wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon complete acts die inspelen op wat pubers stoer vinden. Pretentieuze kankermuziek voor blagen. Past in het rijtje JVT.
Feitquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, de feiten wijzen anders uit.
zeker als je le le en faberyayo solo mee telt ja. Hard, Benelux, Papa, Deze donkere jongen komt zo hard, Bertje zijn best leuke nummertjesquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah JVT is wel van een ander kaliber imo. Hebben wel een hele trouwe schare fans, zijn wel uniek imo of je er van houdt of niet.
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ik heb er ook echt aan moeten wennen, als je 't vaker luistert wordt het leuker imo.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wereld van verschil, jammer dat je jvt nooit hebt leren waarderen
Ja al die strandballen die van boven werden gegooidquote:
De Nederlandse Soulja Boy.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind JVT wel grappig. Ze hebben gewoon schijt aan alles, maken de grootste teringherrie en toch mensen blijven hun albums maar kopen. Al maken ze een zwaar verkracht kerstnummer.
hun hits zijn inderdaad wel gemaakt voor popmuziek, verder zijn hun albums enorm alternatief.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Heb JVT nooit leuk gevonden. Neem hun fans ook niet serieus.
Met hun Sterrenstof.Grootste aids muziek ooit.
Als je geen echte mening hebt wel, maar zonder cliché/one liners best leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Discussiëren over muziek er is niks kanslozer.
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort complete acts.
Vooral geliefd bij pubers en balletjes die die tijd een beetje overgeslagen hebben. Kijk ons eens nonchalant zijn. Het zal vast aanslaan verder dus dat doen ze wel goed.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die muzikale oorkanker die jij luistert is beter met je zoveelste VEVO Pitbull of Afrojack nummer dat je hier post.
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.
Niet goed, dat zal niemand beweren. Wel leuk als je erop los kunt gaan, precies zoals JVT dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is de muziek pas leuk als je aan de snats zit, goede muziek toch.
Best gezellig hoor. Maar dat is ook meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je beter naar Happy Hardcore feestjes gaan idd.
Je haalt het door elkaar met 2pac.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent allochtoon, alle allochtonen luisteren naar Pitbull.
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.quote:
Je hoeft je niet te verdedigen voor happy hardcore man.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Best gezellig hoor. Maar dat is ook meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.
Nooit gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt het door elkaar met 2pac.
Echt alle allochtonen luisteren naar hem. Zelfs de meisjes.
Nee. Mooie tijd was dat op de basisschool.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen voor happy hardcore man.
Niet alles van Vevo is kut hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.
Klopt. Hadden ze maar goede hiphop gekozen als stijlicoonquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt het door elkaar met 2pac.
Echt alle allochtonen luisteren naar hem. Zelfs de meisjes.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij post toch standaard van die shit. Vanmiddag/vanavond zag ik ook weer zo'n Vevo clipje van je voorbijkomen.
quote:
Ah, hebben ze slim gedaan dan.quote:Vevo is een muziek- en video-entertainmentwebsite. De site is in handen van Sony Music Entertainment, Universal Music Group en Abu Dhabi Media Company. Vevo biedt muziekvideo's aan van drie van de vier grote platenmaatschappijen: Universal Music Group, Sony Music Entertainment en EMI. De dienst werd officieel gelanceerd op 8 december 2009. YouTube doet de videohosting voor Vevo en deelt met Google de reclameopbrengsten.
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja al die strandballen die van boven werden gegooid. Nee alleen bovenaan het vak en helemaal onderin (eerste 2 rijen) is fanatiek rest zijn of zakenlui of families. Zat ik daar een beetje. En als je ging springen met "wie niet springt die is geen jood" keken ze je raar aan
. 2e helft maar op de trappen gestaan, dat was nog wel fanatiek.
Nog een klein akkefietje onderaan het vak![]()
. Ben je naar Leidse gegaan of de huldiging?
Als ik dit zeg tegen een maatje van me dan wordt hij echt mad as hell. Een blanke gozer uit een boerendorp is het.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Hadden ze maar goede hiphop gekozen als stijlicoon
Voorbeelden?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.
Alles mocht ineens, en tering man die provincialen die de kroeg werden uitgeslagen door Amsterdammers wel fijn igg. Die strandballen waren leuk ja, alleen smerig veel vlaggen van de NuA gejat.
Was voor mij middelbare school.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Mooie tijd was dat op de basisschool.
Serieus?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eén van de snelstgroeiende bedrijven ter wereld.
Lekker makkelijk verdienen ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eén van de snelst groeiende bedrijven ter wereld.
Ik mocht toen niet volledig kaal.quote:
Ik ben afgehaakt bij Gabber Pietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht toen niet volledig kaal.
Was ik mijn moeder wel dankbaar voor achteraf. Wel al die magazines en powerdrankjes sparen uiteraard.
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huldiging maar vond het kanker saai, na van der laan we gegaan, en toen gestrand op de wallen en daar vermaakt.
Alles mocht ineens, en tering man die provincialen die de kroeg werden uitgeslagen door Amsterdammers wel fijn igg. Die strandballen waren leuk ja, alleen smerig veel vlaggen van de NuA gejat.
Notorious B.I.Gquote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze man is zo'n eindbaas. Ga weg met je 2-Pac. Vieze ballerina uit een gegoed milieu.
Dat was echt gaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
In mijn middelbare school tijd was jumpstyle groot.
Als hoogtepunt een Jetix programma over jumpstyle.
Hij heeft bazen flow, maar dat is ook alles.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze man is zo'n eindbaas. Ga weg met je 2-Pac. Vieze ballerina uit een gegoed milieu.
Alleen in het vroege stadium toch. Of was jij ouder dan ik?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Jij zat hooguit 5 jaar? geleden nog op de basisschool?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Bier drinken op de wallen dat is al heel wat hoor daar. Normaal hangt er gelijk een stadwacht in je nek.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen in het vroege stadium toch. Of was jij ouder dan ik?
Ninja edit.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zat hooguit 5 jaar? geleden nog op de basisschool?
Wij gingen toen naar discotheken in België waar dat al lang de shit was. Toen kwam Nederland daar 2 jaar later achteraan met die top40 jumpstyle van ze. Meestal is het andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Jumpstyle, dat was pas een bazen (muziek)rage.![]()
Zat volgens mij in de eerste of tweede klas.
Nas.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Notorious B.I.GBegin van de bling-bling hiphop. Nas
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft bazen flow, maar dat is ook alles.
Wel geinig dat elke leeftijdsgroep die rages anders beleefd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen toen naar discotheken in België waar dat al lang de shit was. Toen kwam Nederland daar 2 jaar later achteraan met die top40 jumpstyle van ze. Meestal is het andersom.
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij gingquote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Jumpstyle, dat was pas een bazen (muziek)rage.![]()
Zat volgens mij in de eerste of tweede klas.
Gewoon die die jongens zelf gemaakt hebben zeg maar. Hebben 1000den euros schade nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepen. Doe dan een massale opkomst met alle spelers en de technische staf. Allemaal fakkels in de handen en gaan. En benoem dan de spelers allemaal even apart. Dit was zo slecht in elkaar gezet... al vermaak je er toch wel een beetje. Toch was het niet geweldig ofzo
. Treinreis terug was wel opperbaas. Elke trein die je zag propvol met dronken joden.
En vlaggen gejat? Je bedoelt die liggen daar en mensen die hadden hem meegenomen? Trieste lui joh. Maar als het aan mij ligt laatste keer noord 1.
Maar boeren dus cafés uitgeslagen?
Dat is toch gewoon een Veronica dj?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij ging
Patrick Kicken oid toch?
Ik zat toen net mijn eerste blowtjes te roken en biertjes te drinken. En dan helemaal van de kaart naar de 12-16 jarige discotheek.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Rond die tijd ging ik voor het eerst feestjes als qlimax af waar die hype gelukkig langs me voorbij ging
Patrick Kicken oid toch?
Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde en Vorwerk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Patrick Kicken oid toch?
1000den?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon die die jongens zelf gemaakt hebben zeg maar. Hebben 1000den euros schade nu.
Ja. Die treurige zooi.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde en Vorwerk.
Niets mis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger best wel veel dance achtige dingen, afwisselend met Black Sabbath/Rammstein en dergelijke.Ik geloof toch dat de tweede stroming beter is blijven hangen. Qua rap kwam ik niet veel verder dan Eminem wat overigens nog steeds wel redelijk vind.
Tot zover mijn dagboek verhaal. Nu naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |