quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat dat gewoon je clitoris was![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
Deze players die denken haar van mij af te kunnen pakken.
Ik heb een relatie metOh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niks van je.![]()
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
BACK OFF BITCHquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?
Weet niks van je.![]()
Na de chloroformaanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh en wanneer was je van plan mij dat te vertellen ?
Weet niks van je.![]()
Wat, nee! Als ik dat eerder had geweten of als ik die post op tijd had gezien had ik dat natuurlijk nooit getypt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik net zeg dat ik een lul heb zeker?
Ok. Waarom ik?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Wat, nee! Als ik dat eerder had geweten of als ik die post op tijd had gezien had ik dat natuurlijk nooit getypt.
Maar ik weet dat je een grapje maakt, dus maakt het niet zoveel uit.
Ennuh, liefde maakt blind
Ik vind dit ook een apart verschijnselquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Hoe werkt een FOK!crush? Vind je iemand leuk op basis van alleen berichten?Of heb je ook een foto gezien?
Nee, de UI is heel belangrijk, ook de sig, maar ja ook berichten. Foto is optioneel, helaas nog niet veel foto's gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Hoe werkt een FOK!crush? Vind je iemand leuk op basis van alleen berichten?Of heb je ook een foto gezien?
Foto's van tetten. Of peners, voor de vrouwen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Miousana het volgende:
Ik weet dan niks van je af enz.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze beschermende houdingZou er bijna mijn relatie met titta voor opgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |