wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon complete acts die inspelen op wat pubers stoer vinden. Pretentieuze kankermuziek voor blagen. Past in het rijtje JVT.
Feitquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, de feiten wijzen anders uit.
zeker als je le le en faberyayo solo mee telt ja. Hard, Benelux, Papa, Deze donkere jongen komt zo hard, Bertje zijn best leuke nummertjesquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ik heb er ook echt aan moeten wennen, als je 't vaker luistert wordt het leuker imo.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ja al die strandballen die van boven werden gegooidquote:
De Nederlandse Soulja Boy.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.
hun hits zijn inderdaad wel gemaakt voor popmuziek, verder zijn hun albums enorm alternatief.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Als je geen echte mening hebt wel, maar zonder cliché/one liners best leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Discussiėren over muziek er is niks kanslozer.
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.
Vooral geliefd bij pubers en balletjes die die tijd een beetje overgeslagen hebben. Kijk ons eens nonchalant zijn. Het zal vast aanslaan verder dus dat doen ze wel goed.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.
Niet goed, dat zal niemand beweren. Wel leuk als je erop los kunt gaan, precies zoals JVT dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |