sst niet doorvertellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat ze weer liegen.
Je bent 13, wees nou maar gewoon eerlijk.
Ik ben 21 en mijn vriendinnetje is ook gewoon 13, kan makkelijk dus.quote:
1 ik ben geen 13 waarom geloof jij alles vet irritant of je trollt of je bent echt niet zo slimquote:
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 ik ben geen 13 waarom geloof jij alles vet irritant of je trollt of je bent echt niet zo slim
2 wat kan er dan?
Ik zie je fobo eindelijk trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?
Euh weet ik veel hij doet alof hij je leuk vind hahahah
...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent boeit dat veel ?
Euh weet ik veel hij doet alof hij je leuk vind hahahah
Alsof ze dat al niet wistquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
...
Ik verwachte wel dat je zulke dingen geheim zou houden
De hele topic gaat over jou en haar alsof ze nu niet weet dat je haar leuk vind (zover dat kanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
als ze het wist waarom zou je dat vertellen, en hoezo wist ze dat al?
Je zei dat ik haar nep leuk vond, en dat is het geheim!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
De hele topic gaat over jou en haar alsof ze nu niet weet dat je haar leuk vind (zover dat kan)
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijktquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je zei dat ik haar nep leuk vond, en dat is het geheim!
Oh okee, maar laat maar heb geen zin om dingen teverwijderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijkt
hai titta. hoe gaat iequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei hij doet alsof daar bedoel ik mee dat het er op lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |