Google het danquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Je moet juist suikers minderen omdat dat helpt met gezond eten en is beter voor je tanden, niet omdat het kankerverwekkend zou zijn
Ga janken joh!quote:
zonder energie ga je dood man. tijd voor een mod iq test.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat energie niet zo gezond is kom je pas achter na een boek ts?
Verder, dat van 'dat veroorzaakt kanker' vind ik altijd zo'n kul. Alles veroorzaakt kanker geloof ik tegenwoordig.
Je bedoelt je vader zit in een midlifecrisis en wil weer jong zijn en probeert jou op deze wijze ook gezond te krijgen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef BMTH182 het volgende:
of chocolade etenMijn vader heeft mij namelijk net een boek gegeven over gezond eten en in bijv. energy of chocolade zitten snelle suikers die zorgen voor pieken in je bloed, en dat veroorzaakt kanker.
Klacht: Kut Amerikanen die ons kanker willen geven met hun snelle suikers
Steve Jobs ging dood aan kanker omdat hij zijn tumor niet wilde laten verwijderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt je vader zit in een midlifecrisis en wil weer jong zijn en probeert jou op deze wijze ook gezond te krijgen?
Als je alles met mate tot je neemt kun je heel oud worden.
En Steve Jobs leefde als een echte gezondheidsfreak (onbespoten voedsel e.d.) en is toch aan kanker gestorven.
Nu jij weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |