Dat meen je niet? ik eet en drink bijna niets andersquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef BMTH182 het volgende:
of chocolade etenMijn vader heeft mij namelijk net een boek gegeven over gezond eten en in bijv. energy of chocolade zitten snelle suikers die zorgen voor pieken in je bloed, en dat veroorzaakt kanker.
Klacht: Kut Amerikanen die ons kanker willen geven met hun snelle suikers
Komt door de snelle suikers!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef BMTH182 het volgende:
inb4: aahahaha typfout in de titel!!!@!!!11!!
ENERGIE IS NIET GEZOND!!111! ALLEMAAL SLAPEN SCHNELL!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat energie niet zo gezond is kom je pas achter na een boek ts?
Verder, dat van 'dat veroorzaakt kanker' vind ik altijd zo'n kul. Alles veroorzaakt kanker geloof ik tegenwoordig.
http://www.dichtbij.nl/du(...)en-tegen-kanker.aspxquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef kwiwi het volgende:
Conclusie: TS heeft het IQ van een poffertje.
Oke. gr grquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een energydrankje gedronken.
ik helemaal blij, is het een berichtje uit 2012quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
http://www.dichtbij.nl/du(...)en-tegen-kanker.aspx
Maar vanaf morgen eet ik havermout met waterquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef wise het volgende:
iedereen krijgt wel kanker. En wat eet/drinkt iedereen¿ juist ja..melk en brood.
denk daar maar eens over na.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik helemaal blij, is het een berichtje uit 2012
quote:Student Emma Rouwendal is blij met het succes en laat weten dat deze actie volgend jaar weer georganiseerd wordt.
Hmm, nu heb ik nog meer zin in poffertjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
maar serieus he, als er een fok poffertjeseetmeet zou komen, zou ik in elk geval zwaar in de verleiding komen om te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef zovty het volgende:
[..]
De eerst volgende FOK!meet is daar!
Wie belt Emma even om dat door te geven?
Ach of je er kanker van krijgt of niet weet ik niet, wat ik wel weet is dat als je lichaam veel vrij beschikbaar glucose te verwerken krijgt de alvleesklier in een noodtempo insuline aan moet maken. Uiteindelijk kan dit soort piekblootstelling wel tot problemen leiden als obesitas en suikerziekte.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef zovty het volgende:
[ afbeelding ]
In je bloed?.
Fabeltjesboek dat boek van je vader.
Dat zou echt mijn leven ruinerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat! straks zeggen ze ook nog dat je van sigaretten ook kanker krijgt.
Mag ik je handtekening?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een energydrankje gedronken.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat? Lekkere porties waren dat 1/4 poffertje per bakje..quote:231 poffertjes genuttigd, verdeelt over 1.033 porties.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, echt weer de schuld van de Amerikanen.
Bij jou maakt het blijkbaar allemaal geen moer meer uit wat je eet, een lost cause ben je toch al.
Je krijgt wel van meer dingen kanker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef BMTH182 het volgende:
of chocolade etenMijn vader heeft mij namelijk net een boek gegeven over gezond eten en in bijv. energy of chocolade zitten snelle suikers die zorgen voor pieken in je bloed, en dat veroorzaakt kanker.
Onzin. Niet iedereen krijgt kanker. PS ben je Spaans?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef wise het volgende:
iedereen krijgt wel kanker. En wat eet/drinkt iedereen¿ juist ja..melk en brood.
denk daar maar eens over na.
que¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onzin. Niet iedereen krijgt kanker. PS ben je Spaans?
Onderzoeken die uitwijzen dat pieken in je bloed kanker veroorzaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
Denken dat pieken in je bloed kanker veroorzaakt
Het leven veroorzaakt kanker, zonder leven was er ook geen kankerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles veroorzaakt kanker geloof ik tegenwoordig.
Precies! Stop gelijk ook met het eten van fruit, want daar zitten nog 'snellere' suikers in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef zovty het volgende:
[ afbeelding ]
In je bloed?.
Fabeltjesboek dat boek van je vader.
Google het danquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Je moet juist suikers minderen omdat dat helpt met gezond eten en is beter voor je tanden, niet omdat het kankerverwekkend zou zijn
Ga janken joh!quote:
zonder energie ga je dood man. tijd voor een mod iq test.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat energie niet zo gezond is kom je pas achter na een boek ts?
Verder, dat van 'dat veroorzaakt kanker' vind ik altijd zo'n kul. Alles veroorzaakt kanker geloof ik tegenwoordig.
Je bedoelt je vader zit in een midlifecrisis en wil weer jong zijn en probeert jou op deze wijze ook gezond te krijgen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef BMTH182 het volgende:
Steve Jobs ging dood aan kanker omdat hij zijn tumor niet wilde laten verwijderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt je vader zit in een midlifecrisis en wil weer jong zijn en probeert jou op deze wijze ook gezond te krijgen?
Als je alles met mate tot je neemt kun je heel oud worden.
En Steve Jobs leefde als een echte gezondheidsfreak (onbespoten voedsel e.d.) en is toch aan kanker gestorven.
Nu jij weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |