Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't wel grofweg berekenen op internet. Als je een klein beetje kijkt op de verpakking wat er in zit en het enigszins bijhoudt heb je al winst t.o.v. hoe je het nu doet.
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Doen jullie ook hardlopen?
Ik ben nu beetje begonnen na 2 jaar niet cardio, maar god echt m'n hele lichaam killed me na hardlopen
Wat lelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg. Over een andere tekst heen spuiten. Dit wordt te eng voor mij, tijd om te zappen.
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even een link waar ik wat mee kan, plus toelichting.
[..]
Tot vorig jaar oktober liep ik elke week bij een vereniging. Dat moet ik binnenkort weer eens oppakken. Nu 2x in de week een interval van 16 minuten, naast 10 minuten crosstrainer en 26 minuten op de fiets.
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet trainen voor fitness test maar het valt echt heel vies tegen.
Best veel pijn aan schenen
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Als je X nodig hebt moet je gewoon X nemen en niet Y omdat je het dom vindt om meer dan 2x per dag whey te drinken.
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het vlies daar in je schenen is ontstoken, had ik wel en dat is echt vertyft.
Toen had ik er ook alleen last vanquote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het alleen bij hardlopen, niet bij krachttraining of wat dan ook dus zal wel niet?
twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
donder eens op met die plaatjes mantwitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-05-2013 om 22:33:39Ik moet de hele dag denken aan het vreselijke nieuws over Helmin Wiels. Wie moet het stokje van hem overnemen? Ik ben beschikbaar! reageer retweet
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je stats even DM't vraag ik 't aan een mattie van me die een speciaal programma heeft.
- lengte
- leeftijd
- gewicht
- geschat vetpercentage. (zoek even op internet naar vergelijkingsmateriaal door op bodyfat percentage te zoeken)
Bron?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.
Aight. Ik ben vandaag weer op de weegschaal gaan staan. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me gewogen heb is ergens vorig jaar. Zal het woensdag eens doen..
Goed idee, weer 's doenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben band of brothers voor de vierde keer aan het kijken.
Einde bericht.
Elke winter kijk ik diequote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Einde bericht.
Kankergrappigquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben begonnen met Arrested Development gister, al 15 afleveringen gekeken.
O, had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het account niet echt, en daarom niet echt grappig.
Is dat wat? Staat nog op de nominatie om gedownload te worden...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ja. Geen verified status, maar ik draaide followers/following om. En nu ik 20k followers zie is het best mogelijk.quote:
Ik ben met Lost op de helft van seizoen 5 nu. Ze zijn nuquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje gay wel
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Einde bericht.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben met Lost op de helft van seizoen 5 nu. Ze zijn nuWacht maar op het einde, dat is pas gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje gay wel
Dat mag jij vinden. Ik heb dat ook wel eens met nummers die niet stoer zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
Blijft een leuk nummer dat Blurred lines, ken het niet helpen...
Ben er bang voor ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Wacht maar op het einde, dat is pas gay.
deze is wel stoer, staat op 1 in spotifyquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik heb dat ook wel eens met nummers die niet stoer zijn.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze is wel stoer, staat op 1 in spotify
Waarom happel waaromquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
Blijft een leuk nummer dat Blurred lines, ken het niet helpen...
Precies. Daft Punk was altijd veel beterquote:
Trusten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
Morgen tot half 1 college, twee tussentoetsen fixen en dan weekend
Welterusten crackies
Later ferdi.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
Morgen tot half 1 college, twee tussentoetsen fixen en dan weekend
Welterusten crackies
Dit is pas vetquote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap de hele hype rond Daft Punk sowieso niet. Op zich prima nummer gemaakt vroeger, maar waarom ze er bovenuit springen?
Al speel ik nu wel met vuur. Hun fan schare is groot
Is wel een unieke act natuurlijk he. Ze draaien al zolang mee en hebben echt hun eigen sound. Hoeveel artiesten kunnen dat nou zeggen?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap de hele hype rond Daft Punk sowieso niet. Op zich prima nummer gemaakt vroeger, maar waarom ze er bovenuit springen?
Mwah. Ik vind hem serieus leuk klinken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Probeerde hij ook al bij Comedy Central.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Wat probeert hij nou the daily show na te doen die debiel.
Luister ik liever naar de oude Chicago.quote:
Dat is toch de band waar iedereen wel nummer zong?quote:
Ik ken de band ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind hem serieus leuk klinken.
[..]
1 van mijn lievelingsliedjes.
[..]
Probeerde hij ook al bij Comedy Central.
definieer eigen sound?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een unieke act natuurlijk he. Ze draaien al zolang mee en hebben echt hun eigen sound. Hoeveel artiesten kunnen dat nou zeggen?
Dat vind Picornie niet leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin om met een hamer op zijn hoofd te slaan.
Alweer ja?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Hij is zwart?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Typisch het volgende:
zooo er zit nu een neger met een wazig gezicht bij penw
Het houdt niet op. Eerste Jensen terug, nu hazenlip deze show. Wat een tvquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Met zijn sjaaltje?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, die dude met die bril
Hoi.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je toch wel? De man van de PVDA welke uitblonk met 1 kamervraag in 8 jaar. Enigszins bekendheid verworven door zijn Obama gefap bij DWDD, en zo te zien nu getroffen door een hersenbloeding.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
Nee, zegt mij niks. 8 jaar geleden was ik 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |