Toen had ik er ook alleen last vanquote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?
twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
donder eens op met die plaatjes mantwitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.
- lengte
- leeftijd
- gewicht
- geschat vetpercentage. (zoek even op internet naar vergelijkingsmateriaal door op bodyfat percentage te zoeken)
Bron?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.
Aight. Ik ben vandaag weer op de weegschaal gaan staan. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..
Goed idee, weer 's doenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben band of brothers voor de vierde keer aan het kijken.
Einde bericht.
Elke winter kijk ik diequote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben band of brothers voor de vierde keer aan het kijken.
Einde bericht.
Kankergrappigquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben begonnen met Arrested Development gister, al 15 afleveringen gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |