Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?quote:
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dat ik letterlijk zeg wat ik denk of hoe ik erover denk.
En als aandacht wil had ik je dat wel gewoon via pm gevraagt
Half de aandacht nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ga op je reactie in om de aandacht op mij te houden", zoiets. Vrij vertaald, dat wel.
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!
Nee hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je in het echt ook je oogbal aanraken met je tong?
Ja nu je dat hebt gezegt wil ik je terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OWH IK BEN WEL SNEL VERVANGEN HE? NIEMAND KAN AAN SUPERGIRL TIPPEN OKAY?
quote:
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu je dat hebt gezegt wil ik je terug![]()
, ik dump die stomme UI gebruiker wel effetjes
ben jij srieus:?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.
Maar succes met haar.
Hopelijk komt toch op een date uit.
Ik proef de jaloezie, en ik heb al eens in het Userfoto topic gepost, goodluck searching.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet enz.
Maar succes met haar.
Hopelijk komt toch op een date uit.
What ???? Heb jou helemaal niks gestuurdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb je ook gedaan, waarom wil je onze relatie geheim houden?!
Tuurlijk waarom niet ??quote:
Dat was naar mij inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
What ???? Heb jou helemaal niks gestuurd
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
Echt ik wou dat ik niet te lui was om te fotoshoppen, nu moet ik het maar toegeven, ze heeft me niks gestuurd, ik deed maar netalsof om -supergirl- jaloers te maken![]()
Vrouwen zijn altijd zo onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze dat heel slim vind van mij
ja kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze dat heel slim vind van mij
Ja je stuude mij wat hoor maar maak haar niet jaloers met iets wat je niet hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
Echt ik wou dat ik niet te lui was om te fotoshoppen, nu moet ik het maar toegeven, ze heeft me niks gestuurd, ik deed maar netalsof om -supergirl- jaloers te maken![]()
Valt mee, meestal zeggen ze precies het tegenovergestelde, zoals nu. Maar soms doen ze wel even moeilijk, gaan ze proberen expres andersom te praten enzo, maar daar zie ik ook nog door heen.quote:
Wat nee ik wil nog niet daten, ik doe het langzaam, eerst moet ze een paar keer natte dromen van me hebben, en ik wil een foto van haar zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja je stuude mij wat hoor maar maak haar niet jaloers met iets wat je niet hebt.
Stuur haar berichtje dat je op date wilt en succes
Die tepelfoto bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die tepelfoto bedoel ik.Rustig maar, ik zou zoiets nooit op een openbaar forum doorvertellen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die tepelfoto bedoel ik.Rustig maar, ik zou zoiets nooit op een openbaar forum doorvertellen.
Oke zeg dat haar dan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nee ik wil nog niet daten, ik doe het langzaam, eerst moet ze een paar keer natte dromen van me hebben, en ik wil een foto van haar zien.
inb4 vrouwen hebben geen nattedromen
Wat nee, ik moet gewoon wachten tot ze die dromen heeft gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke zeg dat haar dan ?
Maar hoor wel als er een relatie is onstaan
Whahaha dan ben je nog afgezet ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelquote:
Wel een flinke hoor. Hij hangt boven m'n bed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelhebbie veel aan whahahah
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee,maar alleen tepelhebbie veel aan whahahah
Dat is makkelijk geen foto sturen en toch boven iemands bed hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel een flinke hoor. Hij hangt boven m'n bed.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?
Ik overweeg het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi eigenlijk ben ik lesbo en word ik moe van al die gasten. Daten?
Een beetje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel een beetje ja
Kunnen wel meiden dingen doen hahaha
Ik antwoord gewoon voor haar, omdat ze duidelijk was dat het een beetje was.quote:
Ja een meisje mist toch wat daaronder.quote:
Ik heb ook gewoon een lul hoor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja een meisje mist toch wat daaronder.
Ben je ineens om dan hahah.
Hu ben je ineens een man ?quote:
Omdat ik net zeg dat ik een lul heb zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Zneeser het volgende:
Zeg, -supergirl-, bij mij begint het intussen ook wat te kriebelen.
In mijn buik dan, natuurlijk.
WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat dat gewoon je clitoris wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |