Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't wel grofweg berekenen op internet. Als je een klein beetje kijkt op de verpakking wat er in zit en het enigszins bijhoudt heb je al winst t.o.v. hoe je het nu doet.
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Doen jullie ook hardlopen?
Ik ben nu beetje begonnen na 2 jaar niet cardio, maar god echt m'n hele lichaam killed me na hardlopen
Wat lelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg. Over een andere tekst heen spuiten. Dit wordt te eng voor mij, tijd om te zappen.
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.
[..]
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.
Best veel pijn aan schenen
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |