Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't wel grofweg berekenen op internet. Als je een klein beetje kijkt op de verpakking wat er in zit en het enigszins bijhoudt heb je al winst t.o.v. hoe je het nu doet.
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Doen jullie ook hardlopen?
Ik ben nu beetje begonnen na 2 jaar niet cardio, maar god echt m'n hele lichaam killed me na hardlopen
Wat lelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg. Over een andere tekst heen spuiten. Dit wordt te eng voor mij, tijd om te zappen.
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.
[..]
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.
Best veel pijn aan schenen
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.
Toen had ik er ook alleen last vanquote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?
twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
donder eens op met die plaatjes mantwitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.
- lengte
- leeftijd
- gewicht
- geschat vetpercentage. (zoek even op internet naar vergelijkingsmateriaal door op bodyfat percentage te zoeken)
Bron?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.
Aight. Ik ben vandaag weer op de weegschaal gaan staan. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..
Goed idee, weer 's doenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben band of brothers voor de vierde keer aan het kijken.
Einde bericht.
Elke winter kijk ik diequote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Einde bericht.
Kankergrappigquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben begonnen met Arrested Development gister, al 15 afleveringen gekeken.
O, had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.
Is dat wat? Staat nog op de nominatie om gedownload te worden...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ja. Geen verified status, maar ik draaide followers/following om. En nu ik 20k followers zie is het best mogelijk.quote:
Ik ben met Lost op de helft van seizoen 5 nu. Ze zijn nuquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje gay wel
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Einde bericht.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben met Lost op de helft van seizoen 5 nu. Ze zijn nuWacht maar op het einde, dat is pas gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje gay wel
Dat mag jij vinden. Ik heb dat ook wel eens met nummers die niet stoer zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
Blijft een leuk nummer dat Blurred lines, ken het niet helpen...
Ben er bang voor ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Wacht maar op het einde, dat is pas gay.
deze is wel stoer, staat op 1 in spotifyquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik heb dat ook wel eens met nummers die niet stoer zijn.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze is wel stoer, staat op 1 in spotify
Waarom happel waaromquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
Blijft een leuk nummer dat Blurred lines, ken het niet helpen...
Precies. Daft Punk was altijd veel beterquote:
Trusten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
Morgen tot half 1 college, twee tussentoetsen fixen en dan weekend
Welterusten crackies
Later ferdi.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
Morgen tot half 1 college, twee tussentoetsen fixen en dan weekend
Welterusten crackies
Dit is pas vetquote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap de hele hype rond Daft Punk sowieso niet. Op zich prima nummer gemaakt vroeger, maar waarom ze er bovenuit springen?
Al speel ik nu wel met vuur. Hun fan schare is groot
Is wel een unieke act natuurlijk he. Ze draaien al zolang mee en hebben echt hun eigen sound. Hoeveel artiesten kunnen dat nou zeggen?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap de hele hype rond Daft Punk sowieso niet. Op zich prima nummer gemaakt vroeger, maar waarom ze er bovenuit springen?
Mwah. Ik vind hem serieus leuk klinken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Probeerde hij ook al bij Comedy Central.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Wat probeert hij nou the daily show na te doen die debiel.
Luister ik liever naar de oude Chicago.quote:
Dat is toch de band waar iedereen wel nummer zong?quote:
Ik ken de band ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind hem serieus leuk klinken.
[..]
1 van mijn lievelingsliedjes.
[..]
Probeerde hij ook al bij Comedy Central.
definieer eigen sound?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een unieke act natuurlijk he. Ze draaien al zolang mee en hebben echt hun eigen sound. Hoeveel artiesten kunnen dat nou zeggen?
Dat vind Picornie niet leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin om met een hamer op zijn hoofd te slaan.
Alweer ja?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Hij is zwart?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Typisch het volgende:
zooo er zit nu een neger met een wazig gezicht bij penw
Het houdt niet op. Eerste Jensen terug, nu hazenlip deze show. Wat een tvquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Met zijn sjaaltje?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, die dude met die bril
Hoi.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je toch wel? De man van de PVDA welke uitblonk met 1 kamervraag in 8 jaar. Enigszins bekendheid verworven door zijn Obama gefap bij DWDD, en zo te zien nu getroffen door een hersenbloeding.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
Nee, zegt mij niks. 8 jaar geleden was ik 11.
Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je toch wel? De man van de PVDA welke uitblonk met 1 kamervraag in 8 jaar. Enigszins bekendheid verworven door zijn Obama gefap bij DWDD, en zo te zien nu getroffen door een hersenbloeding.
[ afbeelding ]
Oh, ik kijk best veel actualiteiten programma (vaak op de achtergrond) maar heb hem volgens mij nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-
Dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?
Dat klopt. Al was het Giel Beelen (Nog erger dus)quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?
Zouden er zoveel doen. Iedereen geeft overal een mening over als je een microfoon bij hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben de oorzaak:quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)orist-Jablabla.dhtml
Was ook een hoogtepuntje van hem
Ja dat geloof ik ook wel. Desalniettemin heel erg pijnlijke televisie.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden er zoveel doen. Iedereen geeft overal een mening over als je een microfoon bij hebt.
Probleem was in zijn geval dat hij er zelfs zaken bij begon te verzinnenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel. Desalniettemin heel erg pijnlijke televisie.
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probleem was in zijn geval dat hij er zelfs zaken bij begon te verzinnen
Ja klopt, maar deze kerel ging een stuk verder dan de meeste anderen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.
Klopt ja,quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een nummer van Daft Punk hoort weet je dat het een nummer van Daft Punk is.
Echt een van de weinige hiphop-artiesten die ik een onvervalste konkobaas vind.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
Snoop is echt overal he.
[ afbeelding ]
http://www.theverge.com/2(...)were-nothing-like-tv
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?
Meeste van die zangeresjes zijn volledig uitwisselbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?
Sowieso G.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden vriend.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke. Dan vind ik dat maar een rare aanduiding.
Vergeet LA the Voices nou niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
jvt sowieso welquote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Dat Daft Punk geen eigen sound heeft? Want dan heb je echt je oren in je kont zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?quote:
Prima episode.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Ik ga zo nog kijken.
Nee, dat heel veel artiesten een eigen sound hebben. Dat ik dat een rare manier van iets of iemand omschrijven vind.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Dat Daft Punk geen eigen sound heeft? Want dan heb je echt je oren in je kont zitten.
sukkel voor de liefde, koning van de youtube viewsquote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Wat me vandaag trouwens opviel, bij 3FM waren The Opposites. Die kregen vandaag pas dat rare accent toen ze begonnen te rappen, daarvoor spraken ze normaal.
Dat zijn gewoon complete acts die inspelen op wat pubers stoer vinden. Pretentieuze kankermuziek voor blagen. Past in het rijtje JVT.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Wat me vandaag trouwens opviel, bij 3FM waren The Opposites. Die kregen vandaag pas dat rare accent toen ze begonnen te rappen, daarvoor spraken ze normaal.
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon complete acts die inspelen op wat pubers stoer vinden. Pretentieuze kankermuziek voor blagen. Past in het rijtje JVT.
Haha, nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
Zijn in België enorm populair, maar ja dat zijn Jantje Smit en die gast met z'n bagagedrager ook...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon complete acts die inspelen op wat pubers stoer vinden. Pretentieuze kankermuziek voor blagen. Past in het rijtje JVT.
Feitquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, de feiten wijzen anders uit.
zeker als je le le en faberyayo solo mee telt ja. Hard, Benelux, Papa, Deze donkere jongen komt zo hard, Bertje zijn best leuke nummertjesquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ik heb er ook echt aan moeten wennen, als je 't vaker luistert wordt het leuker imo.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ja al die strandballen die van boven werden gegooidquote:
De Nederlandse Soulja Boy.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.
hun hits zijn inderdaad wel gemaakt voor popmuziek, verder zijn hun albums enorm alternatief.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Als je geen echte mening hebt wel, maar zonder cliché/one liners best leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Discussiëren over muziek er is niks kanslozer.
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.
Vooral geliefd bij pubers en balletjes die die tijd een beetje overgeslagen hebben. Kijk ons eens nonchalant zijn. Het zal vast aanslaan verder dus dat doen ze wel goed.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.
Niet goed, dat zal niemand beweren. Wel leuk als je erop los kunt gaan, precies zoals JVT dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.
Best gezellig hoor. Maar dat is ook meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.
Je haalt het door elkaar met 2pac.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent allochtoon, alle allochtonen luisteren naar Pitbull.
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.quote:
Je hoeft je niet te verdedigen voor happy hardcore man.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Best gezellig hoor. Maar dat is ook meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.
Nooit gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt het door elkaar met 2pac.
Echt alle allochtonen luisteren naar hem. Zelfs de meisjes.
Nee. Mooie tijd was dat op de basisschool.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen voor happy hardcore man.
Niet alles van Vevo is kut hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.
Klopt. Hadden ze maar goede hiphop gekozen als stijlicoonquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt het door elkaar met 2pac.
Echt alle allochtonen luisteren naar hem. Zelfs de meisjes.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.
quote:
Ah, hebben ze slim gedaan dan.quote:Vevo is een muziek- en video-entertainmentwebsite. De site is in handen van Sony Music Entertainment, Universal Music Group en Abu Dhabi Media Company. Vevo biedt muziekvideo's aan van drie van de vier grote platenmaatschappijen: Universal Music Group, Sony Music Entertainment en EMI. De dienst werd officieel gelanceerd op 8 december 2009. YouTube doet de videohosting voor Vevo en deelt met Google de reclameopbrengsten.
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja al die strandballen die van boven werden gegooid. Nee alleen bovenaan het vak en helemaal onderin (eerste 2 rijen) is fanatiek rest zijn of zakenlui of families. Zat ik daar een beetje. En als je ging springen met "wie niet springt die is geen jood" keken ze je raar aan
. 2e helft maar op de trappen gestaan, dat was nog wel fanatiek.
Nog een klein akkefietje onderaan het vak![]()
. Ben je naar Leidse gegaan of de huldiging?
Als ik dit zeg tegen een maatje van me dan wordt hij echt mad as hell. Een blanke gozer uit een boerendorp is het.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Hadden ze maar goede hiphop gekozen als stijlicoon
Voorbeelden?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.
Alles mocht ineens, en tering man die provincialen die de kroeg werden uitgeslagen door Amsterdammers wel fijn igg. Die strandballen waren leuk ja, alleen smerig veel vlaggen van de NuA gejat.
Was voor mij middelbare school.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Mooie tijd was dat op de basisschool.
Serieus?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eén van de snelstgroeiende bedrijven ter wereld.
Lekker makkelijk verdienen ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eén van de snelst groeiende bedrijven ter wereld.
Ik mocht toen niet volledig kaal.quote:
Ik ben afgehaakt bij Gabber Pietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht toen niet volledig kaal.
Was ik mijn moeder wel dankbaar voor achteraf. Wel al die magazines en powerdrankjes sparen uiteraard.
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.
Alles mocht ineens, en tering man die provincialen die de kroeg werden uitgeslagen door Amsterdammers wel fijn igg. Die strandballen waren leuk ja, alleen smerig veel vlaggen van de NuA gejat.
Notorious B.I.Gquote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze man is zo'n eindbaas. Ga weg met je 2-Pac. Vieze ballerina uit een gegoed milieu.
Dat was echt gaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
In mijn middelbare school tijd was jumpstyle groot.
Als hoogtepunt een Jetix programma over jumpstyle.
Hij heeft bazen flow, maar dat is ook alles.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze man is zo'n eindbaas. Ga weg met je 2-Pac. Vieze ballerina uit een gegoed milieu.
Alleen in het vroege stadium toch. Of was jij ouder dan ik?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Jij zat hooguit 5 jaar? geleden nog op de basisschool?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Bier drinken op de wallen dat is al heel wat hoor daar. Normaal hangt er gelijk een stadwacht in je nek.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen in het vroege stadium toch. Of was jij ouder dan ik?
Ninja edit.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zat hooguit 5 jaar? geleden nog op de basisschool?
Wij gingen toen naar discotheken in België waar dat al lang de shit was. Toen kwam Nederland daar 2 jaar later achteraan met die top40 jumpstyle van ze. Meestal is het andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Jumpstyle, dat was pas een bazen (muziek)rage.![]()
Zat volgens mij in de eerste of tweede klas.
Nas.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Notorious B.I.GBegin van de bling-bling hiphop. Nas
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft bazen flow, maar dat is ook alles.
Wel geinig dat elke leeftijdsgroep die rages anders beleefd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen toen naar discotheken in België waar dat al lang de shit was. Toen kwam Nederland daar 2 jaar later achteraan met die top40 jumpstyle van ze. Meestal is het andersom.
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij gingquote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Jumpstyle, dat was pas een bazen (muziek)rage.![]()
Zat volgens mij in de eerste of tweede klas.
Gewoon die die jongens zelf gemaakt hebben zeg maar. Hebben 1000den euros schade nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepen. Doe dan een massale opkomst met alle spelers en de technische staf. Allemaal fakkels in de handen en gaan. En benoem dan de spelers allemaal even apart. Dit was zo slecht in elkaar gezet... al vermaak je er toch wel een beetje. Toch was het niet geweldig ofzo
. Treinreis terug was wel opperbaas. Elke trein die je zag propvol met dronken joden.
En vlaggen gejat? Je bedoelt die liggen daar en mensen die hadden hem meegenomen? Trieste lui joh. Maar als het aan mij ligt laatste keer noord 1.
Maar boeren dus cafés uitgeslagen?
Dat is toch gewoon een Veronica dj?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij ging
Patrick Kicken oid toch?
Ik zat toen net mijn eerste blowtjes te roken en biertjes te drinken. En dan helemaal van de kaart naar de 12-16 jarige discotheek.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij ging
Patrick Kicken oid toch?
Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde en Vorwerk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Patrick Kicken oid toch?
1000den?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon die die jongens zelf gemaakt hebben zeg maar. Hebben 1000den euros schade nu.
Ja. Die treurige zooi.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde en Vorwerk.
Niets mis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger best wel veel dance achtige dingen, afwisselend met Black Sabbath/Rammstein en dergelijke.Ik geloof toch dat de tweede stroming beter is blijven hangen. Qua rap kwam ik niet veel verder dan Eminem wat overigens nog steeds wel redelijk vind.
Tot zover mijn dagboek verhaal. Nu naar bed.
Dit nummer ken ik hier vanquote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Da Boy Tommy
Dat is de shit uit belgie, niet dat kut jumpstyle.
DAMquote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
VBL / Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10
Eerste pagina.
En dan de eerste reactie van pagina 2.![]()
Zo snel kan het gaan.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Da Boy Tommy
Dat is de shit uit belgie, niet dat kut jumpstyle.
DAM zijn reacties zijn vooral weer geniaal. Inmiddels ook weer klaar met Saind zijn site, nu kan ik echt afsluiten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
VBL / Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10
Eerste pagina.
En dan de eerste reactie van pagina 2.![]()
Zo snel kan het gaan.
Ik weet.quote:
Oke inhoudelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepen. Doe dan een massale opkomst met alle spelers en de technische staf. Allemaal fakkels in de handen en gaan. En benoem dan de spelers allemaal even apart. Dit was zo slecht in elkaar gezet... al vermaak je er toch wel een beetje. Toch was het niet geweldig ofzo
. Treinreis terug was wel opperbaas. Elke trein die je zag propvol met dronken joden.
En vlaggen gejat? Je bedoelt die liggen daar en mensen die hadden hem meegenomen? Trieste lui joh. Maar als het aan mij ligt laatste keer noord 1.
gewoon ipv ''nigga/nigger'' ''wigga/wigger'' zeggen, niks meequote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet.
Ben achtergekomen dat ik een Caucasian ben en dus geen 'sandnigger'. Kan dus niet meerappen met liedjes van Rick Ross enzo.
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als klein jochie was ik helemaal van Tiesto maar ook van Ali B dus dat zegt niet zoveel
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke inhoudelijk.
Ik vond het echt helemaal niks. Gewoon veel te veel gemaakt man. En inderdaad het kan veel korter en leuker ook die kut muziek er door heen laat het publiek gewoon zijn werk doen. Ook zo'n hele groep die joden lopen altijd weg ging zingen toen ik besliste om weg te gaan voor mij de laatste huldiging ooit wel op dat parkeerterrein. Maar hoe laat was je naar huis dan? Noord 1 is weinig aan nee, maar hoopte voor jou dat het mee zal vallen niet dus.
Je smaak veranderdquote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik deze versie
Ik weet nog dat ik achterin de auto zat bij de broer van een maat van ons en hij had een CD van discotheek Le Cap'tain in Frankrijk met dit nummer erop. Dat was echt zo'n moment dat ik had van 'Ja, deze stijl is echt precies wat ik vet vind'. Tegenwoordig vind ik er geen reet meer aan.
Ben opgegroeid met jaren 90 muziek door mijn cassettebandjes die ik hadquote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.
Nou leuk zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
. Treinreis terug was wel opperbaas. [b]Elke trein die je zag propvol met dronken joden. [/b]
Zielig figuur.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?
Noord 1 echt de grafkanker samen met de hoofdtribune van de arena.
Bedankt voor je tip.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon ipv ''nigga/nigger'' ''wigga/wigger'' zeggen, niks mee
my white wigga's from the hood
Wist niet dat oudje doekjes met stokken zo duur konden zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jadik 100 vlaggen gejat hadden ze het over.
Hitzone cd'squote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gast was echt lelijk als een mofoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hitzone cd's![]()
Dj boozy woozy, the launch van DJ Jean etc
Is ook een prima nummertje. En ja, je smaak veranderd. Luister nu veel naar rock en techno.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je smaak veranderden iedereen is af en toe vatbaar voor hypes. Zo vond/vind ikdat Danza Kaduro nummer geweldig.
Dat is wel redelijk van voor jouw tijd hoor chief.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben opgegroeid met jaren 90 muziek door mijn cassettebandjes die ik had
Haha, mooi man.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hitzone cd's![]()
Dj boozy woozy, the launch van DJ Jean etc
Lief he.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rensie heeft weer zijn internettoughguy momentje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rensie heeft weer zijn internettoughguy momentje.
Ja maar die had ik wel, dus in de auto etc. Captain Jack eropquote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk van voor jouw tijd hoor chief.
Mijn muziek smaak is echt breed.. vaak heb ik periodes van wat ik luister. Laatste tijd is het meer rock/hardrock en 60/70. Maar van Bocelli tot Limp bizkit tot Gang Starr tot Prodigy noem het maar op.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook een prima nummertje. En ja, je smaak veranderd. Luister nu veel naar rock en techno.
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze dude hadden ze pas uitgenodigd bij ons op het werk om te draaien.quote:
Geldt voor bijna iedereen denk ik, maar je hebt altijd wel genres waar je overwegend naar luistert. Bij mij is dat tegenwoordig rock en techno.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is echt breed.. vaak heb ik periodes van wat ik luister. Laatste tijd is het meer rock/hardrock en 60/70. Maar van Bocelli tot Limp bizkit tot Gang Starr tot Prodigy noem het maar op.
Ja Noord 2 is wel lachen inderdaad, het originele vak 410 is ook wel lekkere fanatiek. Eigenlijk was heel de arena één groot kabaal behalve bij ons. Alleen boven in een groep gasten van rond de 40 die er nog wat van wilde maken d.m.v fakkels etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik denk dat ik een SCC ga nemen op noord 2 heerlijk dat kleine beetje "eigen" sfeer.
Hij kan wel draaien hoor, maar z'n eigen nummers spreken me niet zo aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze dude hadden ze pas uitgenodigd bij ons op het werk om te draaien.Geniale avond.
Vind ik nog steeds een vet nummer.quote:
Ik dacht dat techno altijd zeg maar een soort.. dubstep was, maar dan iets minder extreem waus. Maar het is meer iets als ' harde' lounge/dance toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt voor bijna iedereen denk ik, maar je hebt altijd wel genres waar je overwegend naar luistert. Bij mij is dat tegenwoordig rock en techno.
Ik ook vind alles wel goed mits niet te extreem.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is echt breed.. vaak heb ik periodes van wat ik luister. Laatste tijd is het meer rock/hardrock en 60/70. Maar van Bocelli tot Limp bizkit tot Gang Starr tot Prodigy noem het maar op.
En deze man.quote:
Het was ook best druk, allemaal mensen van vroegâh die weer eens kwamen buurten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan wel draaien hoor, maar z'n eigen nummers spreken me niet zo aan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat techno altijd zeg maar een soort.. dubstep was, maar dan iets minder extreem waus. Maar het is meer iets als ' harde' lounge/dance toch?
quote:
Leuke trance liedjes iddquote:
Dit is nog steeds tofquote:
welke?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is tenminste goede trance dan. Die zooi wat jij post is kut.
Is het nog steedsquote:
Het is gewoon echt een totaal eigen stroming binnen de dance muziek eigenlijk. Valt me wel op dat het vaak hoger opgeleide mensen zijn die er op afkomen, zonder daarmee een waardeoordeel te vellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat techno altijd zeg maar een soort.. dubstep was, maar dan iets minder extreem waus. Maar het is meer iets als ' harde' lounge/dance toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |