Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
is je moeder een gemaskerde muchacha?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
Ik heb geen FOK!crush, maar ik zou geen nee zeggen tegen een flinke doorsmeerbeurt van jou TS.
ik ben toch je fokcrush!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
Ik heb geen FOK!crush, maar ik zou geen nee zeggen tegen een flinke doorsmeerbeurt van jou TS.
Nee ik ben toch je fokcrush!quote:
van wie ben jij een kloonquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben toch je fokcrush!
het is een driehoeksverhouding, hij vind mij leuk, jij vind mij leuk, en ik vind mij leuk.
Ik ben geen kloon, jij vind mij gewoon leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloonga nou eens weg
je bent 14 en je stalkt mequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, jij vind mij gewoon leuk
Ik ben geen 14! En ik stalk je niet, ik weet niet eens meer waar je woont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. alsof dat wat uitmaaktji jscoort sowieso hooguit een 4
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Foto's uitwisselen sta ik nog steeds voor open hoor dushi.
Houd nou eens op met flirten met andere mannen, ik weet wel dat je dat alleen doet om mij jaloers te maken.quote:
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd nou eens op met flirten met andere mannen, ik weet wel dat je dat alleen doet om mij jaloers te maken.
Ik ben geen 14, en dat weet je best ik ben 16 godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14
Hoe oud ben jezelf dan ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'andere mannen' ???/ jij mag jezelf nog geen man noemen je bent 14
Kon toch hahah.quote:
19quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Kon toch hahah.
Hoe oud ben je dan wel echt ?
Gaat ze weer liegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |