Nee jij weet nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef 123eend het volgende:
[..]
dat ga je toch ontkennen. maar ik weet het wel.
ik ben namelijk een eend
Hoe kan iemand nou te jong zijn dat bestaat nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, schuif de schuld maar weer af..
Jij bent gewoon te jong.
Tja, ik weet ook niet hoe je het flikt, maar toch lukt het je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou te jong zijn dat bestaat niet
Goed van mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet hoe je het flikt, maar toch lukt het je.
Als je je ooit over het leeftijdsverschil met Haywood heen kan zetten... heb ik een tip voor je:quote:
Ik drink nooit energy?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je je ooit over het leeftijdsverschil met Haywood heen kan zetten... heb ik een tip voor je:
KLB / Ik ga nooit meet energy drinken
Doe er je voordeel mee.
verdomme, zit ik me helemaal erop te verheugen, flik je me zoietsquote:
Oeps sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
verdomme, zit ik me helemaal erop te verheugen, flik je me zoiets
denk aan de gecombineerde ervaring die Zovty en ik (los van elkaar he) in onze jaren en jaren en jaren op deze aarde hebben opgedaan!quote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
denk aan de gecombineerde ervaring die Zovty en ik (los van elkaar he) in onze jaren en jaren en jaren op deze aarde hebben opgedaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |