken.quote:
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd nou eens op met flirten met andere mannen, ik weet wel dat je dat alleen doet om mij jaloers te maken.
Ik ben geen 14, en dat weet je best ik ben 16 godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14
Hoe oud ben jezelf dan ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14
Kon toch hahah.quote:
19quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Kon toch hahah.
Hoe oud ben je dan wel echt ?
Gaat ze weer liegen.quote:
sst niet doorvertellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat ze weer liegen.
Je bent 13, wees nou maar gewoon eerlijk.
Ik ben 21 en mijn vriendinnetje is ook gewoon 13, kan makkelijk dus.quote:
1 ik ben geen 13 waarom geloof jij alles vet irritant of je trollt of je bent echt niet zo slimquote:
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 ik ben geen 13 waarom geloof jij alles vet irritant of je trollt of je bent echt niet zo slim
2 wat kan er dan?
Ik zie je fobo eindelijk trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?
Euh weet ik veel hij doet alof hij je leuk vind hahahah
...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?
Euh weet ik veel hij doet alof hij je leuk vind hahahah
Alsof ze dat al niet wistquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
...
Ik verwachte wel dat je zulke dingen geheim zou houden
De hele topic gaat over jou en haar alsof ze nu niet weet dat je haar leuk vind (zover dat kanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
als ze het wist waarom zou je dat vertellen, en hoezo wist ze dat al?
Je zei dat ik haar nep leuk vond, en dat is het geheim!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
De hele topic gaat over jou en haar alsof ze nu niet weet dat je haar leuk vind (zover dat kan)
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijktquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je zei dat ik haar nep leuk vond, en dat is het geheim!
Oh okee, maar laat maar heb geen zin om dingen teverwijderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijkt
hai titta. hoe gaat iequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |