PostHistoryquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil niet dom klinken, maar wat betekent PoHi?
Ik heb geen scroll wiel aan mijn iPhone en ook niet op m'n laptop wat nuquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
jongons ik zag zojuist iets cools. als je met je scrollwieltje op je UI klikt krijg je een overzicht van je UI's en kan je meteen je gewenste plaatje instellen, echt supervet
wow
Kwam ik vandaag ook achterquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
jongons ik zag zojuist iets cools. als je met je scrollwieltje op je UI klikt krijg je een overzicht van je UI's en kan je meteen je gewenste plaatje instellen, echt supervet
wow
Wat dacht je eens van zelfmoord ofso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb geen scroll wiel aan mijn iPhone en ook niet op m'n laptop wat nu
jij hoeft je UI niet te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je op het plaatje duwt kan je het misschien ook veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van ofzo ipv ofsoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van zelfmoord ofso.
probeer eens met je linkermuisknop, dat werkt bij mij ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Rodawa het volgende:
wow
ik zeg mijn hele leven al ofso, klinkt leuker weet ook wel dat het fout is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van ofzo ipv ofso
dat klopt maar het scrollwieltje is vetter door het klikgeluidquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
probeer eens met je linkermuisknop, dat werkt bij mij ook.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dat klopt maar het scrollwieltje is vetter door het klikgeluid
Het is uit!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik zeg mijn hele leven al ofso, klinkt leuker weet ook wel dat het fout is.
vetter als in cooler niet vet als in erica terpstra vetquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
vetter als in cooler niet vet als in erica terpstra vet
en cooler als in stoerder niet als in airco cooler
en stoerder als in hendig sjiek niet als in swag stoer
oke ik snap je oke
Volgens mij ben je niet helemaal 100%quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
eindelijk van je af, je begon echt saai te worden
Praat ze nou tegen zichzelf of is ze in een eigenwereldjequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal 100%
Zeg je verzorgers ff dat je volgende keer je pilletje wel op tijd wilt hebbrn
Hou eens op met hem te beledigen die jongen heeft verdomme ook een hart!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal 100%
Zeg je verzorgers ff dat je volgende keer je pilletje wel op tijd wilt hebbrn
Omg verpest het nou niet, als iemand voor mij opkomt gaat in haar ogen een beetje perfectie van mij af.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef 123eend het volgende:
[..]
Hou eens op met hem te beledigen die jongen heeft verdomme ook een hart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |