Nee anders had ik dat er wel bijgezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen ik snap vrouwenlogica, je bedoelt natuurlijk: graag !!! Ik vind het leuk.
'Je hebt gelijk, wat ken je mij goed! En inderdaad ik bedoel dat ik wel van aandacht houd'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat zeg jij joh je kent me niet eens en nee ik bedoel ermee dat wel irritant is
Sowieso. Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat titta1992 een aandachtshoer is.
Nee dat had ik wel gezegt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Je hebt gelijk, wat ken je mij goed! En inderdaad ik bedoel dat ik wel van aandacht houd'
Ben een goede vertaler
hoiquote:
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee dat had ik wel gezegt:
Nee doe niet !!! Pleas.
(stiekem vind ik wel leuk).
Maar nu zou ik echt vervelend vinden.
En begint deze discusiie ook te worden
Verkeerde topique?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef kwiwi het volgende:
SemperLibertas of zztop, weet niet meer welke eerder was
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?
Dat ik letterlijk zeg wat ik denk of hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, deze vrouwenlogica gaat te ver, kan iemand dit vertalen?
Ahaa, vrouwen zijn toch niet zo dom als ze eruit zien dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.
Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?quote:
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk zeg wat ik denk of hoe ik erover denk.
En als aandacht wil had ik je dat wel gewoon via pm gevraagt
Half de aandacht nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!
Nee hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?
Ja nu je dat hebt gezegt wil ik je terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |